میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

این کار سبب می شود که در هر شرایطی موضوع وب سایت شما مشخص باشد. در مرحله ۷، باید مشخص کنید که آیا سایت شما تنها یک نویسنده دارد، یا از چندین نویسنده استفاده میکند. تفاوت جزئی که یوست با رنک مث دارد، در نحوه امتیاز دهی است که یوست امتیاز عددی به محتوا نخواهد داد و تنها با رنگبندی مشخص میکند که متن مورد نظر تا چه حد برای کلیدواژه هدف بهینه شده است. نوار منوی مدیریت: وردپرس یک نوار مدیریت در بخش بالایی پیشخوان دارد، و به افزونه ها هم اجازه می دهد گزینه هایی را به نوار بالایی الصاق کنند.

اگر نکاتی که افزونه برای بخش سئو در نظر گرفته است را رعایت کنید می توانید چراخ سبز را روشن کنید. ابزار بسیار کاربردی و قدرتمندی در افزونه تجاری Yoast SEO Premium ارائه شده که با استفاده از آن میتوانید این محتوا را برای چندین کلمه کلیدی (Multiple Keywords) سئو و بهینهسازی نمایید. اگر به دنبال یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای سئو سایت خود در وردپرس هستید افزونه Yoast SEO Premium وردپرس ، گزینه مناسبی برای شماست. طول عنوان سئو زیاد نباشد و همین که نوار وضعیت آن سبز شد کافی است و ادامه ندهید. از امکانات کاربردی و مورد نیاز برای هر سایت وردپرسی در یک تصویر جمع آوری شده که در ادامه مطلب مشاهده میکنید. افزونه سئو یواست چه کاربردی دارد؟ در این پست شما به صورت تخصصی و ۱۰۰% کاربردی و راحت با نحوه سئو کردن مطالب و پست های سایت با افزونه یواست آشنا می شوید.

سئو کردن مطالب با افزونه یواست (Yoast SEO) یکی از مهم ترین اقداماتی می باشد که نیاز است حتما آن را بدانید. طول عبارت کلمه کلیدی بیش از ۵ کلمه نباشد. کلمه کلیدی در نامک یا URL پست وجود داشته باشد. نحوه نمایش مطالب در آنها بسیار مهم میباشد. معمولا تمامی خطاهای سرچ کنسول شما در این پنل نمایش داده می شود، اما زمانی که پیوند های یکتای درون سایت را تغییر داده باشید قطعا تعداد خطاها برای افزونه Yoast SEO Premium شما بسیار زیاد می شود و باید دستی آنها را درست کنید. در مرحله بعد شما می توانید افزونه را به سرچ کنسول خود وصل کنید تا از داده های گوگل سرچ کنسول هم برای بهبود سایت استفاده کند. منظور از لینکسازی داخلی، مرتبط کردن محتوا و مقالات متعدد وبسایت به یکدیگر است تا کاربر علاوه بر چرخش در وبسایت شما، به صورت تودرتو به محتواهای دلخواه خودش دسترسی پیدا کند. این کار در کلیک کردن کاربر بر روی نتایج جستجو وب سایت در گوگل کمک می کند.

افزونه یواست از دو جهت به سئو و بهینه سازی پست ها کمک می کند. این کارت ها، جلب توجه زیادی کرده و از این رو هر گونه اطلاعاتی در این بخش می تواند کمک کننده باشد. گزینه های سربرگ سئو رو بطور کامل براتون شرح میدم که به آسونی بتونین ازش استفاده کنید. حالا افزونه وردپرس سئو پرمیوم اینجاست تا در صورتی که یک صفحه از سایت شما حذف شد، در سایت وردپرسی شما جستجو کرده و مطلبی که بیشترین شباهت را با صفحه درخواستی کاربر شما دارد را پیدا می کند و کاربر را به آن صفحه انتقال می دهد. ظاهر جستجو در تنظیمات یواست سئو نحوه نمایش وب سایت شما در نتایج جستجو را کنترل می کند. بهبودها: مواردی که می تواند بهبود پیدا کند اما اگر بهبود پیدات نکند هم مشکلی ندارد اینجا نمایش داده می شود. این نشان می دهد که این افزونه در سراسر دنیا استفاده می شود و کارایی عالی دارد.

http://mrcode.toonblog.ir/post/18

میهن وردپرس ایرانیان

زمانی که شما افزونه ای مثل پلاگین فرم ساز را روی سایت خود نصب کرده و سپس به کمک آن چند فرم در صفحه درباره ما، تماس باما و صفحات لندینگ پیج خود میسازید، تصور میکنید که کدهای این افزونه صرفا در همین صفحات وب سایت مورد استفاده قرار میگیرند، اما اینطور نیست! کدهای CSS و JS این پلاگین، در تمامی صفحات شما بارگذاری شده و سرعت سایت را کاهش میدهد. افزونه ی راکت wp rocket از بهترین افزونه های افزایش سرعت و بهینه سازی سیستم وردپرس است که با داشتن سیستم کشینگ مناسب و توانایی minify کردن فایل های js و css می تواند وردپرس را تا حد مناسبی بهینه کند.

در ابتدای مقاله هم گفتیم که قرار است با مطالعه این مطلب، بهترین افزونه افزایش سرعت سایت وردپرسی را بشناسید. از آخر همین مطلب، جدیدترین نسخه WP Rocket که نسخه پرو آن می باشد، را به صورت رایگان دانلود کنید و سپس در قسمت پنل وردپرس خود،بخش افزونه ها، آن را نصب کنید. اما قسمت پایینی تر این گزینه، لیبلی تحت عنوان Separate cache files for mobile devices وجود دارد. اما اگر قصد دارید از چند افزونه WP Rocket متعدد کمک بگیرید، افزونه lazyload در کنار افزونه W3 Total Cache و یک افزونه minify انتخاب بدی نیست. با توجه به قیمت پایینی که افزونه راکت داشته و البته تجربه کاربری مناسب آن، نصب این پلاگین افزایش سرعت سایت وردپرسی انتخاب هوشمندانه ای به نظر میرسد. به دلیل اینکه این افزونه نسخه ی رایگان ندارد، ما باید بعد از خریداری اون به قسمت افزودن در افزونه ها مراجعه کنیم و با زدن روی بارگذاری افزونه فایل فشرده ی خریداری شده رو انتخاب کنیم و بعد از اون نصبش کنیم.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که پوشه ZIP را از اکانت خود در سایت ارائه دهنده افزونه مانند راست چین بارگیری کنید و آن را در قسمت داشبورد سایت وردپرس خود بارگذاری کنید. با استفاده از CDN قادر خواهید بود که سایت خود را به یک شبکهای از سرورهای تحویل دهنده محتوا متصل کنید تا بر اساس موقعیت مکانی کاربر دادههایی که به کاربران نمایش داده میشود از نزدیکترین سرور برای او لود و بارگذاری شود. قابلیت فشرده سازی GZIP یک قابلیت بسیار تاثیرگذار بر روی سرعت سایت است که در واقع محتوا را فشرده میکند و یک نشخه فشرده از محتوا را به مرورگر تحویل میدهد و مرورگر این نسخه ی فشرده را باز میکند و به شما تحویل میدهد. استفاده از اسکیما در وردپرس و فعال کردن Structured Data علاوه بر نمایش Rich Snippets ها در نتایج گوگل، در سئو سایت بسیار مفید است.

این افزونه میتواند تعیین کند که به جای بارگذاری همه اجزای صفحه وب شما در زمان ورود کاربر (که بسیار زمان بر است) در ابتدای ورود صرفا بخش های بالایی صفحه بارگذاری شوند. این افزونه با بررسی، درخواست های بی مورد را حذف کرده و باعث افزایش سرعت سایت شما خواهد شد. در هر حال، با توجه به افزونه WP Rocket اهمیت افزایش سرعت سایت و اینکه در ایران اغلب وب سایت ها با کمک سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته شده، قصد داریم در این مقاله بهترین افزونه افزایش سرعت وردپرس را به شما معرفی کنیم. با توجه به اینکه افزونه های افزایش سرعت به صورت مستقیم با کدهای سایت شما سر و کار دارند، ممکن است گاها فعالیت آنها باعث برهم خوردن کارکرد بخشی از وب سایت شود. البته همیشه در مورد افزونه هایی که با کدهای سایت شما سر و کار دارند کمی با ملاحظه عمل کنید. چیزی نزدیک به نیمی از بازدیدکنندگان وب سایت ها، انتظار دارند سایت شما در کمتر از 2 ثانیه باز شود.

https://medad.io/@wpbaran/wp-rocket-plugin/

میهن وردپرس ایرانیان

اخیراً در نسخه جدید افزونه WP Rocket گزینه جدید اضافه شده که به شما امکان پیش بارگذاری یا Preload کردن فونتهای وردپرس را میدهد، برای اینکار کافیست وارد بخش پیش بارگذاری یا Preload شوید و در فیلد Preload Fonts آدرس فونتهای وردپرس خود را وارد کنید. هنگام خرید ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید. شما فقط یکبار خرید میکنید و برای همیشه آپدیتهای افزونه را خواهید داشت. بخش هایی از سایت وردپرس نباید کش شود، بخش هایی مثل برگه ورود به سایت یا سبد خرید. چرا افزونه موشک وردپرس را ⚠️ نباید نصب کنید ؟ WP Rocket فرآیند نصب را با مقایسه، آسان می کند. این گزینه با تنظیم زمان انقضا کش، تنظیم minification و چند گزینه دیگر همراه است. زمان انقضا را برای همه پست ها، صفحات یا رشته های URL خاص تنظیم کنید. افزونه WP ROCKET را به جرئت می توان بهترین افزونه افزایش سرعت وردپرس دانست که میتوانیم به شما یقین بدهم که اگر فقط هم به عکس های مقایسه این افزونه با افزونه های دیگر نگاهی مختصر بیندازید کاملا به قدرت این افزونه پی خواهید برد که میتواند موجب کاهش زمان لود سایت شما شده و هم با امکانات بینظیری که دارد میتواند از پهنای باند شما کاسته و در هزینه های شما هم صرفه جویی کند .

گزینه های وردپرس را که سرعت سایت شما را کاهش می دهد، غیرفعال کنید. این پلاگین فوق العاده قدرتمند می تواند کارهای بزرگی را برای سایت شما انجام دهد که کمتر افزونه ای این امکانات را دارد. برای سرویس دادن فایلهای html استاتیک “سوپر کشینگ” است. CSS و HTML را به حداقل برسانید. WP Rocket با کاهش حجم فایل های HTML ،Java Script و CSS باعث افزایش لود سایت می شود. این موضوع باعث کاهش بازدید از این سایتها میشود که در نتیجه این موضوع درآمد این سایتها با مشکل جدی مواجه میشوند، پس از این موارد میتونیم نتیجه بگیریم که صاحبان کسب و کارهای اینترنتی باید اهمیت زیادی در انتخاب یک افزونه جهت بالا بردن سرعت سایت خود باشند، یکی از بهترین این افزونهها افزونهی وردپرس راکت است که کمک زیادی را در این مورد به این افراد میکند.

اما با افزونه حرفه ای WP Schema Pro خبرهای سایت شما به شکل زیر نمایش داده می شوند. افزونه Google Tracking، به افزونه wp rocket این امکان را می دهد تا کدهای مربوط به گوگل آنالیز را در سایت خود بارگذاری کنید ، اما اگر می خواهید بهینه سازی 100٪ انجام دهید این گزینه را فعال نمایید. تنظیم آن مستقیم و آسان است اما تنظیمات خاصی برای کاربران پیشرفته دارد که می توانند برای استفاده بیشتر از این افزونه از آنها استفاده کنند. این افزونه شامل ویژگی هایی است که به طور معمول باید چند افزونه اضافی برای آنها نصب کنید. در مرحله بعدی باید نوشته یا صفحاتی را که می خواهید طرح بر روی آنها اعمال شود را انتخاب نمایید . در مرحله قبل از آموزش افزونه موشک سئو وردپرس، شما یک داده ساختار اسکیما مارک آپ را ایجاد کردید و تنظیمات آن را انجام دادید. ما در این مقاله به شما همراهان عزیز نحوه نصب افزونه WP Rocket در وردپرس را آموزش می دهیم.

بعد از نصب WP Rocket در یکی از سایت های خودم، قادر به حذف 3 افزونه دیگر شدم. ما قبل و بعد از نصب افزونه موشک وردپرس، تست های سرعت را در سایت آزمایشی خود اجرا کردیم. بعد از نصب و فعال کردن افزونه از قسمت تنظیمات وارد این بخش Setting افزونه شوید و تنظیمات خود را اعمال کنید. ابتدا وارد سیستم مدیریت محتوای وردپرس شوید. سپس از قسمت افزونه ها وارد بخش افزودن شوید. این افزونه را از طریق دکمه بالا در بخش افزودن آپلود و این افزونه را نصب و فعال کنید. با نصب افزونه وردپرس WP Rocket می توانید نتیجه مطلوبی بگیرید. این مجموعه با مجموعه ای عالی از ویژگی ها همراه است. Sabrina Zeidan: آیا تصمیمات اشتباهی در مجموعه خود گرفتهاید؟ با افزونه WP Rocket همه عملکردهای حافظه کش را که انتظار دارید داشته باشید، به همراه مجموعه ای از ویژگی هایی که احتمالاً انتظار آن را ندارید، به دست می آورید.

https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C-107/1087911-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D8%AA/?pr=1

میهن وردپرس ایرانیان