میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

اخیراً در نسخه جدید افزونه WP Rocket گزینه جدید اضافه شده که به شما امکان پیش بارگذاری یا Preload کردن فونتهای وردپرس را میدهد، برای اینکار کافیست وارد بخش پیش بارگذاری یا Preload شوید و در فیلد Preload Fonts آدرس فونتهای وردپرس خود را وارد کنید. هنگام خرید ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید. شما فقط یکبار خرید میکنید و برای همیشه آپدیتهای افزونه را خواهید داشت. بخش هایی از سایت وردپرس نباید کش شود، بخش هایی مثل برگه ورود به سایت یا سبد خرید. چرا افزونه موشک وردپرس را ⚠️ نباید نصب کنید ؟ WP Rocket فرآیند نصب را با مقایسه، آسان می کند. این گزینه با تنظیم زمان انقضا کش، تنظیم minification و چند گزینه دیگر همراه است. زمان انقضا را برای همه پست ها، صفحات یا رشته های URL خاص تنظیم کنید. افزونه WP ROCKET را به جرئت می توان بهترین افزونه افزایش سرعت وردپرس دانست که میتوانیم به شما یقین بدهم که اگر فقط هم به عکس های مقایسه این افزونه با افزونه های دیگر نگاهی مختصر بیندازید کاملا به قدرت این افزونه پی خواهید برد که میتواند موجب کاهش زمان لود سایت شما شده و هم با امکانات بینظیری که دارد میتواند از پهنای باند شما کاسته و در هزینه های شما هم صرفه جویی کند .

گزینه های وردپرس را که سرعت سایت شما را کاهش می دهد، غیرفعال کنید. این پلاگین فوق العاده قدرتمند می تواند کارهای بزرگی را برای سایت شما انجام دهد که کمتر افزونه ای این امکانات را دارد. برای سرویس دادن فایلهای html استاتیک “سوپر کشینگ” است. CSS و HTML را به حداقل برسانید. WP Rocket با کاهش حجم فایل های HTML ،Java Script و CSS باعث افزایش لود سایت می شود. این موضوع باعث کاهش بازدید از این سایتها میشود که در نتیجه این موضوع درآمد این سایتها با مشکل جدی مواجه میشوند، پس از این موارد میتونیم نتیجه بگیریم که صاحبان کسب و کارهای اینترنتی باید اهمیت زیادی در انتخاب یک افزونه جهت بالا بردن سرعت سایت خود باشند، یکی از بهترین این افزونهها افزونهی وردپرس راکت است که کمک زیادی را در این مورد به این افراد میکند.

اما با افزونه حرفه ای WP Schema Pro خبرهای سایت شما به شکل زیر نمایش داده می شوند. افزونه Google Tracking، به افزونه wp rocket این امکان را می دهد تا کدهای مربوط به گوگل آنالیز را در سایت خود بارگذاری کنید ، اما اگر می خواهید بهینه سازی 100٪ انجام دهید این گزینه را فعال نمایید. تنظیم آن مستقیم و آسان است اما تنظیمات خاصی برای کاربران پیشرفته دارد که می توانند برای استفاده بیشتر از این افزونه از آنها استفاده کنند. این افزونه شامل ویژگی هایی است که به طور معمول باید چند افزونه اضافی برای آنها نصب کنید. در مرحله بعدی باید نوشته یا صفحاتی را که می خواهید طرح بر روی آنها اعمال شود را انتخاب نمایید . در مرحله قبل از آموزش افزونه موشک سئو وردپرس، شما یک داده ساختار اسکیما مارک آپ را ایجاد کردید و تنظیمات آن را انجام دادید. ما در این مقاله به شما همراهان عزیز نحوه نصب افزونه WP Rocket در وردپرس را آموزش می دهیم.

بعد از نصب WP Rocket در یکی از سایت های خودم، قادر به حذف 3 افزونه دیگر شدم. ما قبل و بعد از نصب افزونه موشک وردپرس، تست های سرعت را در سایت آزمایشی خود اجرا کردیم. بعد از نصب و فعال کردن افزونه از قسمت تنظیمات وارد این بخش Setting افزونه شوید و تنظیمات خود را اعمال کنید. ابتدا وارد سیستم مدیریت محتوای وردپرس شوید. سپس از قسمت افزونه ها وارد بخش افزودن شوید. این افزونه را از طریق دکمه بالا در بخش افزودن آپلود و این افزونه را نصب و فعال کنید. با نصب افزونه وردپرس WP Rocket می توانید نتیجه مطلوبی بگیرید. این مجموعه با مجموعه ای عالی از ویژگی ها همراه است. Sabrina Zeidan: آیا تصمیمات اشتباهی در مجموعه خود گرفتهاید؟ با افزونه WP Rocket همه عملکردهای حافظه کش را که انتظار دارید داشته باشید، به همراه مجموعه ای از ویژگی هایی که احتمالاً انتظار آن را ندارید، به دست می آورید.

https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C-107/1087911-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D8%AA/?pr=1

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی