میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

افزونه WP Rocket چیست و چرا نباید نصب کنید؟ چرا بهترین افزونه کش وردپرس افزونه راکت است و تعداد درخواست ها به سمت سرور را کاهش می دهد. بهینه سازی دیتابیس باعث مرتب شدن اطلاعات موجود در آن و کاهش حجم دیتابیس میشود که در نتیجه کوئری ها با سرعت بالاتری پاسخ داده میشود و سرعت سایت شما افزایش می یابد.

برای شروع بهینه سازی و افزایش سرعت سایت وردپرسی خود پیشنهاد می کنیم همین حالا به صفحه آموزش افزونه WP Rocket مراجعه کنید. پس از نصب، به صفحه تنظیمات رفته و طبق تصویر(1) شروع به تنظیم افزونه کنید. در این بخش می توانید مرورگرهایی که نباید کش کنند را تنظیم کنید.

این افزونه دارای کد نویسی متن باز است و این امکان را به برنامه نویسان میدهد که به راحتی افزونه راکت را برای خود شخصی سازی کنند. شاید دانلود Himmingbird Pro با توجه به امکانات بیشتر و قابلیت های سفارشی سازی که دارد گزینه جذاب تری باشد.

توجه داشته باشید که برخی سایت ها با اهداف سودجویانه نسخه های مخربی از این افزونه را به صورت رایگان منتشر می کنند. نکته مهم در دانلود این افزونه که باید توجه ویژه داشته باشید همین موضوع است که در ادامه کمی بیشتر توضیح می دهیم. با ادامه این مطلب آموزشی وردپرس باران همراه باشید. اما در ادامه جایگزین های افزونه موشک را نیز بررسی می کنیم. پس با یک بار هزینه برای تهیه نسخه اصلی این افزونه تمام نسخه های بعدی را نیز به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. هیچ سایت یا شرکتی برای تهیه یک افزونه هزینه نمی کند و آن را به صورت رایگان در اختیار دیگران قرار دهد. همچنین می توانید ایموجی ها و embed ها را فعال یا غیرفعال کنید.

اضافی و به دردنخور را حذف کند و همچنین جداول را استاندارد کند. این بخش امکان کش کردن query string های خاص را می دهد. با این ویژگی وردپرس راکت امکان داشتن سایت سریعتری را تجربه میکنیم. در اکثر موارد افزونه های تجاری که به صورت رایگان منتشر می شوند حاوی کدهای مخرب هستند که به سادگی امکان هک کردن سایت شما یا استفاده از منابع و دریافت بک لینک و… افزونه wp-rocket با اکثر cdn ها مانند آمازون و کلودفلر و …

وقتی صحبت از بهترین افزونه افزایش سرعت وردپرس در میان باشد، اولین گزینه که به ذهن اکثر متخصصین سئو میرسد، افزونه WP Rocket میباشد. اکنون افزایش سرعت محسوسی را مشاهده می کنید! در بخش تنظیمات مربوط به Add-ons افزودنی هایی را مشاهده می کنید که در صورت نیاز برای فعال سازی هریک می توانید وضعیت آن را به "ON" تغییر دهید. با استفاده از افزونه Wp Rocket می توانید سرعت سایت خود را در حد موشک افزایش دهید.

افزونه موشک وردپرس، بهترین افزونه کش وردپرس در بازار است. وردپرس باران به عنوان مرجع دانلود قالب و افزونه های اورجینال وردپرس، افزونه WP Rocket را تهیه، فارسی سازی و فعال سازی کرده و با لایسنس فعال و نامحدود برای کاربران ایرانی آماده کرده است. ما قبل و بعد از نصب افزونه موشک وردپرس، تست های سرعت را در سایت آزمایشی خود اجرا کردیم.

بدین منظور که اگر کاربری از طریق موبایل، وارد وب سایت شما شود، محتویات سایت شما بر روی دستگاه موبایل کاربر کش می شود و در دفعات بعد با سرعت بالاتری سایت برای آن کاربر در دسترس قرار می گیرد. این مورد تنها زمانی توصیه می شود که در سایتتان ، کاربرانی عضویت دارند (زمان ثبت نام اطلاعات خود را وارد می کنند) یا زمانی که کاربران برای دیدن محتوا باید وارد سیستم شوند. افزونه WP Rocket بهترین افزونه کش وردپرس است.

https://wpbaran.ir/wp-rocket/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی