میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

از طرفی، تنظیمات سئوی وردپرس، حداقل در نگاه اول، میتواند خیلی پیچیده باشد. زمانی که به فهرست سایت هایی که باید به اون متصل شید نگاه می کنید، چیزی که بیشتر افراد از جمله خود من دچار اشتباه می شن اینه که نسخه های www و غیر WWW سایت های متفاوتی هستند. Yoast SEO ابزار مورد علاقه میلیون ها کاربر در سراسر جهان، از وبسای مربوط به یک فروشگاه کوچک در گوشه ای از جهان گرفته تا محبوب ترین سایت های این سیاره ! حالا که نحوه تنظیمات و کاربردهای مختلف پلاگین Yoast SEO را آموختید، لازم است با نحوه کارآیی آن در زمان بارگذاری محتوا در سایت نیز آشنا شوید. تمامی این تغییرات میتواند سخت و بسیار زمان بر باشد و عدم مدیریت صحیح لینک ها در سایت می تواند رتبه سایت شما را پایین بیاورد یا خسارات جبران ناپذیری را به آن وارد کند.افزونه یواست سئو وردپرس به شما این امکان را میدهد تا بدون دغدغه تغییر مسیرهای دلخواه خود را انجام دهید و با تغییر مسیرهای صحیح در زمان مناسب اعتبار سایتتان را حفظ کنید.


گزینه جعبه متای Yoast SEO فعال بوده و عبارت سئو هم بدون ویرایش و به صورت پیش فرض باقی بماند. برای دانلود رایگان آخرین ورژن از افزونه سئو سایت Yoast SEO هم اکنون از طریق لینک زیر از پی سی افزار اقدام نمایید. بعد از اینکه افزونه را نصب کردیم ، فعال سازی آن ، همانند شکل زیر منوی تازه ای به اسم ” سئو ” به پیشخوان وردپرس شما اضافه می گردد. بنابراین، این بررسی شما را مطلع خواهد کرد که آیا متن شما به تعداد کافی زیر عنوان دارد یا خیر؟ اما به یک چسب هم این وسط نیاز است. اما چگونه یوست سئو بهینه سازی وبسایت وردپرسی شما را انجام می دهد ؟ میتوان گفت که اغلبِ وبسایتهای وردپرسی از افزونهی یوست استفاده میکنند. هر وبسایت وردپرسی برای این که بتواند در صفحه اول نتایج موتورهای جستوجو به نمایش درآید، به یک افزونه سئو احتیاج دارد. با این حال ممکن است برای شروع یا استفاده از برخی ابزارهای پیشرفتهی این افزونه، احتیاج به راهنمایی یا آموزش داشته باشید.

بنابراین در حال حاضر به صفحه 404 لینک می ده. بنابراین دیدن خطاها در داشبورد وردپرس بسیار مفیده نوع خطاها ممکنه مواردی مثل خطای نوشتاری در یکی از لینک های پست باشه. همین موضوع در مورد HTTP و HTTPS وجود داره بنابراین اگر سایت شما بر روی HTTPS WWW تنظیم شده باشه مطمئن باشید که در کنسول جستجوی گوگل نیز همین طوره سایت ما به صورت HTTP است، بنابراین باید اطمینان حاصل کنم که سایت من از گزینه HTTP استفاده میکنه. افزونه یواست سئو با راهنمایی ها و نکاتی که هنگام نوشتن متن پست ها به شما می گوید، متن شما را سئو فرندلی می کند.

توانایی این را دارد که وبسایت را با شبکه های اجتماعی یک پارچه کند. افزونه سئو یواست یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس در زمینه سئو و بهینه سازی مطالب و محصولات ووکامرس است. شما با نصب افزونه Yoast News SEO این امکان را برای خود فراهم می کنید تا مطالب شما در قسمت news نمایش داده شود و همین دلیل ورودی گوگل شما افزایش پیدا خواهد کرد. افزونه wordpress seo by yoast یک افزونه سئو وردپرس حرفه ای هست که بدون تردید می توان با افتخار اظهار داشت wordpress seo by yoast معروف ترین و پر مخاطب ترین افزونه سئو وردپرس در بین تمامی افزونه های موجود در جهانست!

با به روز رسانی های مداوم محبوبیت سئو وردپرس بیشتر و بیشتر شده و اون رو به یکی از اصلی ترین افزونه های وردپرس تبدیل کرده. افزونه یواست سئو به عنوان پلاگین اصلی سئو وردپرس از سال 2008 تا کنون شناخته شده است. بر روی گزینه close کلیک می کنم و به ناحیه ادمین بر می گردم. من بر روی گزینه Allow کلیک می کنم و این کد رو در جعبه کپی خواهم کرد. به همین خاطر، در افزونه یوست، ویژگیهای مختلفی تعبیه شده تا بتوانید به وسیلهی آنها، کنترل کاملی بر روی سئوی سایت خود داشته باشید. حالا این پست به Corner Stoneها یا اضافه شده و میتوانید از آن استفاده کنید.

باید گفت که نوشتهای که شما تهیه کردهاید و کلمه کلیدی دلخواه خود را برای آن انتخاب کردید مختص شماست. از قسمت صفحات خاص هم میتونید تا امکان انتخاب عنوان صفحه برای دو صفحه 404 در وردپرس و صفحه جستجو در وردپرس را شخصی سازی کرده و از عنوان مناسب برای این صفحات استفاده کنید تا ساختار سایت شما در نمایش عنوان بهتر عمل کند. شما هم با استفاده از این راهنما، میتوانید وارد میدان افزونه yoast بشوید و به خوبی از آن استفاده کنید. شاید بیشتر مبتدیان نیازی به استفاده از این ابزارها نداشته باشند. این ستون با استفاده از دایره های رنگی نشان می دهد که افزونه یوست سئو صفحه را چگونه رتبه بندی کرده است. اگر توضیحات متا به قدر کافی تاثیر گذار و کاربردی باشد تعداد کلیک های کاربران و تعداد ورودی سایت افزایش می یابد و نهایتا سیگنالی به گوگل ارسال میکند و باعث میشود گوگل متوجه شود محتوای وب سایت شما برای بسیاری از کاربران مفید و آموزنده بوده.

پس نتیجه میگیریم که افزونه W3 Total Cache به واسطهی عمکلردش میتونه علاوه بر بهبود سئو و سرعت لودینگ، باعث جلب رضایت کاربر بشه. پس بیشتر بودن کلمه کلیدی اگر بصورت پراکنده پخش شده باشد و حالت بمباران در یک پاراگراف یا قسمتی از متن نداشته باشد هیچ ایرادی ندارد. Yoast SEO به شما این امکان را می دهد یک پیوند را به عنوان آدرس اصلی به نمایش بگذارد که این مشکل را حل می کند. بهترین روش حذف یک مطلب از سایت بدون افت سئو چیست؟ با استفاده از این ابزار میتوانید بدون اینکه نیاز به ورود به هاست داشته باشید، این دو فایل را ویرایش کنید. کنسول جستجوی گوگل نیز به این موضوع توجه می کنه. توصیه می کنم اینکار رو انجام دهید چیزی که باید به اون توجه داشته باشید اینه که باید سایت شما در کنسول جستجوی گوگل ثبت شده باشه تا بتونید در این مرحله اون رو متصل کنید.

https://wpbaran.ir/yoast-seo/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی