میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

تمام مقالات نوین که مربوط به آموزش کامل وردپرس (Wordpress) هستند و به شما در مورد راهکارهای و تکنیک های مربوط به آن میگویند را در این بخش خواهیم گذاشت. همین حالا این دوره آموزش WordPress را تهیه کنید! هدف از ساخت مدیران وردپرس، کمک به افراد است تا با Wordpress آشنا شده و به صورت شخصی سایت خود را بسازند. از دلایل معروفیت وردپرس، سادگی آن است. پس از آن خواهید فهمید که مخاطبان شما به دنبال چه چیزی هستند و چگونه میتوانید نظر و توجه آنها را جلب کنید. پس دلیل ارائه دانلود رایگان فیلم آموزش وردپرس چیست؟ در این صورت امکان تغییر نام فایل در هاست دانلود برای شما وجود خواهد داشت.

آموزش کامل وردپرس

آموزش کامل وردپرس

سلام وقتتون بخیر، ببینید، آموزش کامل وردپرس اول از همه xampp باید فعال باشه، و هیچ اروری توی این نرم افزار نباشه، دو تا گزینه appachi و mysql فعال بشه و توی ائن قسمت کادر پایین هیچ اروری نباشه، (توصیه میشه xampp رو از سایت اصلی خودش دانلود کنید نه سایت های ایرانی) در مرحله بعد زمانی که بانک اطلاعاتی رو میسازید نام بانک اطلاعاتی رو به خاطر داشته باشید، زمانی که وارد صفحه localhost/wordpress شدید نام بانک اطلاعاتی رووارد کنید، نام کاربری بانک اطلاعاتی رو root وارد نمایید، پسورد رو هم کلا پاک کنید، دقت کنید توی کادر پسورد نوشته شده رمز که باید حتما پاک بشه، بعد وغارد مرحله بعدی بشید دیگه نباید مشکلی وجود داشته باشه. در طراحی هر محصولی بخشی به نام تحقیق بازار وجود دارد که در آن محصولات رقبا علی الخصوص محصولات شاخص و برتر بازار مورد بررسی قرار میگیرد، برای اینکه محصولی جامع ارائه کنم، بسیاری از دورههای پولی (حتی چند صد هزارتومانی!) و دورههای رایگان را تهیه و بررسی کردم و سعی شد تا این دوره مفیدترین و کاملترین دوره آموزش وردپرس باشد.

آموزش کامل کار با وردپرس

اما اگر نخواهید کدنویسی را یاد بگیرید به راحتی میتوانید یک سایت وردپرسی را طراحی کنید و روی آن شروع به فعالیت کنید. اگر وب سایت شما یک وب سایت متعلق به شرکت حقوقی است، باید گزینه Organization را انتخاب کنید. اگر ایدهای برای انجام کاری با شیوهای جدید یا متفاوت دارید و یا تجارتی سراغ دارید که هنوز پتانسیل زیادی برای کار دارد و بخشی از آن دست نخورده است، همین حالا دست به کار شوید! تعرفه این آموزش ویدیویی بسیار مناسب است، آموزشها گام به گام و پروژه محور هستند و لذت یادگیری را برای شما چند برابر میکنند. در حال حاضر، سایتهای بسیار هستند که در زمینه آموزش وردپرس فارسی فعالیت دارند (از جمله دوستان ما در همیار وردپرس) و راهنماهای بسیار کاملی هم در این زمینه منتشر میکنند.

آموزش کار با وردپرس

اگر قصد دارید که آموزش وردپرس را شروع کنید و در کمترین زمان سایتی حرفه ای برای خود بسازید و لذت آموزش طراحی سایت با وردپرس را تجربه کنید، ما به شما دوره آموزش وردپرس آکادمی آی تی را پیشنهاد میکنیم. دنیای دیجیتال روز به روز در حال گسترش است و در این بین وردپرس جایگاه ویژه ای دارد. پس این ایده های خلاقانه پولساز اینترنتی فرسنگها با اشباع شدن فاصله دارد. در این دوهر گام به گام با نحوه ساخت یک فروشگاه لباس آشنا میشوید و تمام موارد ضروری وردپرس را یاد خواهید گرفت. تقریبا همه ما حتی برای یک بار هم که شده ایدهای خلاقانه در زمینهای به ذهنمان خطور کرده است. در اینجا ما 3 نوع آموزش قرار داده ایم. فراموش نکنید که تا زمانی که محتوای شما، اعم از نوشته، عکس و ویدئو مخاطب خود را داشته باشد و مشکلی از او حل کند یا او را به جواب برساند، شما کار خود را درست انجام داده اید.

آموزش کامل وردپرس فارسی

برای این کار تعداد محدودی پلاگین نوشته شده که طی بررسیهای انجام شده برترین آن Hacklog Remote Attachement است. شما باید بدانید که چطور این مطالب را در مکانهای مختلف سایت خود پیاده سازی کنید. پیش نویس مطالب بدون اینکه برای بازدیدکنندگان وب سایت نمایش داده شود در این بخش ذخیره می شود. زمانی که شما یک مطلب مینویسید یا ویرایش میکنید وردپرس با استفاده از قابلیت ذخیره خودکار از آن نوشته در آن لحظه یک رونوشت ایجاد میکند و در دیتابیس ذخیره میکند و این باعث سنگین شدن دیتابیس، مصرف بالای منابع برای ذخیره پشت سر هم این اطلاعات میشود.

آموزش کار با وردپرس فارسی دانشگاه وردپرس

دوباره فکر کنید. دهها هزار بلاگر در حال ایجاد و تهیه محتوای سودآور از موضوعات گوناگون مثل آشپزی خانگی، سفر، فیلم، سبک زندگی، تجارت و موضوعات دیگر هستند. وردپرس یک از معروف ترین سیستمهای مدیریت محتوا در جهان است که سایتها و وبلاگ های زیادی با استفاده از وردپرس ایجاد شده اند. اهمیت محتوا روز به روز بیشتر میشود و سیستم مدیریت محتوای وردپرس یکی از بهترینها برای انتشار یک محتوای خوب و منطبق با سئو است. اگر قصد دارید که آموزش وردپرس را شروع کنید و در کمترین زمان سایتی حرفه ای برای خود بسازید و لذت طراحی سایت با وردپرس را تجربه کنید، ما به شما دوره آموزش وردپرس آکادمی آی تی را پیشنهاد میکنیم. تصمیم ما چیز دیگری است. مورد دیگری که بازدیدکنندگان عادت دارند در بخش فوتر آن را پیدا کنند، پیوند سریع به صفحات و پروفایل های شبکههای اجتماعی شما است. هر ایدهای که اندکی خلاقیت چاشنی آن شده باشد، با ممارست و دانش کافی به نتیجه خواهد رسید.

یادگیری وردپرس چقدر زمان میبرد

اما ایده های خلاقانه پولساز اینترنتی از جمله بهترین و سریعترین راه برای به نتیجه رسیدن هستند. فراموش نکنیم که سختترین و مهمترین قدم برای به نتیجه رساندن ایده خود، شروع و جان دادن به آن ایده است. اولین و سختترین قدم بین شما و این ایده خلاقانه پولساز (در صورتی که به آن علاقه داشته باشید)، یادگیری چگونگی شروع یک وبلاگ و کار با آن است. اولین قدم یادگیری چگونگی مدیریت و راه اندازی یک وبلاگ است. در خصوص راه اندازی سایت با وردپرس و نحوه کار با این سیستم مدیریت محتوا ابتدا می بایست با پیش نیازهای آن جهت نصب و راه اندازی آشنا شوید پس از آن می آموزید که وردپرس روی هاست و لوکال هاست به چه شکل پیاده سازی و نصب می شود. برخی دیگر نیز ترجیح می دهند ابتدا سایت خود را کامل با وردپرس طراحی و راه اندازی کنند و سپس بعد از اتمام کار، وردپرس را کامل به هاست منتقل کنند.

https://www.poollnews.ir/001ZxN

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی