میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

زمانی که شما افزونه ای مثل پلاگین فرم ساز را روی سایت خود نصب کرده و سپس به کمک آن چند فرم در صفحه درباره ما، تماس باما و صفحات لندینگ پیج خود میسازید، تصور میکنید که کدهای این افزونه صرفا در همین صفحات وب سایت مورد استفاده قرار میگیرند، اما اینطور نیست! کدهای CSS و JS این پلاگین، در تمامی صفحات شما بارگذاری شده و سرعت سایت را کاهش میدهد. افزونه ی راکت wp rocket از بهترین افزونه های افزایش سرعت و بهینه سازی سیستم وردپرس است که با داشتن سیستم کشینگ مناسب و توانایی minify کردن فایل های js و css می تواند وردپرس را تا حد مناسبی بهینه کند.

در ابتدای مقاله هم گفتیم که قرار است با مطالعه این مطلب، بهترین افزونه افزایش سرعت سایت وردپرسی را بشناسید. از آخر همین مطلب، جدیدترین نسخه WP Rocket که نسخه پرو آن می باشد، را به صورت رایگان دانلود کنید و سپس در قسمت پنل وردپرس خود،بخش افزونه ها، آن را نصب کنید. اما قسمت پایینی تر این گزینه، لیبلی تحت عنوان Separate cache files for mobile devices وجود دارد. اما اگر قصد دارید از چند افزونه WP Rocket متعدد کمک بگیرید، افزونه lazyload در کنار افزونه W3 Total Cache و یک افزونه minify انتخاب بدی نیست. با توجه به قیمت پایینی که افزونه راکت داشته و البته تجربه کاربری مناسب آن، نصب این پلاگین افزایش سرعت سایت وردپرسی انتخاب هوشمندانه ای به نظر میرسد. به دلیل اینکه این افزونه نسخه ی رایگان ندارد، ما باید بعد از خریداری اون به قسمت افزودن در افزونه ها مراجعه کنیم و با زدن روی بارگذاری افزونه فایل فشرده ی خریداری شده رو انتخاب کنیم و بعد از اون نصبش کنیم.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که پوشه ZIP را از اکانت خود در سایت ارائه دهنده افزونه مانند راست چین بارگیری کنید و آن را در قسمت داشبورد سایت وردپرس خود بارگذاری کنید. با استفاده از CDN قادر خواهید بود که سایت خود را به یک شبکهای از سرورهای تحویل دهنده محتوا متصل کنید تا بر اساس موقعیت مکانی کاربر دادههایی که به کاربران نمایش داده میشود از نزدیکترین سرور برای او لود و بارگذاری شود. قابلیت فشرده سازی GZIP یک قابلیت بسیار تاثیرگذار بر روی سرعت سایت است که در واقع محتوا را فشرده میکند و یک نشخه فشرده از محتوا را به مرورگر تحویل میدهد و مرورگر این نسخه ی فشرده را باز میکند و به شما تحویل میدهد. استفاده از اسکیما در وردپرس و فعال کردن Structured Data علاوه بر نمایش Rich Snippets ها در نتایج گوگل، در سئو سایت بسیار مفید است.

این افزونه میتواند تعیین کند که به جای بارگذاری همه اجزای صفحه وب شما در زمان ورود کاربر (که بسیار زمان بر است) در ابتدای ورود صرفا بخش های بالایی صفحه بارگذاری شوند. این افزونه با بررسی، درخواست های بی مورد را حذف کرده و باعث افزایش سرعت سایت شما خواهد شد. در هر حال، با توجه به افزونه WP Rocket اهمیت افزایش سرعت سایت و اینکه در ایران اغلب وب سایت ها با کمک سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته شده، قصد داریم در این مقاله بهترین افزونه افزایش سرعت وردپرس را به شما معرفی کنیم. با توجه به اینکه افزونه های افزایش سرعت به صورت مستقیم با کدهای سایت شما سر و کار دارند، ممکن است گاها فعالیت آنها باعث برهم خوردن کارکرد بخشی از وب سایت شود. البته همیشه در مورد افزونه هایی که با کدهای سایت شما سر و کار دارند کمی با ملاحظه عمل کنید. چیزی نزدیک به نیمی از بازدیدکنندگان وب سایت ها، انتظار دارند سایت شما در کمتر از 2 ثانیه باز شود.

https://medad.io/@wpbaran/wp-rocket-plugin/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی