میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

در این بخش از آموزش رایگان وردپرس که بخشی از پکیج حامع آموزش طراحی سایت زانکو می باشد با آموزش ساخت فهرست در وردپرس قالب وودمارت در وردپرس در خدمتتون هستیم امیدوارم برای شما عزیزان مفید واقع شود. ویدئوها در فایل mp4 هستن و از هر نرم افزاری که از این فرمت پشتیبانی بکنه میتونید استفاده کنید.

برای بررسی بیشتر اگر محصول رو از ژاکت تهیه کرده اید، از طریق تیکت پشتیبانی مشکل رو با همکاران پشتیبانی ما مطرح کنید تا برطرف کنند. وردپرس امکانات بسیار گسترده ای در اختیار طراحان سایت میگذارد تا بدون کدنویسی بتوانند خلاقانه ترین طرح ها را در سایت پیاده سازی کنند. لازم به ذکر است شرکت Xtemos قالب woodmart را کاملا سازگار با افزونه سئو وردپرس یا افزونه Yoast SEO طراحی و تولید کرده است. جدا از مزایای عملکردی ، WoodMart تضمین می کند که کاربران نه تنها از طراحی خوبی برخوردار هستند بلکه از پلاگین SEO برای پلاگین هایی مانند YOAST و All in One SEO نیز پشتیبانی می کند تا بتوانند به طور موثرتری استراتژی های SEO خود را پیاده سازی کنند.

دانلود وودمارت رایگان

شایان ذکر است تمامی مشتریانی که در حال حاضر قالب را خریداری می کنند پس از ارسال به صورت رایگان اپلیکیشن در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. قالبهایی که در ادامه قصد معرفی آنها را داریم، از تمامی نکات بالا برخوردار هستند که شما میتوانید با خیال راحت، یکی از آنها خریداری و بر روی سایت خودتان، نصب کنید. توجه داشته باشید در سایت امیاتو همه بسته های آسان نصب دموهایی که در بخش پیش نمایش مشاهده می کنید بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار می گیرد که میتوانید به سادگی در چهار مرحله سایت خود را راه اندازی کنید. برای اینکه بتوانید به راحتی یک وبسایت وردپرسی برای خودتان طراحی کنید میتوانید از قالبهای گفته شده استفاده کنید. همانطور که گفته شد، انتخاب بهترین قالب فروشگاهی وردپرس کار دشواری است. با خرید و دانلود قالب وودمارت از وردپرس باران می توانید مطمئن باشید که قالب به صورت مستقیم از طراح اصلی آن تهیه شده و هیچ گونه دستکاری روی آن صورت نگرفته است. فونت منوها : سبک برای پیوندهای ناوبری اصلی خود را در عنوان. با اینحال، یک قالب خوب که بتواند تمام نیازهای مدیران سایت ها را پوشش دهد، دارای ویژگی هایی است که به ندرت می توان یافت.

دانلود رایگان قالب وودمارت

دانلود وودمارت

یکی از بهترین قابلیتی که می تواند یک قالب فروشگاهی داشته باشد این است که امکانات زیادی داشته باشد و اکثر کارهای یک وبمستر را بدون نصب افزونه های اضافی پوشش دهد قالب فروشگاهی وودمارت این آرزو را برآورده کرده است و شما نیازی نیست برای کارهای رایج به عنوان صاحب فروشگاه افزونه های اضافی نصب کنید تا سیستم وردپرس و فروشگاهتون با کاهش سرعت روبرو شود. قالب دیجی لند دارای یکسری المانهای اختصاصی است که در هیچ کدام از قالبهای دیگر نمیتوانید نمونه آن را پیدا کنید. همچنین شما می توانید این کدها را به صورت مستقیم در خود المنتور هم قرار دهید. همچنین قالب فلت سام دارای صفحه ساز اختصاصی است که باعث میشود تا از نصب افزونههای صفحه سازی به مانند المنتور و ویژوال کامپوزر، بی نیاز شوید. این قالب بی نظیر با تمام صفحه سازها و بیشتر با المنتور سازگار است. فیلمهای آموزشی قالب وودمارت در سراسر اینترنت بسیار زیاد است؛ برای آموزش صفر تا صد این قالب میتوانید به صفحه آموزش وودمارت راست چین مراجعه کنید.

خرید نسخه پولی وودمارت

در این بخش می توانید برای وب سایت خود پاپ آپ ایجاد کنید. از وردپرس به عنوان بهترین سیستم مدیریت محتوا آماده یاد میشود که یکی از اصلیترین ویژگیهای آن، تنوع در قالبهاست. از قالب پورتو به عنوان یک قالب چند منظوره یاد میشود که اکثر استفادهها از این قالب، برای قالب فروشگاهی است؛ به همین دلیل قالب پورتو را به عنوان یکی از بهترین قالب فروشگاهی وردپرس اسم بردیم. همان طور که همه ما می دانیم سئو در حال حاضر از مهم ترین مسائلی است که تمامی سایت ها درگیر آن هستند و تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا بهترین نتیجه را بگیرند. یکی دیگر از نکات قابل تامل در مورد این قالب وردپرس 25 دموی قالب فارسی است که برای تمامی خریداران قابل استفاده است. در قالب ووکامرسی WoodMart هدرساز با قابلیت کشیدن و رها کردن المان ها ساخته می شود. اولین اقدامی که باید در راستای نصب قالب وودمارت داشته باشید، ورود به پیشخوان وردپرس وب سایت از طریق وارد کردن نام کاربری و رمز عبورتان است.

دانلود رایگان نسخه پولی !

در این دوره آموزشی تصمیم داریم تا ترجمه ی قالب و افزونه ی وردپرس را به صورت کاملا پروژه محور به شما آموزش دهیم. واقعا ممنون. توی تنظیمات وودمارت یه مشکلی داشتم که فیلم آموزشی به کمکم اومد. علاوه بر انجام پروژه های شخصی که به عنوان نمونه کار شما هست شما میتونید با استفاده از این دوره آموزشی قالب ها و افزونه های وردپرسی رو به صورت حرفه ای و اصولی فارسی سازی کنید , برای قالب بسته ی نصبی ایجاد کنید , یک داکیومنت آموزشی بسازید و اون رو در اختیار مشتری هاتون قرار بدید. در ان دوره به شکل کامل به شما آموزش میدهیم که چگونه میتوانید قالب را تهیه کنید , به صورت استاندارد ترجمه کنید , برای آن عنوان و کاور طراحی کنید و آن را به صورت حرفه ای پکیج بندی کنید و قالب را برای انتشار در مارکت های مختلف وردپرسی آماده سازی کنید. با استفاده از قالب وودمارت که یک قالب فروشگاهی وردپرس است، میتوانید هر نوع فروشگاهی را که مد نظرتان باشد را به بهترین شکل ممکن و با هر امکاناتی که به آن نیاز داشته باشید، طراحی کنید.

https://llk.dk/oili43

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس فارسی

داناو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی