میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

وقتی صحبت از پروژه های تجارت الکترونیکی می شود ، رضایت بصری برای خریداران بالقوه و توسعه دهندگان تم “وودمارت” توجه ویژه ای به گزینه آماده Retina برای ارائه وب سایت هایی با رنگ های روشن و محتوای گرافیکی با بیشترین تراکم پیکسل دارد. در حال حاضر دو پکیج آموزشی طراحی سایت فروشگاهی در سایت ما وجود دارد یکی مربوط به قالب کات شاپ و یکی برای قالب ودمارت است که اکنون در آن حضور دارید. پر امکانات ترین و پرفروش ترین قالب فروشگاهی طی چندماه گذشته در تمفارست این قالب با امکانات بیشماری که داره کاملا قابلیت شخصی سازی را در اختیار کاربر قرار میده قالب فروشگاهی woodmart ، به عنوان یک بازار به طور کامل پاسخگو و چند منظوره طراحی شده است که اجازه می دهد تا یک منوی عمودی و یک مگا منو چشم نواز با ظاهری کشویی و لایه ای لغزنده دیده شود.طرح و رنگ های نامحدود در تنظیمات قالب، کاربر را قادر به تنظیم فروشگاه به هر شکل و سلیقه ای میکند.

یکی از ویژگی های شکیل و حرفه ای woodmart wordpress theme اینه که دارای مگا منو های حرفه ای عریض می باشد که می توانید موضوعات و دسته بندی های سایتتون رو داخل منو ها به صورت شکیل و حرفه ای برای نمایش قرار بدید. این قالب تغییر نمایش محصولات را به صورت خیلی حرفه ای دارا می باشد/ در بالا به حرفه ای بودن این قالب به شدت اشاره شده است/ که این به کسب کار شما کمک زیادی میکند. تم WoodMart به شما کمک می کند تا یک سایت فروشگاهی با کیفیت با رابط کاربر پسند ایجاد کنید که برای همه فعالیت های خرید آنلاین مناسب باشد. فلت سام یک قالب شگفتانگیز با تجربه کاربری مناسب است که شما با استفاده از آن قادر به ایجاد هر نوع سایت فروشگاهی خواهید بود. قالب وردپرس woomart یکی از قالب های فروشگاهی مشهور وردپرس است که طراحی مدرن و زیبایی دارد.

 

میهن وردپرس ایرانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی