میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

۸ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

کاملا بستگی به اهداف کوتاه مدت و دراز مدت شما دارد و نوع سرویس و خدماتی که میخواهید در اختیار بازدید کنندگان خود قرار دهید. هزینه ها میتواند بر مبنای نیازهای شما و سرویس ها و قابلیت هایی که دوست دارید در سایت داشته باشید مشخص میشود. بیشتر برای ایجاد ساخت سایت رایگان وردپرس نمودن سایت کاملا رایگان, Wordpress میتواند به خوبی به شما کمک نماید. ولی اگر بخواهید کارهای اختصاصی تر بر روی سایت وردپرس انجام دهید و پیکربندی های خاص و حتی برنامه نویسی اختصاصی بر روی سایت وردپرس داشته باشید, قیمت میتواند بیشتر هم باشد. در نهایت افزونههای امنیتی مختلفی برای وردپرس وجود دارد که با انجام یکسری تنظیمات، امنیت سایت شما را بیشتر میکنند. SSL توسط گوگل هم غیر مستقیم تبلیغ شد تا امنیت اینترنت بیشتر حفظ شود و این جا بود که SSL یا رمزگذاری اطلاعات درون سایت تبدیل به یک فاکتور سئو شد و گوگل سایتهایی که از SSL استفاده نمی کردند را کم کم از نتایج صفحه اول خود کنار میزد.

چون وقتی تعداد محصولات سایت شما بیشتر از 100 عدد شد، آن وقت سرعت سایت به شدت افت میکند. سایدبار ها که با عنوان ابزارک در وردپرس شناخته می شوند بخش هایی هستند که می توان اطلاعات داینامیکی در داخل آن تعریف کرد و ما در این دوره دو ابزارک داریم که برای نمایش آخرین مطالب در سایدبار و همچنین بخش نمایش دسته بندی های سایت هستند . وردپرس (WordPress) در اصل یک اسکریپت PHP و ساخت سایت رایگان وردپرس یک نرم افزار متن باز (Open Source) میباشد که با نصب آن بر روی فضای هاست به راحتی میتوان سایت را راه اندازی کرد. با استفاده از وردپرس می توان حتی بدون داشتن برنامه نویسی، سایت هایی با تمام امکانات و قابلیت ها ایجاد و از آن استفاده کرد. در این جلسه با مفهوم مهم سئو و تاثیر آن در جذب ترافیک از موتورهای جستجو صحبت می کنیم.

 نقشه سایت به موتورهای جستجو و به گوگل کمک میکند که تمام صفحات سایت شما را آنطور که شما میخواهید پیمایش و ایندکس کنند. موتورهای جستجو هم به طور مشخص کار میکنند و از سایت هم کش نگه میدارند. یکی دیگر از بخش های ویژه در این دوره ، آموزش برنامه نویسی مطالب مرتبط است که در ادامه توضیح خواهیم داد . یک بخش ویژه دیگر ؟ فقط کافیست یکی از بستههای پرتال را خریداری کنید ساخت سایت رایگان وردپرس و دیگر هیچ هزینه دیگری از شما دریافت نمیشود. بعد از این بخش ، قسمت خدمات سایت را با هم طراحی می کنیم که در تمامی سایت های شما حتما این بخش را مشاهده نموده اید . یعنی در این دوره صفر تا صد کار با وردپرس را به صورت رایگان و ساده می آموزید. در این پیام نوشته شده بود که باید هاست خود را ارتقا دهید. ولی مطمئنا اولین مرحله انتخاب دامنه و آدرس سایت میباشد, چرا که وردپرس باید برای دامنه شما ثبت شود.

برای ساخت یک دسته در وردپرس از منوی سمت راست گزینه محصولات و سپس دسته بندیها را انتخاب کنید. خب قبلا از اینکه در مورد کتاب آموزش وردپرس صبحت کنیم قبلش یک توضیحی در مورد وردپرس می دهیم. در این آموزش رایگان وردپرس به آموزش مخفی کردن نوار مدیریت در وردپرس می پردازیم. جلسه 21 دوره آموزش WordPress : افزونه چیست؟ بله شما با شرکت در دوره رایگان طراحی سایت بدون کدنویسی ساخت سایت رایگان وردپرس آکادمی وبکیما، می توانید از پشتیبانی رایگان این دوره هم استفاده کنید، کافیست هرگونه سوالی دارید در قسمت دیدگاه های همان جلسه مطرح کنید، تا تیم پشتیبانی در سریع ترین زمان پاسخ شما دانشجویان عزیز دوره آموزش وردپرس وبکیما رو بدهند و راهنمایی های لازم را انجام دهند. در این رابطه شما می توانید دوره آموزش رایگان را مشاهده نمایید و بر بخش های مختلف تسلط پیدا کنید. در این دوره چند بخش ویزه هم وجود دارد که به شما عزیزان با صدافت تمام آموزش خواهیم داد . بعد از این که دسته بندی محصولات سایت تمام شد، حالا باید برای مطالب وبلاگ هم دسته بندی تهیه کنید.

میهن وردپرس ایرانیان

با حرکت به سمت بالا، (تصویر زیر) شما می توانید تگ ها (tags) و دسته بندی ها(categories) را برای دانلود فایل های دیجیتالی مشاهده نمایید و بهترین آموزش های وردپرس در سال جدید همچنین مناسبترین و بهترین دسته بندی و تگ را اضافه نمایید. حالا بعد از پیکربندی بخش های اصلی پلاگین ایزی دیجیتال دانلودز، نوبت به اضافه کردن محصولات دیجیتالی میرسد. آیا می خواهید محصولات دیجیتالی که برای فروش گذاشته اید یا به فروش رسیده است را پیگیری نمایید؟ اگر ویدئو معرفی دوره و همچنین سرفصل هایی که در جدول بالا برای شما لیست شده اند را مشاهده کنید خواهید دید که ما قدم به قدم این دوره را با هم پیش خواهیم برد . آموزش وردپرس ابزارفارسی به شما این علم شیرین را به رایگان آموزش داده است و شما با مشاهده آموزش وردپرس تمام آنچه نیاز خواهید داشت را یاد میگیرید.

بهترین آموزش های وردپرس

 وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا متن باز یا اصطلاحا اپن سورس (open source) است که افراد بسیاری در ایران و سایر نقاط جهان از این cms درآمد زایی می کنند.که با آموزش وردپرس رایگان ابزارفارسی این مهارت را میتوان یاد گرفت و درآمدزایی کرد. برای دانلود رایگان پک کامل مجموعه بهترین آموزش های وردپرس در سال جدید ویدیویی آموزش سیستم مدیریت محتوای وردپرس بر روی لینک زیر کلیک کرده و آدرس های تک تک مجموعه را در یک فایل متنی مشاهده کنید. دانلود بروشور رایگان توسط طراحان ملت که منبع طراح های رایگان گرافیکی می باشد را تقدیم کاربران عزیز خود میکند، همچنین می توانید از خدمات قالب وردپرس ملت وب نیز بهرمند گردید. طرح لایه باز بروشور سه لت جذاب مخصوص شرکت ها دارای قسمت های عکس از شرکت و عکس از سرویس هایی که شرکت ارائه میده و همچنین قسمت درباره ما و تماس با ما که طرح بسیار خلاقانه ای می باشد دانلود بروشور رایگان توسط طراحان ملت که منبع طراح های رایگان گرافیکی می باشد را تقدیم کاربران عزیز خود میکند، همچنین می توانید از خدمات قالب وردپرس ملت وب نیز بهرمند گردید.

سلام به کاربران عزیز ویرا وردپرس ؛ تصمیم گرفتیم در ویرا وردپرس دوره آموزش تصویری وردپرس صفر تا صد به شما آموزش دهیم این دوره به صورت … اگر با خواندن مطالب بالا به این نتیجه رسیده اید که محصولات مجازی بفروشید، این بخش مناسب شما می باشد، چرا که در این بخش قصد داریم یکی از بهترین آموزش های وردپرس در سال جدید بهترین پلاگین های ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس را به شما معرفی نماییم. آموزش خصوصی کردن مطالب در وردپرس. در این دوره آموزش وردپرس فارسی سعی شده است تا یک مرجع آموزش فارسی تولید شود. آموزش وردپرس (❤️ کاملا رایگان) آموزش WordPress بصورت ویدیویی l … IRT 75,000.00 to IRT 85,000.00 In stock صفر تا صد آموزش وردپرس - ویرایش جدید WordPress Essential Training. 

 

بهترین آموزش های وردپرس در سال جدید

آموزش ادامه دارد. در کانال تلگرام و اینستاگرام ما عضو شوید تا از آموزش های جدید مطلع شوید. در تصویر زیر طرحی را برای شما آماده کرده ایم که در این دوره به صورت کاملا رایگان آموزش داده خواهد شد.این طرح در فتوشاپ ساخته شده که بعد از ثبت نام در دوره فایل های لازم جهت طراحی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. در این دوره آموزشی که به صورت سریالی درحال منتشرشدن است شما آموزش وردپرس از صفرتاصد را یاد خواهدی گرفت و به راحتی و رایگان وب سایت خود را راه اندازی میکنید.

در آکادمی تاپ وردپرس این نوید را به شما می دهیم که آموزش های رایگان در حوزه وردپرس مانند , کار با افزونه ها و صفحه ساز ها و طراحی سایت را با کیفیت بالا تهیه و در اختیار شما قرار دهیم , تا سهم اندکی در موفقیت شما عزیزان ایفا کرده باشیم … از این جلسه به بعد بهترین آموزش های وردپرس در سال جدید آموزش حرفه ای پیشرفته وردپرس را خواهیم داشت. در این آموزش در مورد قالب های خبری وبلاگی صحبت کردیم و از مزایای آن ها گفتیم و در نهایت در مورد یک قالب به خصوص صحبت شد که یکی از بهترین قالب خبری رایگان وردپرس Envince است که امروز باهم به بررسی آن پرداختیم. در شروع بخش آموزش yost seo این نکته را غرض کنم که افزونه Yoast seo قویترین افزونه سئو سایتهای وردپرسی است. این آموزش سئو هم البته روی Yoast SEO نیز استوار است و بخشهایی از سئوی درون سایت را همیشه باید با یک افزونه سئو انجام دهید که اینجا تصمیم گرفتیم از یوست سئو استفاده کنیم.

 

رفرنس: https://cssauthor.com/the-best-wordpress-tutorials/

میهن وردپرس ایرانیان

دیدگاه های وردپرس یکی از مهمترین کانال های آموزش طراحی قالب وردپرس ارتباطی و ایجاد تعامل با بازدیدکنندگان سایت می باشد. نظرات و دیدگاه های خود را حتماً با ما در میان بگذارید. در این مجموعه آموزش وردپرس رایگان به صورت صفر تا صد، ساخت سایت را به شما آموزش میدهم. آموزش طراحی سایت با وردپرس در اصفهان - مجتمع آموزشی امیرکبیر اصفهان … در جلسه 8 از این کلاس آموزشی به طور کامل به معرفی تمام منو های پیشخوان وردپرس خواهیم پرداخت. 

 

آموزش قالب وردپرس

در این کلاس ما به آموزش صفر تا صد … آشنا خواهد کرد و بدون هیچ کلاس آموزشی صفر تا صد وردپرس را به شما آموزش خواهدداد … آموزش صفر تا صد کار با وردپرس و آموزش طراحی قالب وردپرس راه اندازی سایت حرفه ای با وردپرس. خوشبختانه از آنجا که اکثر ابزارهای وردپرس یا کاملا رایگان است یا هزینه تهیه آنها بسیار پایین است پس شما برای طراحی سایت با وردپرس نیاز به هزینه کرد بسیار پایینی خواهید داشت. امکان ارتباط با شبکه های اجتماعی: به وسیله افزونه های وردپرس شما امکان این را خواهید داشت که با شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تویتتر، فیسبوک، یوتیوب ارتباط برقرار کنید و کاربران وب سایت خود را از تغییرات وب سایت مطلع کنید. سرعت بیشتر سایت موجب بازدید بیشتر و افزایش ماندگاری کاربران در سایت می شود. 

آموزش طراحی قالب وردپرس

در این آموزش ، نمیخوام زیاد حاشیه برم و تا الان هم اگر چیزی گفتم که شاید یه کوچولو کسل کننده بوده باشه ، بخاطر این بوده که برای شروع طراحی وب سایت با وردپرس ، آموزش طراحی قالب وردپرس دونستن بعضی از نکات واجب است. اگر یک اکانت گوگل دارید و از سرچ کنسول برای ثبت سایت در گوگل استفاده میکنید، سری به پنل سرچ کنسول گوگل بزنید (سرچ کنسول گوگل نام جدید همان گوگل وبمستر تولز قدیم است) و در تنظیمات سایت روی Property Setting کلیک کرده و در تنظیمات سایت Site Sttings روی دامنه انتخاب شده Preferred Domain کلیک کرده و دامنه انتخابی خودتان را تیک زده و گزینه ذخیره Save را بزنید.

بعد از اینکه شما نرم افزار poeditرو نصب کردید قادر خواهید بود فایل با فرمت po رو در محیط نرم افزار باز کنید و اقدام به ویرایش آن کنید , اما فایل با فرمن mo قابل ویرایش نیست اما برای ترجمه مهم ترین فایل هست … برای دریافت و نصب این افزونه و قالب ها باید به آموزش طراحی قالب وردپرس مخزن وردپرس مراجعه نمایید که مخزن وردپرس برای همگان بصورت رایگان قابل دسترس است. امروزه با افزایش استفاده مردم از اینترنت و سهولت استفاده از گوشی های تلفن همراه بحث کسب و کار های آنلاین بیش از پیش مورد توجه همگان … سئو وردپرس با افزونه Yoast SEO نیازمند آموزش کامل تری بود که میخواهم در مقاله دیگری آن را کاملا برای شما توضیح دهم، البته باید توجه کنید که همواره آموزشهای سئو در سایت ، در دستیار سئوی مانگو به صورت کامل تری ارائه خواهد شد. بعد از دانلود قالب با فرمت zip توجه کنید که فایل دانلود شده دو بار zip نشده باشد.

 

مطالب بیشتر

میهن وردپرس ایرانیان

در آموزش های بخش حرفه ای نیز به آموزش پروژه محور طراحی سایت با بهترین و پرفروش ترین قالب ها و افزونه های جهان پرداخته می شود. به داشبورد وردپرس خود آموزش طراحی سایت وردپرس حرفه ای برگردید و با انتخاب woocommerce، بخش setting یا تنظیمات را انتخاب نمایید. در تصویر زیر می توانید، گزارش های آماده شده در داشبورد این افزونه را به وضوح ببینید. اما پیش از شروع به فروش، یک تمپلیت وردپرس را که با LearnPress سازگار است، انتخاب کنید. در ادامه این آموزش، نحوه نصب LearnPress را در وردپرس با هم دنبال میکنیم. برای پیکربندی این صفحه هم می توانید دکمه continue را انتخاب کنید. در بخش پیکربندی ووکامرس، به جز زبانه همگانی، زبانه های دیگری چون محصولات، حمل و نقل، پرداخت ها، حفظ حریم خصوصی و پیشرفته ( مشاهده قوانین و شرایط، اضافه کردن rest api و..) و ایمیل نیز وجود دارد. برای آغاز به کار با این پلاگین باید بتوانید آن را پیکربندی نمایید.

شما در این قسمت قادر خواهید بود، ویژگی های مربوط به عکس که تاثیر مستقیم بر روی محصولات دیجیتالی می گذارد را اضافه نمایید. برای مثال، شما قصد فروش عکس در سایزهای مختلف را دارید که با روش گفته شده می توانید تمامی عکس ها با اندازه های مختلف به همراه آموزش طراحی سایت وردپرس حرفه ای قیمت های متفاوت را اضافه نمایید. خیر تمام آموزش های وردپرس بلاگ ایران سرور برای افراد مبتدی طراحی شده است و به زودی آموزش حرفه ای وردپرس هم قرار خواهد گرفت. با یادگیری وردپرس می توانید به صورت رایگان برای شرکت یا کسب و کار خود یک سایت حرفه ای راه اندازی کنید و یا اینکه از طراحی وب سایت برای دیگران درآمد بالا کسب کنید. ضمن این که باید توجه داشته باشید شرکت های زیادی به صورت حضوری و آنلاین و حتی با عنوان آموزش برنامه نویسی رایگان، ویدیوهای آموزش در این زمینه ارائه میدهند.

 شما با شرکت در این دوره کاملا بر وردپرس مسلط می شوید. نکته 3: با نصب وردپرس انگلیسی، تغییر زبان آن به فارسی و نصب افزونه وردپرس جلالی بر روی آن انگار که وردپرس فارسی را نصب کرده اید. این افزونه، گزینه ای برای دستیابی به گزارشات، دانلودها، فرم ها و غیره به شما ارائه می دهد. شما می توانید وارد صفحات کوپن یا سفارش و غیره شوید و تنظیمات آن ها را آموزش طراحی سایت وردپرس حرفه ای انجام دهید. شما در قسمت تنظیمات و در تب عمومی (General)، بخش عمومی می توانید این صفحات را برای خود انتخاب نمایید. معمولا شما برای ایجاد و فروش دورههای آموزشی خود و همچنین مدیریت دانش آموزان خود، نیاز به یک پلتفرم LMS (سیستم مدیریت یادگیری) آنلاین دارید. در همان صفحه یک بخشی به نام اطلاعات محصول یا products data وجود دارد که اگر در ابتدا تیک گزینه دانلودی یا downloadable را بزنید، تمامی ویژگی ها به صورت زیر منو قابل رویت خواهند بود؛ اما اگر تیک گزینه مجازی یا virtual را انتخاب نمایید، زیر منوی shipping یا حمل و نقل حذف خواهد شد.

بر اساس نیاز خود می توانید به محصول خود نام و نامک (slug) و توضیحات و غیره که در عکس قابل رویت است، اضافه نمایید. در حال حاضر، گزینه review عد از اسکرول به پایین تنظیمات دانلود (Download setting) قابل رویت است. به عنوان مثال سایتی که در ابتدا راه اندازی شده است از یک نوع هاست استفاده می کند و سایتی که دارای بازدید کننده و ترافیک بالایی است, از آموزش طراحی سایت وردپرس حرفه ای  یک نوع هاست دیگری. قبل از اینکه درباره ی آموزش مدیریت سایت با وردپرس و همچنین آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی با وردپرس توضیح دهیم، لازم است که با مفهوم اصلی وردپرس آشنا شویم. قبل از نصب وراه اندازی این افزونه، توضیح مختصری درباره آن میدهیم. نکته: در این تب، ما شاهد سه گزینه هستیم که ۲ گزینه اول را در این مقاله شرح میدهیم. پس با آموزش رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس با ما همراه باشید. گروه تلگرامی با عضویت تمام دانشجویان قدیمی و جدید، برنامه نویسان آی وحید و اساتید مربوطه برای این پکیج در نظر گرفته شده تا شما عزیزان امکان پرسش و پاسخ و مطرح کردن سوالات خود را داشته باشید. 

برای ارائه یک پاسخ ساده و سریع به پرسش وردپرس چیست می توانیم بگوییم که WordPress یک نرم افزار تحت وب است. در ادامه به طور خلاصه به پرسش های زیر پاسخ می دهیم و آماده نصب وردپرس می شویم. در واقع هزینه ای این پکیج تنها بخش ناچیزی از حقوق یک ماه شما بعد از ورود به بازار کار است. در قسمت password ،رمز عبوری که در هنگام ورود به سایت میخواهید با آن وارد شوید را آموزش طراحی سایت وردپرس حرفه ای وارد کنید. برای مشاهده این جلسه از آموزش رایگان وردپرس به لینک زیر مراجعه نمایید. در این فصل از آموزش رایگان وردپرس نوشته های وردپرس و طریقه محتواگذاری در سایت را مورد بحث و بررسی قرار می دهیم.

 

منبع این مطلب: https://www.smashingmagazine.com/2016/02/beginners-guide-creating-wordpress-website/

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس قطعا یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های شما در دنیای دیجیتال امروز است. با رسیدن به چنین گزارشی، قطعا می توانید مشتریان و رفتارهای فروش را بیشتر درک کنید. در صفحه page setup، از شما میخواهد که اطلاعات مربوط به فروشگاه، صفحه اکانت مشتری و غیره را آموزش کامل وردپرس از صفر تا صد وارد نمایید؛ البته در صورتی که تمایل به پر کردن این صفحه ندارید، می توانید دکمه skip this step را کلیک نمایید و در صورت تمایل دکمه continue را انتخاب کنید. در صفحه store locale، شما باید اطلاعاتی مربوط به موقعیت فروشگاه، واحد پولی کشور مبدا، واحد اندازه گیری برای محصولات و غیره را پر نمایید. 

در بخش payment که آخرین بخش از پیکربندی این افزونه می باشد، باید اطلاعاتی مربوط به درگاه بانکی خود، نحوه پرداخت (پرداخت با چک، پرداخت آنلاین و..) را تکمیل نمایید. با انتخاب هر کدام از زیر منوها بر اساس تیکی که در ابتدای این بخش زده اید، اطلاعات خود را وارد نمایید و کالایی با ویژگی منحصر به فرد ایجاد نمایید. آموزش کامل وردپرس از صفر تا صد بعد از بخش shipping وارد بخش جدیدی به نام ایمیل می شویم، شما باید بتوانید ایمیل های مشتریان خود را سفارشی سازی نمایید و بدانید که به کدام مشتری چه ایمیلی ارسال کرده اید. به همین دلیل هر کسی میتواند به کمک وردپرس یک سایت فروشگاهی داشته باشد.

اگر قصد فروش محصولات مجازی را داشته باشید، بهترین گزینه Easy Digital Downloads می باشد و اگر بخواهید هم محصولات فیزیکی و هم مجازی را با هم بفروشید، بهترین انتخاب میتواند پلاگین ووکامرس (Woocommerce) باشد. در بخش دانلودها (Downloads) که در ستون کناری وردپرس قرار گرفته است، می توانید گزینه Add New را انتخاب نمایید. برای نصب این plugin، مطابق آموزش کامل وردپرس از صفر تا صد عکس زیر وارد بخش پلاگین یا همان افزونه ها شوید با انتخاب افزودن یا Add New، صفحه ای برای شما باز می شود که می توانید با انتخاب گزینه بارگذاری افزونه یا upload plugin، افزونه مربوطه را بارگذاری نمایید و سپس آن را نصب نمایید. در ابتدا، باید پلاگین مانستر اینسایت (Monsterinsights) را در وردپرس نصب کنید و سپس به اکانت گوگل آنالیتیکس متصل نمایید. برای این که به گوگل و دیگر موتورهای جستجو بگویید که سایت شما اپدیت شده است شما میتوانید از نقشههای سایت XML استفاده کنید.

 و این نوار ابزار مدیریت وردپرس یک مزاحم حساب میشود دیگر نمایش داده نشود بهتر است . اگر در بخش مدیریت وردپرس، گزینه ووکامرس را انتحاب کنید مانند تصویر، شاهد زیرمنوهایی خواهید بود که در ادامه به صورت مختصر توضیح داده شده است. در این مقاله فهرستی از بهترین های گالری آموزش کامل وردپرس از صفر تا صد را تهیه کرده ایم و برای ارائه یک فهرست کاربردی به مقایسه افزونه ها با یکدیگر می پردازیم. امیدواریم که مقاله آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس توانسته باشد، به شما در ایجاد و ساخت فروشگاه اینترنتی کمکی کرده باشد. با مشاهده کامل دوره میتوانید ساخت سایت را آموزش ببینید. ورژن های قدیمی php نمیتوانند امنیت و سرعت سایت وردپرسی را به صورت کامل تامین کنند و اگر از ورژن های جدید php استفاده بکنید امکاناتی را که سایتهای وردپرسی دارند از نظر امنیت و سرعت به صورت کامل پوشش میدهند. حالا نوبت به این رسیده که یک سایت فروشگاهی را راه اندازی نمایید.

در این بخش از آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس می خواهیم طریقه نصب و راه اندازی پلاگین ووکامرس (woocommerce) را به شما عزیزان آموزش دهیم. آموزش کامل وردپرس از صفر تا صد بدون داشتن ترس از کد نویسی، می توانید به راه اندازی و ساخت سایت فروشگاه اینترنتی با وردپرس بپردازید. امروزه عموما افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار آنلاین و ساخت وب سایتی را در ذهن دارند, اولین گزینه آنها, طراحی سایت وردپرس میباشد.

مطالب بیشتر را اینجا ببینید.

میهن وردپرس ایرانیان

این نوع بازاریابی دیجیتال متمرکز بر دستیابی به مخاطبان هدف شما از طریق تلفن هوشمند یا رایانه لوحی آنها است. بازاریابی موبایل از طریق پیام های متنی ، رسانه های اجتماعی ، وب سایت ها ، ایمیل و برنامه های تلفن همراه به افراد می رسد. بازاریابان می توانند پیشنهادات یا محتوای ویژه را با توجه به موقعیت جغرافیایی یا زمان ، مانند زمانی که مشتری به فروشگاه می رود یا وارد رویدادی می شود ، متناسب کنند.

میهن وردپرس ایرانیان

راجرز گفت ، حتی با ظهور رسانه های اجتماعی ، برنامه های تلفن همراه و سایر کانال ها ، ایمیل هنوز هم یکی از م techniquesثرترین تکنیک های بازاریابی است. این می تواند بخشی از یک استراتژی بازاریابی محتوا باشد ، برای مصرف کنندگان ارزش ایجاد می کند و با گذشت زمان مخاطبان را به مشتری تبدیل می کند. طبق گزارش انجمن بازاریابی آمریکا ، طرفداران بازاریابی از طریق پست الکترونیکی نه تنها می دانند که چگونه می توانند کمپین های جذاب ایجاد کنند ، بلکه ارتباطات بهینه مخاطبان را درک می کنند و در تجزیه و تحلیل تعاملات و داده های مشتری و تصمیم گیری استراتژیک بر اساس این داده ها مهارت دارند.

 

تلفن همراهی که نمودارهای میله ای مرتبط با یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل را نشان می دهد. نرم افزار بازاریابی ایمیل می تواند اقدامات تحلیلی مختلفی را ارائه دهد ، اما دو موردی که بازاریابان همیشه در تلاشند آن را بهبود بخشند ، نرخ باز بودن است - درصد گیرنده هایی که ایمیل را باز کرده اند - و کلیک از طریق نرخ - تعداد گیرنده هایی که ایمیل را باز کرده و روی پیوند موجود در ایمیل کلیک کرده اند. طبق گفته شرکت پیشرو نرم افزار بازاریابی ایمیل ، Constant Contact ، بسیاری از کارها وجود دارد که بازاریابان می توانند ایمیل های خود را برای کاربران جذاب تر کرده و به احتمال زیاد باز شوند. این شامل:

احساس اضطرار ایجاد

کنید - نوشتن کپی ایمیل که به گیرنده های شما اجازه می دهد تا بدانند که زمان برای دریافت یک معامله ویژه در حال اتمام است یا اینکه تعداد محدودی از پیشنهادات موجود است ، می تواند تعداد افرادی را که از طریق وب سایت شما کلیک می کنند افزایش دهد.
ایمیل خود را شخصی کنید - تنظیم نامه های الکترونیکی و موضوعات برای درج نام گیرنده راهی ثابت شده برای افزایش نرخ باز و کلیک است. (یک نمونه عنوان موضوع: "کتی ، یک پیشنهاد ویژه فقط برای شما.")


به گیرندگان اجازه دهید تنظیمات برگزیده خود را تنظیم کنند - اجازه دادن به کاربران برای تعیین اینکه هر چند وقت یک بار می خواهند از شما بشنوند می تواند به شما کمک کند برخی از مشترکان ایمیل شما در لیست شما مشترک شوند و روی ایمیل های شما کلیک کنند.

میهن وردپرس ایرانیان

بازاریابی محتوا از داستان سرایی و به اشتراک گذاری اطلاعات برای افزایش آگاهی از برند استفاده می کند. در نهایت ، هدف این است که خواننده اقدامی درمورد مشتری شدن انجام دهد ، مانند درخواست اطلاعات بیشتر ، ثبت نام در لیست ایمیل یا خرید. "محتوا" می تواند به معنای پست های وبلاگ ، منابعی مانند مقاله های سفید و کتاب های الکترونیکی ، ویدیوی دیجیتال ، پادکست و موارد دیگر باشد. به طور کلی ، این امر باید قبل از هر چیز ارزش مصرف کننده را فراهم کند ، نه اینکه فقط برند را تبلیغ کند یا سعی در فروش داشته باشد. بازاریابی محتوا در واقع ایجاد یک رابطه پایدار و قابل اعتماد با مشتریان است که می تواند به مرور منجر به فروش زیادی شود ، نه فقط انجام یک معامله واحد.

میهن وردپرس ایرانیان