میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

بعد از نصب پلاگین yoast در قسمت داشبورد وردپرس گزینهای با نام سئو اضافه شده است که از این بخش میتوانید به تنظیمات این پلاگین دسترسی داشته باشید. یکی از بهترین پلاگینهایی که در سئو وردپرس شما را کمک خواهد کرد، پلاگین yoast میباشد که علاوه بر داشتن قابلیت ایجاد خودکار نقشه سایت امکانات بینظیر دیگری نیز در اختیار شما قرار میدهد که میتوانید از آنها استفاده کنید. به کمک CMS می توان یک وبسایت داینامیک را طراحی و به بهترین نحو مدیریت و پشتیبانی کرد. شما باید این مشکلات را توسط یک ابزار قدرتمند پیدا کرده و سریعاً آنها را رفع کنید سایت woorank یکی از همین سایت هاست که به شما کمک میکند نقاط ضعف وبسایت خودتان را پیدا کنید.

بنابراین مشکلاتی از این دست میتونه تا به هر دلیل دیگهای مثل تغییرات در دسترسی به توابع مورد نیاز در هاست و سرور هم رخ بده و صرفا محدود به خود وردپرس و قالب ها و افزونه های اون نخواهد بود؛ پس میبینیم که یه ناسازگاری خیلی کوچیک باعث میشه تا چنین مشکلاتی برای کل سیستم سایت ما پیش بیاد بنابراین حکم اقتضا میکنه که قبل از هرگونه بهروزرسانی یا آپدیت وردپرس باید یک نسخه پشتیبان از سایت تهیه کنیم تا در صورت بهروزرسانی وردپرس به نسخه جدید و ایجاد مشکل بتونیم تا با برگردوندن وردپرس به نسخه قبلی مشکلاتمون رو حل کنیم، البته تا زمانی که مشکلات حل نشن و تنها راهکار حل مشکل استفاده از نسخه قبلی باشه تا منتظر بمونیم نسخه جدید افزونه و یا قالب ما با آخرین نسخه وردپرس سازگاری پیدا کنه. فقط در آدرس انگلیسی مشکل تبدیل کاراکترهای فارسی در مرورگر وجود ندارد. اگر شما هم علاقمند به طراحی سایت با وردپرس هستید با این دوره رایگان که از وب سایت آکادمی انار منتشر شده تا حد مناسبی به وردپرس مسلط میشوید در کنار این تعداد جلسات پایه که آموزش مقدماتی وردپرس به شمار میروند تعداد بسیار زیادی آموزش رایگان برای افزونه های وردپرس در سایت وجود دارد که می توانید پس از این دوره رایگان آنها را نیز مطالعه کنید و امکانات بیشتری به وب سایت خود اضافه کنید.

اکنون باید مطلب سئو شده شما آماده انتشار در وبسایت باشد، قبل از انتشار محتوای خود کمی صبر کنید و این بخش را هم مطالعه کنید و بعد اقدام کنید. ۱ - رایگان بودن وردپرس (همین الان میتونید وردپرس رو رایگان از سایت وردپرس فارسی دانلود کنید) - ۲ - نصب آسان و راحت وردپرس (براحتی با چند کلیک وردپرس را نصب کنید) - ۳ - امنیت بالای وردپرس (وردپرس از لحاظ امنیتی نسبت به دیگر سیستم های مدیریت محتوا شرایط بسیار خوبی دارد) - ۴ - بروزرسانی مداوم وردپرس (وردپرس بطور منظم هر چند وقت یک بار بروزرسانی میشه و آموزش وردپرس کامل مطالعه بیشتر هر بار قابلیت های جدیدی بهش اضافه میشه و کارایی آن ارتقا پیدا میکنه) ۵ - وردپرس بهینه برای گوگل (زیرساخت های سایت وردپرسی ما برای دیده شدن و رتبه گرفتن در گوگل کاملا آماده است).

داشتن یک مطلب عالی از نظر سئو داخلی بدون انتشار و گرفتن بک لینک از سایتهای دیگر شما را نسبت به رقیبی با بیکیفیتترین مطلب ولی داشتن لینکهای قوی عقبتر قرار خواهد داد. Exite Rate یعنی مدت زمانی که کاربران نسبت به Avg Time زمان کمتری را در صفحات شما بمانند و زودتر خارج شوند. خوانایی یکی دیگر از فاکتورهایی است که باعث ایجاد تجربه لذتبخش برای کاربران شده و نرخ bounce را کاهش داده، زمان ماندن در سایت را افزایش و رتبه سئو شما را به طرز چشمگیری افزایش میدهد. بعد از انتشار محتوا شما باید برای مطالب خودتان لینک سازی انجام دهید و میتوانید این کار را با ثبت بک لینک رایگان و یا حتی خرید بک لینک شروع کنید. در مواردی ممکن است وبسایت شما از نظر محتوا غنی باشد ولی هنوز مشکلات on-page سئو در آن وجود داشته باشد.

چراکه مشکلات قبلی را حل میکند. این سایت به صورت محدود و روزانه یک آدرس دامنه را برای شما آنالیز میکند و به شما یک لیست ارزشمند از نقاط ضعف و قوت سایتتان ارائه میکند. موبایل: در این قسمت نیز وبسایت شما از نظر Mobile Friendly بودن و سرعت آن در تلفن همراه بررسی شده که عامل بسیار مهمی است و باید سایت شما برای آن حتماً بهینه شود. سؤال بسیار مهمی که ممکن است برای شما هم وجود داشته باشد. اگر از cms های رایجی همچون وردپرس استفاده میکنید با وجود پلاگین های متعددی که برای این کار نوشته شده، میتوانید بدون دردسرهای برنامهنویسی به راحتی آن را درون وبسایت خود ایجاد کنید. ابزار keyword: در این بخش هم میتوانید از امکان جستجو و یافتن کلمات کلیدی سایت خودتان استفاده کنید.

منبع

میهن وردپرس ایرانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی