میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

راجرز گفت ، حتی با ظهور رسانه های اجتماعی ، برنامه های تلفن همراه و سایر کانال ها ، ایمیل هنوز هم یکی از م techniquesثرترین تکنیک های بازاریابی است. این می تواند بخشی از یک استراتژی بازاریابی محتوا باشد ، برای مصرف کنندگان ارزش ایجاد می کند و با گذشت زمان مخاطبان را به مشتری تبدیل می کند. طبق گزارش انجمن بازاریابی آمریکا ، طرفداران بازاریابی از طریق پست الکترونیکی نه تنها می دانند که چگونه می توانند کمپین های جذاب ایجاد کنند ، بلکه ارتباطات بهینه مخاطبان را درک می کنند و در تجزیه و تحلیل تعاملات و داده های مشتری و تصمیم گیری استراتژیک بر اساس این داده ها مهارت دارند.

 

تلفن همراهی که نمودارهای میله ای مرتبط با یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل را نشان می دهد. نرم افزار بازاریابی ایمیل می تواند اقدامات تحلیلی مختلفی را ارائه دهد ، اما دو موردی که بازاریابان همیشه در تلاشند آن را بهبود بخشند ، نرخ باز بودن است - درصد گیرنده هایی که ایمیل را باز کرده اند - و کلیک از طریق نرخ - تعداد گیرنده هایی که ایمیل را باز کرده و روی پیوند موجود در ایمیل کلیک کرده اند. طبق گفته شرکت پیشرو نرم افزار بازاریابی ایمیل ، Constant Contact ، بسیاری از کارها وجود دارد که بازاریابان می توانند ایمیل های خود را برای کاربران جذاب تر کرده و به احتمال زیاد باز شوند. این شامل:

احساس اضطرار ایجاد

کنید - نوشتن کپی ایمیل که به گیرنده های شما اجازه می دهد تا بدانند که زمان برای دریافت یک معامله ویژه در حال اتمام است یا اینکه تعداد محدودی از پیشنهادات موجود است ، می تواند تعداد افرادی را که از طریق وب سایت شما کلیک می کنند افزایش دهد.
ایمیل خود را شخصی کنید - تنظیم نامه های الکترونیکی و موضوعات برای درج نام گیرنده راهی ثابت شده برای افزایش نرخ باز و کلیک است. (یک نمونه عنوان موضوع: "کتی ، یک پیشنهاد ویژه فقط برای شما.")


به گیرندگان اجازه دهید تنظیمات برگزیده خود را تنظیم کنند - اجازه دادن به کاربران برای تعیین اینکه هر چند وقت یک بار می خواهند از شما بشنوند می تواند به شما کمک کند برخی از مشترکان ایمیل شما در لیست شما مشترک شوند و روی ایمیل های شما کلیک کنند.

میهن وردپرس ایرانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی