میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

بازاریابی محتوا از داستان سرایی و به اشتراک گذاری اطلاعات برای افزایش آگاهی از برند استفاده می کند. در نهایت ، هدف این است که خواننده اقدامی درمورد مشتری شدن انجام دهد ، مانند درخواست اطلاعات بیشتر ، ثبت نام در لیست ایمیل یا خرید. "محتوا" می تواند به معنای پست های وبلاگ ، منابعی مانند مقاله های سفید و کتاب های الکترونیکی ، ویدیوی دیجیتال ، پادکست و موارد دیگر باشد. به طور کلی ، این امر باید قبل از هر چیز ارزش مصرف کننده را فراهم کند ، نه اینکه فقط برند را تبلیغ کند یا سعی در فروش داشته باشد. بازاریابی محتوا در واقع ایجاد یک رابطه پایدار و قابل اعتماد با مشتریان است که می تواند به مرور منجر به فروش زیادی شود ، نه فقط انجام یک معامله واحد.

یک بازاریاب دیجیتال که روی یک مقاله بازاریابی محتوا در لپ تاپ خود کار می کند. بازاریابی محتوا در همزیستی با انواع دیگر بازاریابی دیجیتال کار می کند: این یک روش برای ترکیب اصطلاحات جستجوگر جستجوگرها در محتوای تازه وب سایت است و محتوای ایجاد شده می تواند به عنوان پست های رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود و در انتشارات ایمیل مارکتینگ. با نگاهی به تجزیه و تحلیل برای بازاریابی محتوای خود می توانید چیزهای زیادی در مورد مشتریان خود بگویید: آنها وقتی در سایت شما قرار می گیرند به دنبال چه هستند؟ چه نوع محتوایی باعث می شود که آنها مدت بیشتری در سایت بمانند و به جستجوی اطراف خود ادامه دهند؟ چه نوع باعث می شود علاقه خود را از دست بدهند و از آنجا دور شوند؟

 

برخلاف روشی مانند PPC ، بازاریابی محتوا یک استراتژی طولانی مدت است. با گذشت زمان ، به گفته مارکتو ، یک شرکت اتوماسیون بازاریابی ، بازاریابان کتابخانه ای از محتوا (متن ، فیلم ، پادکست و غیره) ایجاد می کنند که همچنان کاربران را از طریق موتورهای جستجو به سایت می آورد. این کتابخانه محتوا همچنین به ارتقا دانش برند شما کمک می کند و نمایه شما را به عنوان منبع اطلاعات افزایش می دهد. و اگر کاربران برای کسب اطلاعات از سایت شما بازدید می کنند ، در صورت ایده آل بودن زمان خرید ، شما را به عنوان یک مرجع یاد می کنند.

بازاریابی محتوا راهی عالی برای افرادی است که از نوشتن و / یا تولید فیلم و صدا لذت می برند. اما مانند بازاریابی دیجیتال به طور کلی ، این مهارت های استراتژیک و تحلیلی قوی را نیز می طلبد.

میهن وردپرس ایرانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی