میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

آموزش وردپرس - دوره رایگان آموزش WordPress بصورت ویدیویی

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا کاملا رایگان و اپن سورس هست ( بر پایه مجوز GPL ) که شما بوسیله آن قادر خواهید بود براحتی یک وبلاگ - فوتوبلاگ - پادکست - گالری و … در انتهای این دوره دانشجویان قادر خواهند بود یک وبسایت شخصی، ورزشی، شرکتی یا فروشگاه آنلاین کامل را با استفاده از وردپرس و ووکامرس طراحی، راه اندازی و مدیریت نماید. در صورتی که شرکت میزبان وب سایت تان نصب وردپرس با یک کلیک را ارائه نمی دهد شما می توانید آن را به صورت دستی از طریق Cpanel نصب نمایید. توجه داشته باشید که ابتدا آدرس نمایش صفحهی اصلی سایت را پیدا کنید و مطمئن شوید که وبسایت شما به درستی ایجاد شده است. اگر علاقمند به این حوزه هستید اما می خواهید برنامه نویسی نکنید؛ به شما آموزش وردپرس اصفهان را پیشنهاد می کنیم.

به همین منظور برای کسانی که علاقه مند به یادگیری طراحی سایت هستند پیشنهادات خوب و قابل تاملی در ارتباط با آموزش وردپرس در اصفهان در این مقاله مطرح کرده ایم. شاید شما هم بدونید که تمام وب سایت هایی که در کل دنیا ساخته شده ۲۰ درصدشون از وردپرس ساخته شده یعنی از بین هر ۵ وب سایت یکیشون از وردپرس ساخته شده و به خاطر همین هم است که وردپرس این همه معروف شده که خیلی از وب سایت های معروف دنیا مانند وب سایت دولتی سوئد،وب سایت بازیگران معروف هالیوودی و… یک ضرب المثل چینی هست که میگه : به جای ماهی دادن، ماهی گیری رو به من آموزش بده!

میهن وردپرس ایرانیان