میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

شما میتوانید سایت خود را با هر رنگ بندی که مد نظرتان هست به سلیقه خود طراحی و سفارشی نمایید. آموزش نصب بسته نصبی شاید براتون سوال باشه بسته نصبی چی هست اصلا ؟ شما با خرید قالب وودمارت لیستی از افزونه های پرکاربرد و حرفه ای را دریافت خواهید نمود که ارزش هرکدام به تنهایی شاید چند ده دلار باشد. نکته اساسی و مفیدی که امروز مطرح میکنیم حائز اهمیت خواهد بود .( تیم قدرتمند در راستای رضایت و اطمینان حاطر هرچه بیشتر شما کاربران و طراحان سایت پکیج کامل و اورجینال قالب وودمارت که شامل فایل های نصب آسان ، افزونه های کامل مربوط به قالب و همچنین فایل document میباشد را گردآوری کرده است. قالب woodmart ارائه شده در این بخش توسط تیم قدرتمند وردپرس فارسی سازی شده و به صورت اختصاصی در وب سایت تم کده به فروش میرسد. قالب چند منظوره حرفه ای وردپرس یکی از پرفروش ترین قالب فروشگاهی طی چندماه گذشته در تم فارست است.

قالب وودمارت

قالب وودمارت بدون اینکه به افزونه اضافی برای قدرت بخشیدن نیاز داشته باشد، یک قالب فروشگاهی هوشمند و سریع است، بنابراین شما می توانید با اطمینان خاطر به کسب کارتان بپردازید و همه چیز را به قالب WoodMart بسپارید. یکی دیگر از مزایای قالب وودمارت عدم وجود افزونه های اضافی است. دانش وردپرس هیچ مسئولیتی در قبال ناسازگاری محصول خریداری شده با نسخه وردپرس یا سایر افزونه ها و قالب ها ندارد. در بخش ورود به حساب کاربری بدون اینکه نیاز به هیچ نوع افزونه دیگری داشته باشید، کاربران شما میتوانند با اکانت های شبکه های اجتماعی خود به سایت شما لاگین کنند. ما تضمین می کنیم که وبسایت شما در هر نوع دستگاهی بسیار زیبا نمایش داده میشود. هر نوع فروشگاه اینترنتی را که تصور کنید بسازید و شروع به کسب آن جریان منفعل منفعل کنید که در مورد "WoodMart" برای وردپرس فکر کرده اید و هرگز به عقب نگاه نکنید.

قالب WoodMart یک قالب وردپرس حرفه ای برای راه اندازی فروشگاه های اینترنتی بر اساس ووکامرس است که دارای چندین دمو مختلف از جمله دموهایی دقیقا مشابه سایت دیجیکالا می باشد. اعمال چندین محصول و تغیرات در محصول در فروشگاه شما یک ضرورت است. این امر به فروشگاه شما اهمیت بیشتری می بخشد، زیرا هر محصولی قادر به داشتن چندین ویژگی و تغییرات مختلف است و به محض اینکه به سبد خرید افزوده شود، هیچ صفحه ای مجدد بارگیری نمی شود و نیازی به تجدید مجدد نیست. از آنجا که قالب وودمارت بر روی تجربه کاربری کار می کند، بر پایه تکنولوژی قدرتمند آجاکس (AJAX) طراحی شده است که به کاربران یک تجربه کاربری سریع و راحت می دهد که دیگر نیاز نیست برای مشاهده نتایج مدام صفحات را رفرش کنند.

نکته مهم این است که موفقیت وودمارت اتفاقی نیست و یکی از دلایل آن راحتی کاربران و طراحان سایت برای پیاده سازی آنچه نیاز دارند و همچنین امکانات فوق حرفه ای قالب وودمارت برای پیاده سازی هر آنچه شما نیاز دارید است . ریسپانسیو بودن سایت یکی از فاکتور های بسیار مهم گوگل می یاشد که حتی خود گوگل به آن اشاره جدی داشته است.به لطف قالب وودمارت این کار خیلی عالی و حرفه انجام شده است. از طرفی هم حساسیت سئو بودن در موتورهای جستجو بیشتر شده است و بهتر است که قالب مطابق با تغییرات و حسایت های جدید موتورهای جستجو طراحی شده باشد. پشتیبانی و بهروز رسانی منظم، تنظیمات قدرتمند، دموهای متنوع، سئو و بهینه شده برای موتورهای جستجو و واکنشگرا بودن آن از قابلیتهای مهم و کلیدی قالب WoodMart وودمارت میباشد. قالب وودمارت ، بدون هیچ تردیدی با وجود امکانات بسیار وسیع خودش ، جزو بهترین قالب های فروشگاهی ساخته شده در طراحی سایت وردپرس میباشد .

با مراجعه به صفحه تم فارست این قالب فروشگاهی می توانید صحت این ادعا را بررسی کنید. با پنل تنظیمات قدرتمند و فارسی قالب WoodMart شما می توانید طرح بندی تم و ظاهر را با توجه به نیازهای خود سفارشی شازید. با استفاده از قالب وودمارت می توانید فایل های فیزیکی و دیجیتالی خود را به راحتی بفروشید. فایل های JS و CSSبه حداقل رسید. همه چیز برای پاسخگویی به درخواستهای سفارشی سازی شما با حداقل سر و صدا اصلاح و توسعه یافته است ، بنابراین آنچه برای شما باقی می ماند یک وب سایت کاملاً قابل تنظیم است که می تواند به راحتی و سریع با درخواست تغییر شما سازگار شود. این پوسته چندفروشندگی سازگار با دکان دارای امکانات قدرتمند و حرفه ای می باشد و می توانید بهترین و جذاب ترین سایت های فروشگاهی را با المنتور طراحی کنید. قالب وودمارت یکی از عالی ترین قالب های فروشگاهی در سطح جهان است و به همین علت تصمیم گرفتیم تا پکیج آموزشی آن را نیز ارائه دهیم.

دانلود قالب وودمارت

در این دوره آموزشی از صفر تا صد همه مباحث را آموزش دادیم ، ما از نصب قالب شروع کردیم و یکی یکی مراحل را برای طراحی یک وبسایت فروشگاهی در آموزش قالب ودمارت آموزش دادیم. در این پکیج آموزشی نحوه ساخت یک فروشگاه قدرتمند را با قالب ودمارت آموزش داده ایم. ما آن را از سایت اصلی تهیه کرده ایم و کاملا اورجینال است. ما همچنین اطمینان حاصل کرده ایم که وبسایت شما با بالاترین تراکم پیکسل ممکن بر حسب دستگاه کاربران نمایش داده می شود. مورد قابل توجهی که در این قالب وردپرس بکار برده شده ، طراحی کاملا ریسپانسیو و پاسخگوی قالب وودمارت است ، که خود را به بهترین نحو ممکن در هر دستگاهی که در آن مشاهده می شود، اعم از موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و دیگر موارد ، نمایش می دهد و مطابق هر دستگاه خود را تغییر می دهد تا کاربر به آسودگی به مشاهده قالب وودمارت بپردازد.

فهرست منابع:

https://wpbaran.ir/woodmart/

https://themeforest.net/item/woodmart-woocommerce-wordpress-theme/20264492

https://woodmart.xtemos.com/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی