میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

با حرکت به سمت بالا، (تصویر زیر) شما می توانید تگ ها (tags) و دسته بندی ها(categories) را برای دانلود فایل های دیجیتالی مشاهده نمایید و بهترین آموزش های وردپرس در سال جدید همچنین مناسبترین و بهترین دسته بندی و تگ را اضافه نمایید. حالا بعد از پیکربندی بخش های اصلی پلاگین ایزی دیجیتال دانلودز، نوبت به اضافه کردن محصولات دیجیتالی میرسد. آیا می خواهید محصولات دیجیتالی که برای فروش گذاشته اید یا به فروش رسیده است را پیگیری نمایید؟ اگر ویدئو معرفی دوره و همچنین سرفصل هایی که در جدول بالا برای شما لیست شده اند را مشاهده کنید خواهید دید که ما قدم به قدم این دوره را با هم پیش خواهیم برد . آموزش وردپرس ابزارفارسی به شما این علم شیرین را به رایگان آموزش داده است و شما با مشاهده آموزش وردپرس تمام آنچه نیاز خواهید داشت را یاد میگیرید.

بهترین آموزش های وردپرس

 وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا متن باز یا اصطلاحا اپن سورس (open source) است که افراد بسیاری در ایران و سایر نقاط جهان از این cms درآمد زایی می کنند.که با آموزش وردپرس رایگان ابزارفارسی این مهارت را میتوان یاد گرفت و درآمدزایی کرد. برای دانلود رایگان پک کامل مجموعه بهترین آموزش های وردپرس در سال جدید ویدیویی آموزش سیستم مدیریت محتوای وردپرس بر روی لینک زیر کلیک کرده و آدرس های تک تک مجموعه را در یک فایل متنی مشاهده کنید. دانلود بروشور رایگان توسط طراحان ملت که منبع طراح های رایگان گرافیکی می باشد را تقدیم کاربران عزیز خود میکند، همچنین می توانید از خدمات قالب وردپرس ملت وب نیز بهرمند گردید. طرح لایه باز بروشور سه لت جذاب مخصوص شرکت ها دارای قسمت های عکس از شرکت و عکس از سرویس هایی که شرکت ارائه میده و همچنین قسمت درباره ما و تماس با ما که طرح بسیار خلاقانه ای می باشد دانلود بروشور رایگان توسط طراحان ملت که منبع طراح های رایگان گرافیکی می باشد را تقدیم کاربران عزیز خود میکند، همچنین می توانید از خدمات قالب وردپرس ملت وب نیز بهرمند گردید.

سلام به کاربران عزیز ویرا وردپرس ؛ تصمیم گرفتیم در ویرا وردپرس دوره آموزش تصویری وردپرس صفر تا صد به شما آموزش دهیم این دوره به صورت … اگر با خواندن مطالب بالا به این نتیجه رسیده اید که محصولات مجازی بفروشید، این بخش مناسب شما می باشد، چرا که در این بخش قصد داریم یکی از بهترین آموزش های وردپرس در سال جدید بهترین پلاگین های ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس را به شما معرفی نماییم. آموزش خصوصی کردن مطالب در وردپرس. در این دوره آموزش وردپرس فارسی سعی شده است تا یک مرجع آموزش فارسی تولید شود. آموزش وردپرس (❤️ کاملا رایگان) آموزش WordPress بصورت ویدیویی l … IRT 75,000.00 to IRT 85,000.00 In stock صفر تا صد آموزش وردپرس - ویرایش جدید WordPress Essential Training. 

 

بهترین آموزش های وردپرس در سال جدید

آموزش ادامه دارد. در کانال تلگرام و اینستاگرام ما عضو شوید تا از آموزش های جدید مطلع شوید. در تصویر زیر طرحی را برای شما آماده کرده ایم که در این دوره به صورت کاملا رایگان آموزش داده خواهد شد.این طرح در فتوشاپ ساخته شده که بعد از ثبت نام در دوره فایل های لازم جهت طراحی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. در این دوره آموزشی که به صورت سریالی درحال منتشرشدن است شما آموزش وردپرس از صفرتاصد را یاد خواهدی گرفت و به راحتی و رایگان وب سایت خود را راه اندازی میکنید.

در آکادمی تاپ وردپرس این نوید را به شما می دهیم که آموزش های رایگان در حوزه وردپرس مانند , کار با افزونه ها و صفحه ساز ها و طراحی سایت را با کیفیت بالا تهیه و در اختیار شما قرار دهیم , تا سهم اندکی در موفقیت شما عزیزان ایفا کرده باشیم … از این جلسه به بعد بهترین آموزش های وردپرس در سال جدید آموزش حرفه ای پیشرفته وردپرس را خواهیم داشت. در این آموزش در مورد قالب های خبری وبلاگی صحبت کردیم و از مزایای آن ها گفتیم و در نهایت در مورد یک قالب به خصوص صحبت شد که یکی از بهترین قالب خبری رایگان وردپرس Envince است که امروز باهم به بررسی آن پرداختیم. در شروع بخش آموزش yost seo این نکته را غرض کنم که افزونه Yoast seo قویترین افزونه سئو سایتهای وردپرسی است. این آموزش سئو هم البته روی Yoast SEO نیز استوار است و بخشهایی از سئوی درون سایت را همیشه باید با یک افزونه سئو انجام دهید که اینجا تصمیم گرفتیم از یوست سئو استفاده کنیم.

 

رفرنس: https://cssauthor.com/the-best-wordpress-tutorials/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی