میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

این نوع بازاریابی دیجیتال متمرکز بر دستیابی به مخاطبان هدف شما از طریق تلفن هوشمند یا رایانه لوحی آنها است. بازاریابی موبایل از طریق پیام های متنی ، رسانه های اجتماعی ، وب سایت ها ، ایمیل و برنامه های تلفن همراه به افراد می رسد. بازاریابان می توانند پیشنهادات یا محتوای ویژه را با توجه به موقعیت جغرافیایی یا زمان ، مانند زمانی که مشتری به فروشگاه می رود یا وارد رویدادی می شود ، متناسب کنند.

گروهی از بازاریاب های دیجیتال به یک تبلت نگاه می کنند که نتایج یک فعالیت بازاریابی موبایل را نشان می دهد. طبق مقاله اخیر TechCrunch ، مصرف کنندگان در ایالات متحده اکنون پنج ساعت در روز را بر روی تلفن های خود می گذرانند. این رقم 20 درصد افزایش نسبت به سه ماهه چهارم سال 2015 را نشان می دهد. کاربران همچنین بیشتر وقت خود را در برنامه ها می گذرانند تا در مرورگرهای تلفن همراه. در سال 2017 ، کاربران زمان بسیار بیشتری را نسبت به تماشای تلویزیون با برنامه ها می گذرانند. طبق مقاله TechCrunch ، 15٪ از وقت برنامه به برنامه های سرگرمی مانند Netflix و Hulu اختصاص می یابد ، 19٪ آن برای برنامه تلفن همراه فیس بوک ، 12٪ به سایر برنامه های اجتماعی و پیام رسانی و 11٪ به برنامه های بازی اختصاص می یابد.

 

Retail Dive گزارش می دهد که 45٪ از کل خریدها همیشه یا غالباً به نوعی با یک دستگاه تلفن همراه درگیر هستند ، چه برای تحقیق ، مقایسه قیمت ها یا خرید استفاده شود. برای اکثریت هزاره ها (مرکز تحقیقات پیو را افراد متولد 1981 تا 1997 می دانند) ، 57 درصد است.

 

بازاریاب ها می دانند که شما باید پیام خود را به همان جایی که مشتری هستید برسانید و در سال 2019 کاملا واضح است: مشتریان بالقوه شما در تلفن های خود هستند.

میهن وردپرس ایرانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی