میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

ما در این مقاله جامع ترین آموزش فروشگاه ساز وودمارت را تهیه کردیم تا بتوانید بعد از خرید این قالب به راحتی با بخش های مختلف آن کار کنید و یک وب سایت حرفه ای راه اندازی کنید. به عنوان یک مبتدی، ممکن است بخواهید چند مورد از آن ها را در سایت خود امتحان کنید تا اینکه گزینه مناسب پیدا شود. روش دوم قالب وودمارت با توجه به اینکه سرعت سایت کاهش پیدا نمی کند روش پیشنهادی است.

 

اگر سرعت لود در نمایش موبایلی برای شما اهمیت زیادی دارد قالب Neve انتخاب خوبی است چون تعداد درخواست های آن به سرور کم است، حجم فایل نیز مطلوب به نظر می آید و لود صفحات براحتی انجام می شود. امتیاز پیج اسپید ( PageSpeed Score ) : نمره 100% به عنوان تجمعی از 10 ها تست برای مواردی چون لود CSS ، JavaScript ، ریدایرکت ، بهینه سازی تصویر و غیره دارد. در واقع یک قالب خوب، علاوه بر داشتن یک ظاهر زیبا باید با قدرت هرچه تمام تر بتواند در فراهم کردن امکاناتی چون داینامیک کردن محتواهای سایت، به صاحبان سایت کمک کند.

منبع

میهن وردپرس ایرانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی