میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

اگر با مشخصات سرور آشنایی ندارید، بهتر است از این نوع سرویس ها استفاده کنید. کیفیت بالایی داشته باشد- یعنی سرورهای هاست چند درصد مواقع در دسترس هستند و چه نوع ضمانتی را در موارد از دسترس خارج شدن ارائه می دهند. CSS به صورت بصری به ساختار اساسی طبقه بندی شده توسط HTML کمک می کند و نحوه چیدمان و ارائه مطالب به کاربران را کنترل می کند. همانطور که دیدیم، زمانی که یک پاپ آپ ایجاد میکنیم، کنترل کاملی راجع به محتوایی که قراره روی اون نشون داده بشه، زمان و موقعیت مکانی اون و همچنین نحوهٔ نمایش مجدد اون روی اون داریم که به آخرین نسخه وردپرس ما کمک میکنه تا دقیقاً به اون چیزی که میخایم برسیم. حالا ما اینجا روی دکمهٔ SAVE کلیک میکنیم. اینجا هم اگه کارتون تموم شد، روی SAVE کلیک کنید. قبلاً هم گفتم که خود وردپرس، برخی از قالبها را به صورت پیشفرض بر روی سایتها نصب میکند، یعنی زمانی که شما سایتتان را راه اندازی میکنید، چند قالب آماده را در اختیار دارید. اگر قبلاً کد نویسی نکردید ، مفهوم ایجاد وب سایت از ابتدا با استفاده از HTML بسیار دشوار به نظر می رسد.

در حالت عادیی باید بهصورت دستی چگالی کلمات کلیدی را تعیین کنید که کار بسیار دشواری است. بنابراین، از شما خواسته می شود که سایت وردپرس و جنبه های آن، مانند افزونه ها و تم خود را همیشه به روز نگه دارید. HTML ساختار اساسی سایت ها را ارائه می دهد که بعدا توسط CSS و JavaScript بهبود می یابد. با این حال، برای ایجاد سفارشی سازی های پیشرفته تر که توسط افزونه ها یا تم ها ارائه نشده است، باید برخی از زبان های اسکریپت مانند HTML ،CSS و JavaScript را فرا بگیرید. توجه داشته باشید که برای افزودن و سفارشی کردن انواع صفحات ممکنه نیاز به نصب افزونه های بیشتری باشد. علاوه بر افزونه های زیر موارد بیشتری وجود دارد اما ما بهترین ابزارهای مربوط به این کار را لیست کرده ایم. هرچه تعداد عناصر، اسکریپتها، تصاویر، ویدئوها و محتوای سایت شما بیشتر باشد، به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید. همچنین اگر بخواهید وب سایت خود را ایجاد کنید، این توانایی را دارید که آزادانه دامنه خود را انتخاب کرده و در یک سرویس میزبانی وب ثبت نام کنید.

جلسه یک: هاست یا سرویس میزبانی چیست؟ اگر وقت شما برای مدیریت سایت وردپرس کم است، می توانید به سادگی از یک سرویس میزبانی وب سایت استفاده کنید که روزانه از سایت شما نسخه پشتیبان تهیه و به روزرسانی های سمت سرور را انجام می دهد و به حفظ امنیت سایت وردپرس شما نیز کمک می کند. این مقاله به شما در تصمیم گیری آخرین نسخه وردپرس آگاهانه کمک می کند. افراد خیلی زیادی قبل از مطالعه این مقاله از خود می پرسیدند که چرا از وردپرس استفاده کنیم؟ نکاتی که قبل از نصب وردپرس باید بدانید در واقع توضیح ساختارهای اولیه ی وب است.در این مقاله شما می آموزید که برای ایجاد یک سایت ( اعم از بر پایه ی وردپرس یا غیر آن) به چه چیزهایی نیاز دارید. اکثر خطاهای وردپرس را می توان به راحتی حل کرد و این شما را از نصب مجدد وردپرس نجات می دهد. به جای کد نویسی، اکثر اقدامات را می توان از طریق رابط کاربری آن انجام داد.

در این قسمت ما نحوه عضویت، ورود به سیستم و تغییر مشخصات شناسنامه ای کاربر را آموزش خواهیم داد. مثلا الگویی که شامل یک ردیف از سه کارت است به نام " Cards" میتواند وقتی که ما " Three" یا هر ترکیب دیگری از کلمات را جستجو میکنیم پیدا شود. شما می توانید با حدود ۳ هفته تمرین کردن بر مباحث مختلف وردپرس کاملا تسلط پیدا کنید و بعد از آن می توانید این مهارت را به دیگران نیز آموزش بدهید، به کمک دوره های آنلاین یا پکیج های آموزشی قادر به آموزش دادن خواهید بود. برای این CMS شما می توانید افزونه ها و تم های رایگان زیادی پیدا کنید. در همین حال، از تم ها برای سفارشی کردن ظاهر وب سایت شما استفاده می شود. 2- وردپرس به شدت قابل سفارشی سازی است. به عنوان مثال ، می بینیم که صفحات رده بالا برای پرس و جو "بهترین راه برای کاهش وزن" مقدار قابل توجهی از ترافیک جستجو را بدست می آورند.

در صفحهٔ All Popups به راحتی میتونید تمامی پاپ آپ هایی که تا الان ساختید رو مشاهده کنید و از اینجا کنترلشون کنید. شما به هر تعداد که خواسته باشید میتونید پاپ آپ بسازید. صفحهٔ بعدی هم Tools هست که اگر خواسته باشید از کل پاپ آپ هایی که تا الان ساختید یک نسخهٔ پیشتیبان بگیرید که بعداً روی همین سایت یا یک سایت دیگه بارگذاری آخرین نسخه وردپرس کنید، میتونید از ابزارهای جانبی افزونه که توی همین صفحه قرار گرفته استفاده کنید. اگر بعداً خواستید برای افزایش امنیتتان رمز Admin وردپرس را تغییر دهید، باید طبق دستورالعملی که در بخش بعدی میگوییم عمل کنید. باید بدونید که به غیر از صفحاتی که توی این آموزش شرح داده شدند، این افزونه دو تا صفحهٔ دیگه توی پیشخوان وردپرس شما داره که یکیش تنظیمات خود افزونه یا همون Settings هست که تنظیماتی مثل کد آمارگیر گوگل آنالیتیکز رو میگیره. این خود شما هستید که با ورود به صفحهٔ ابزارکها در پیشخوان وردپرس تعیین میکنید که کدام ابزارک حالت Fixed را داشته باشد. آنها همچنین می توانند تم ها و افزونه های وردپرس خود را ایجاد و توسعه دهند. HTML به همراه CSS و JavaScript برای ساخت وب سایت ها استفاده می شوند.

https://bitnami.com/stack/wordpress/installer

https://wpbaran.ir/download-wordpress/

میهن وردپرس ایرانیان