میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

دیدگاه های وردپرس یکی از مهمترین کانال های آموزش طراحی قالب وردپرس ارتباطی و ایجاد تعامل با بازدیدکنندگان سایت می باشد. نظرات و دیدگاه های خود را حتماً با ما در میان بگذارید. در این مجموعه آموزش وردپرس رایگان به صورت صفر تا صد، ساخت سایت را به شما آموزش میدهم. آموزش طراحی سایت با وردپرس در اصفهان - مجتمع آموزشی امیرکبیر اصفهان … در جلسه 8 از این کلاس آموزشی به طور کامل به معرفی تمام منو های پیشخوان وردپرس خواهیم پرداخت. 

 

آموزش قالب وردپرس

در این کلاس ما به آموزش صفر تا صد … آشنا خواهد کرد و بدون هیچ کلاس آموزشی صفر تا صد وردپرس را به شما آموزش خواهدداد … آموزش صفر تا صد کار با وردپرس و آموزش طراحی قالب وردپرس راه اندازی سایت حرفه ای با وردپرس. خوشبختانه از آنجا که اکثر ابزارهای وردپرس یا کاملا رایگان است یا هزینه تهیه آنها بسیار پایین است پس شما برای طراحی سایت با وردپرس نیاز به هزینه کرد بسیار پایینی خواهید داشت. امکان ارتباط با شبکه های اجتماعی: به وسیله افزونه های وردپرس شما امکان این را خواهید داشت که با شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تویتتر، فیسبوک، یوتیوب ارتباط برقرار کنید و کاربران وب سایت خود را از تغییرات وب سایت مطلع کنید. سرعت بیشتر سایت موجب بازدید بیشتر و افزایش ماندگاری کاربران در سایت می شود. 

آموزش طراحی قالب وردپرس

در این آموزش ، نمیخوام زیاد حاشیه برم و تا الان هم اگر چیزی گفتم که شاید یه کوچولو کسل کننده بوده باشه ، بخاطر این بوده که برای شروع طراحی وب سایت با وردپرس ، آموزش طراحی قالب وردپرس دونستن بعضی از نکات واجب است. اگر یک اکانت گوگل دارید و از سرچ کنسول برای ثبت سایت در گوگل استفاده میکنید، سری به پنل سرچ کنسول گوگل بزنید (سرچ کنسول گوگل نام جدید همان گوگل وبمستر تولز قدیم است) و در تنظیمات سایت روی Property Setting کلیک کرده و در تنظیمات سایت Site Sttings روی دامنه انتخاب شده Preferred Domain کلیک کرده و دامنه انتخابی خودتان را تیک زده و گزینه ذخیره Save را بزنید.

بعد از اینکه شما نرم افزار poeditرو نصب کردید قادر خواهید بود فایل با فرمت po رو در محیط نرم افزار باز کنید و اقدام به ویرایش آن کنید , اما فایل با فرمن mo قابل ویرایش نیست اما برای ترجمه مهم ترین فایل هست … برای دریافت و نصب این افزونه و قالب ها باید به آموزش طراحی قالب وردپرس مخزن وردپرس مراجعه نمایید که مخزن وردپرس برای همگان بصورت رایگان قابل دسترس است. امروزه با افزایش استفاده مردم از اینترنت و سهولت استفاده از گوشی های تلفن همراه بحث کسب و کار های آنلاین بیش از پیش مورد توجه همگان … سئو وردپرس با افزونه Yoast SEO نیازمند آموزش کامل تری بود که میخواهم در مقاله دیگری آن را کاملا برای شما توضیح دهم، البته باید توجه کنید که همواره آموزشهای سئو در سایت ، در دستیار سئوی مانگو به صورت کامل تری ارائه خواهد شد. بعد از دانلود قالب با فرمت zip توجه کنید که فایل دانلود شده دو بار zip نشده باشد.

 

مطالب بیشتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی