میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

کاملا بستگی به اهداف کوتاه مدت و دراز مدت شما دارد و نوع سرویس و خدماتی که میخواهید در اختیار بازدید کنندگان خود قرار دهید. هزینه ها میتواند بر مبنای نیازهای شما و سرویس ها و قابلیت هایی که دوست دارید در سایت داشته باشید مشخص میشود. بیشتر برای ایجاد ساخت سایت رایگان وردپرس نمودن سایت کاملا رایگان, Wordpress میتواند به خوبی به شما کمک نماید. ولی اگر بخواهید کارهای اختصاصی تر بر روی سایت وردپرس انجام دهید و پیکربندی های خاص و حتی برنامه نویسی اختصاصی بر روی سایت وردپرس داشته باشید, قیمت میتواند بیشتر هم باشد. در نهایت افزونههای امنیتی مختلفی برای وردپرس وجود دارد که با انجام یکسری تنظیمات، امنیت سایت شما را بیشتر میکنند. SSL توسط گوگل هم غیر مستقیم تبلیغ شد تا امنیت اینترنت بیشتر حفظ شود و این جا بود که SSL یا رمزگذاری اطلاعات درون سایت تبدیل به یک فاکتور سئو شد و گوگل سایتهایی که از SSL استفاده نمی کردند را کم کم از نتایج صفحه اول خود کنار میزد.

چون وقتی تعداد محصولات سایت شما بیشتر از 100 عدد شد، آن وقت سرعت سایت به شدت افت میکند. سایدبار ها که با عنوان ابزارک در وردپرس شناخته می شوند بخش هایی هستند که می توان اطلاعات داینامیکی در داخل آن تعریف کرد و ما در این دوره دو ابزارک داریم که برای نمایش آخرین مطالب در سایدبار و همچنین بخش نمایش دسته بندی های سایت هستند . وردپرس (WordPress) در اصل یک اسکریپت PHP و ساخت سایت رایگان وردپرس یک نرم افزار متن باز (Open Source) میباشد که با نصب آن بر روی فضای هاست به راحتی میتوان سایت را راه اندازی کرد. با استفاده از وردپرس می توان حتی بدون داشتن برنامه نویسی، سایت هایی با تمام امکانات و قابلیت ها ایجاد و از آن استفاده کرد. در این جلسه با مفهوم مهم سئو و تاثیر آن در جذب ترافیک از موتورهای جستجو صحبت می کنیم.

 نقشه سایت به موتورهای جستجو و به گوگل کمک میکند که تمام صفحات سایت شما را آنطور که شما میخواهید پیمایش و ایندکس کنند. موتورهای جستجو هم به طور مشخص کار میکنند و از سایت هم کش نگه میدارند. یکی دیگر از بخش های ویژه در این دوره ، آموزش برنامه نویسی مطالب مرتبط است که در ادامه توضیح خواهیم داد . یک بخش ویژه دیگر ؟ فقط کافیست یکی از بستههای پرتال را خریداری کنید ساخت سایت رایگان وردپرس و دیگر هیچ هزینه دیگری از شما دریافت نمیشود. بعد از این بخش ، قسمت خدمات سایت را با هم طراحی می کنیم که در تمامی سایت های شما حتما این بخش را مشاهده نموده اید . یعنی در این دوره صفر تا صد کار با وردپرس را به صورت رایگان و ساده می آموزید. در این پیام نوشته شده بود که باید هاست خود را ارتقا دهید. ولی مطمئنا اولین مرحله انتخاب دامنه و آدرس سایت میباشد, چرا که وردپرس باید برای دامنه شما ثبت شود.

برای ساخت یک دسته در وردپرس از منوی سمت راست گزینه محصولات و سپس دسته بندیها را انتخاب کنید. خب قبلا از اینکه در مورد کتاب آموزش وردپرس صبحت کنیم قبلش یک توضیحی در مورد وردپرس می دهیم. در این آموزش رایگان وردپرس به آموزش مخفی کردن نوار مدیریت در وردپرس می پردازیم. جلسه 21 دوره آموزش WordPress : افزونه چیست؟ بله شما با شرکت در دوره رایگان طراحی سایت بدون کدنویسی ساخت سایت رایگان وردپرس آکادمی وبکیما، می توانید از پشتیبانی رایگان این دوره هم استفاده کنید، کافیست هرگونه سوالی دارید در قسمت دیدگاه های همان جلسه مطرح کنید، تا تیم پشتیبانی در سریع ترین زمان پاسخ شما دانشجویان عزیز دوره آموزش وردپرس وبکیما رو بدهند و راهنمایی های لازم را انجام دهند. در این رابطه شما می توانید دوره آموزش رایگان را مشاهده نمایید و بر بخش های مختلف تسلط پیدا کنید. در این دوره چند بخش ویزه هم وجود دارد که به شما عزیزان با صدافت تمام آموزش خواهیم داد . بعد از این که دسته بندی محصولات سایت تمام شد، حالا باید برای مطالب وبلاگ هم دسته بندی تهیه کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی