میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

اما در کنار ارائه افزونه های نامبرده، قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس با افزونه های مهم و محبوبی که بسیاری از وب سایت های وردپرسی برای داشتن عملکرد بهتر به آنها نیاز دارند نیز سازگاری کامل دارد. نکته مهم این است که موفقیت وودمارت اتفاقی نیست و یکی از دلایل آن راحتی کاربران و طراحان سایت برای پیاده سازی آنچه نیاز دارند و همچنین امکانات فوق حرفه ای دانلود رایگان قالب وودمارت برای پیاده سازی هر آنچه شما نیاز دارید است . هدر مهم ترین بخش هر وبسایت است درست مثل هد یا سر انسان است و مهم ترین المان های یک وبسایت مثل لوگو، منو، مگامنو، دکمه ورود و ثیت نام و یکسری المان های دیگر در این بخش قرار می گیرد از آنجایی که قالب وودمارت یک هدرساز احتصاصی دارد شما باید به آن مسلط باشید تا بتونید هدرهای سفارشی ایجاد کنید و المان هارو درست سرجای خودش قرار دهید.

آموزش وودمارت چیست ؟

اما آمار فروش نسبت به سال انتشار قالب مهم است، که در این باره وودمارت یک رکورد دار است. این قالب در مدت زمان خیلی کمی بعد از انتشار تونست رضایت کاربران را به خودش جلب کنه. بعد از نصب قالب فروشگاهی وردپرس، سفارشی سازی ووکامرس و ساخت فروشگاه منحصر بفرد دیگ نیازمندی شماست. هسته مرکزی فروشگاهی قالب وودمارت، با افزونه محبوب ووکامرس کار می کند. بنابراین بهتر است از هاست ووکامرس برای میزبانی این سایتها استفاده کنید تا به مشکل سرعت برنخورید. و در پایان اگه مشکلم حل نشد اگه قالب رو یه طور کامل از هاست حذف کنم و مجددا آپلود کنم مشکلم حل میشه؟ این مشکلات عموماً با استفاده از وی پی ان و به روزرسانی قالب حل میشدهاند. آسترا با اکثر افزونههای ضروری وردپرس سازگار است. 8. افزونه های امنیتی، افزایش سرعت و بهبود سئو که با قالب تان سازگار هستند را نصب کنید. علاوه بر تمام ویژگیهای طراحی جذاب این قالب مثل سفارشی سازی بسیار گسترده، این قالب اصطلاحاً سئو فرندلی و ریسپانسیو هم هست و از افزونههای سئو نیز پشتیبانی میکند. با استفاده از زفایر میشود سایتی طراحی کرد که درعین سادگی برای سئو و گوگل بهترین عملکرد را داشته باشد.

آموزش قالب وودمارت یونی وودمارت

جلسه 1 وودمارت چیست
جلسه 2 دانلود رایگان قالب وودمارت
جلسه 3 افزونه WoodMart Core
جلسه 4 نصب قالب به 3 روش
جلسه 5 بروزرسانی قالب وردپرس
جلسه 6 دموهای قالب
جلسه 7 آموزش کامل تنظیمات قالب
جلسه 8 تنظیمات عمومی
جلسه 9 طرح بندی و چیدمان سایت
جلسه 10 بنر بالای هدر
جلسه 11 پاپ آپ تبلیغاتی
جلسه 12 تائید سن
جلسه 13 اطلاعیه کوکی ها
جلسه 14 ناوبری پایین موبایل
جلسه 15 جستجو
جلسه 16 عنوان صفحه
تکمیل فهرست بزودی ویرایش و طراحی فوتر

به نظر میرسد که همین به روزرسانیها نقطه قوت این قالب هستند و آن را از سال ۲۰۱۷ تا کنون در لیست بهترین قالب های وردپرس برای سایت فروشگاهی نگه داشتهاند. در ادامه برخی از اصلی ترین مزایا و معایبی که افراد بعد از خرید قالب woodmart به آنها اشاره کرده اند را بیان خواهیم نمود تا به شناخت بهتری درباره این وب سایت و عملکرد آن دست پیدا کنید. اگر شما شاغل هستید حتما می دانید که در شغل سنتی به ازای ساعت مزد دریافت می کنید یعنی اگر یک روز سرکار نروید آن روز دیگر حقوقی نخواهید داشت اما در کسب و کار اینترنتی اینگونه نیست وقتی شما نسبت به ساخت فروشگاه اینترنتی اقدام می کنید اوایل باید مانند شغل سنتی وقت بیشتری بزارید اما بعد از مدت کوتاهی وقتی سایت شما در زمینه کسب و کارتان در نتایج گوگل بالا آمد.آن زمان درآمد شما لگاریتمی رشد خواهد کرد و می توانید زمان کمتر بگذاید و درآمد بیشتر داشته باشید. در نسخه 5 قالب وودمارت پشتیبانی از افزونه صفحه ساز المنتور هم اضافه شده است،اما این پشتیبانی در نسخه Pro افزونه تست که شما می توانید همین الان افزونه Elementor Pro را هم از سایت لرن دی ال دریافت و روی سایت خودتان نصب کنید.قالب وودمارت الان همه المان هایی که روی ویژول کامپوزر داشت را هم روی المنتور دارد و همچنین از نسخه 5 به بعد هم دموهایی برای صفحه ساز المنتور اضافه شده است.

زیرا Flatsome هم ریسپانسیو است، هم بهینه است و علاوه بر این ها در صدر لیست بهترین قالبهای سایت themeforest قرار دارد. بهترین و جذابترین فرم نمایش موبایلی متعلق به زفایر است. یکی از ویژگی های شکیل و حرفه ای woodmart wordpress theme اینه که دارای مگا منو های حرفه ای عریض می باشد که می توانید موضوعات و دسته بندی های سایتتون رو داخل منو ها به صورت شکیل و حرفه ای برای نمایش قرار بدید. این قالب دارای ۶۰ دموی اصلی آماده و متنوع است که در نوع خود بینظیر بوده و درر وقت شما صرفهجویی به عمل میآورد. پوسته فروشگاهی وودمارت با امکانات زیادی که دارد در نظر خیلی از افراد شاید کمی سنگین به نظر برسد اما زمانی که قالب ودمارت را در سایت Gtmetrix که برای سنجیدن سرعت سایت تست می کنید از سرعت بالای این قالب شگفت زده می شوید. قالب وودمارت کاملاً رسپانسیو شده است و نسخه مخصوص موبایل دارد.

آموزش کار با قالب وودمارت

آموزش قالب وودمارت

  • تنظیمات عمومی
  • عنوان صفحه
  • فوتر
  • فونت یونی وودمارت
  • استایل و رنگ ها
  • وبلاگ
  • نمونه کار
  • تنظیمات فروشگاه
  • بایگانی محصولات
  • محصول تکی
  • حساب کاربری من
  • پروفایل اجتماعی
  • ادغام API
  • عملکرد
  • حالت تعمیر
  • برچسب سفید
  • استایل CSS سفارشی
  • جاوا اسکریپت سفارشی
  • سایر
  • درون ریزی / برون بری / ریست

آموزش ها در سایت یونی وودمارت

فکر میکنم نزدیک به ۵۰ المان اختصاصی مخصوص خود قالب و ۵۰ چیدمان را در اختیارتان قرار میدهد. طراحی مدرن این قالب، لیست بلندبالای عناصر صفحه، سازگاری با بسیاری از صفحهسازها از جمله Elementor، Brizy Builder، Gutenberg و Beaver Builder به شما اجازه میدهد با هر سطحی از مهارت بتوانید یک وبسایت مدرن و کارآمد بسازید. در مجموع طراحی زفایر بسیار خلاقانه و تمیز است و کارکردن با آن لذت آزادی عمل و اطمینان به طراحی المانها را به شما میدهد. BLO شامل چندین ابزار از جمله هدرهای سفارشی، فوترها، ادغام با پلتفرم های بازاریابی ایمیلی و موارد دیگر است که به شما کنترل کامل بر سبک وب سایت شما را می دهد. با کامل ترین آموزش وودمارت سایت فروشگاهی خود را مشابه دیجی کالا طراحی کنید. اگر اولین باری است که با وردپرس کار میکنید به این نکته توجه کنید که هر کدام از مواردی که در لیست بهترین قالب های وردپرس به آنها اشاره کردیم میتوانند بسته به سلیقه و انتخاب شما در شکلهای مختلفی ظاهر شوند.

https://uniwoodmart.ir/woodmart-tutorial/

https://rb.gy/qzc1cf

میهن وردپرس ایرانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی