میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

بعد از نصب پلاگین yoast در قسمت داشبورد وردپرس گزینهای با نام سئو اضافه شده است که از این بخش میتوانید به تنظیمات این پلاگین دسترسی داشته باشید. یکی از بهترین پلاگینهایی که در سئو وردپرس شما را کمک خواهد کرد، پلاگین yoast میباشد که علاوه بر داشتن قابلیت ایجاد خودکار نقشه سایت امکانات بینظیر دیگری نیز در اختیار شما قرار میدهد که میتوانید از آنها استفاده کنید. به کمک CMS می توان یک وبسایت داینامیک را طراحی و به بهترین نحو مدیریت و پشتیبانی کرد. شما باید این مشکلات را توسط یک ابزار قدرتمند پیدا کرده و سریعاً آنها را رفع کنید سایت woorank یکی از همین سایت هاست که به شما کمک میکند نقاط ضعف وبسایت خودتان را پیدا کنید.

میهن وردپرس ایرانیان

به عنوان یادگیری وردپرس چقدر زمان میبرد مثال، Shopify فقط در صورت داشتن فروشگاه آنلاین منطقی است. همانطور که ملاحظه میکنید اکنون یادگیری وردپرس پس از نصب افزونه منوی جدید به قسمت منوهای وردپرس شما تحت عنوان سئو اضافه شده است. البته لازم به ذکر است که سیستم شما باید قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد تا بتوانید با این نرم افزارها کار کنید. البته در صورتی که با این نرم افزارها آشنایی ندارید، نیاز نیست ناراحت باشید.

میهن وردپرس ایرانیان

از طرفی، تنظیمات سئوی وردپرس، حداقل در نگاه اول، میتواند خیلی پیچیده باشد. زمانی که به فهرست سایت هایی که باید به اون متصل شید نگاه می کنید، چیزی که بیشتر افراد از جمله خود من دچار اشتباه می شن اینه که نسخه های www و غیر WWW سایت های متفاوتی هستند. Yoast SEO ابزار مورد علاقه میلیون ها کاربر در سراسر جهان، از وبسای مربوط به یک فروشگاه کوچک در گوشه ای از جهان گرفته تا محبوب ترین سایت های این سیاره ! حالا که نحوه تنظیمات و کاربردهای مختلف پلاگین Yoast SEO را آموختید، لازم است با نحوه کارآیی آن در زمان بارگذاری محتوا در سایت نیز آشنا شوید. تمامی این تغییرات میتواند سخت و بسیار زمان بر باشد و عدم مدیریت صحیح لینک ها در سایت می تواند رتبه سایت شما را پایین بیاورد یا خسارات جبران ناپذیری را به آن وارد کند.افزونه یواست سئو وردپرس به شما این امکان را میدهد تا بدون دغدغه تغییر مسیرهای دلخواه خود را انجام دهید و با تغییر مسیرهای صحیح در زمان مناسب اعتبار سایتتان را حفظ کنید.


میهن وردپرس ایرانیان