میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

افزونه حفاظت از لینک دانلود وردپرس با اکثر وب سرورهای مطرح مانند LiteSpeed، Nginx، Apache و Lighttpd سازگاری دارد. افزونه های امنیتی زیادی هم برای وردپرس طراحی شده که به افزایش امنیت وردپرس کمک میکنند. امنیت فرقی نداره، توی امکانات فرق داره. از جمله قالب های حرفه ای وردپرس از که امکانات زیادی را به کاربر ارائه می دهد. تعداد زیادی خطای Headers already sentدریافت میکنم. زمانیکه لینک آموزش کار با وردپرس فارسی رمزنگاریشده فراخوانی میشود هاست دانلود لینک موردنظر را رمزگشایی میکند و در صورتی که همه چیز درست باشد آدرس فایل مورد نظر را برای دانلود به وب سرور میفرستد تا دانلود فایل آغاز گردد در غیر این صورت پیام خطای مناسب را صادر خواهد نمود. میدانم که کانفیگریشنام درست است، اما یک خطای Your PHP installation appears to be missing the MySQL extension which is required by WordPress دریافت میکنم.

آموزش کار با وردپرس فارسی

میدانم که کانفیگریشنام درست است، اما یک خطای Error connecting to database دریافت میکنم. مطمئن شوید که کانفیگریشن وبسرور درست باشد و پلاگین MySQL به درستی در برنامهی وبسرور لود شده باشد. به گزارش کاما پرس، اگر با وردپرس کار کرده باشید میدانید که با استفاده از افزونهها میتوانید ویژگیهای جدیدی را به آن اضافه کنید؛ در این مقاله ما یک افزونه کاربردی با عنوان افزونه حفاظت از لینکهای دانلود خارجی وردپرس را به شما معرفی خواهیم نمود که توسط توسعهدهندگان خوب ایرانی طراحی شده است. افزونه WP Rocket فارسی وردپرس به صورت کاملا فارسی هم اکنون آماده ارائه می باشد. وردپرس دیگر از اینترنت اکسپلورر ۱۱ پشتیبانی نمی کند. تغییر زبان مدیریت: با فعال کردن این گزینه زبان مدیریت وردپرس شما به فارسی تغییر می کند (هنگام استفاده از وردپرس انگلیسی کاربرد دارد).

برای انتخاب قالب مناسب اولین قدم این است که بفهمید کدامیک از این دو نوع برای شما مناسبتر است. در گام بعد Uploadرا که در بالای صفحه است را انتخاب میکنیم. میشوید. برای اینکه مشکلی پیش نیاید فایلهای پیش فرض را انتخاب کرده و پاک میکنیم. فایلهای کانفیگ یا تنظیمات نادرست معمولاً چنین مشکلی را ایجاد میکنند. مطمئن شوید که وبسرورتان تمام ملزومات لازم برای اجرای وردپرس را داراست، PHP به خوبی نصب و کانفیگ شده است یا برای راهنماییهای بیشتر با سرویسدهندهی هاست یا ادمین سیستم تماس بگیرید. روش دیگر این است آموزش کار با وردپرس فارسی بیشتر بخوانید که دستور را در فایلهای کانفیگ وبسرور قرار دهید. در Apache، از دستور DirectoryIndexindex.php استفاده کنید. سادهترین گزینه این است که یک فایل با پسوند .htaccess در پوشهی نصب ایجاد و این دستور را در آن کپی کنید. افزونه های وردپرس یک راه ساده برای فارسی کردن اعداد در وردپرس هستند و این روش را به همه مخصوصا مبتدیان پیشنهاد می کنیم.

شروع کار با وردپرس

گاهی اوقات نیاز مبرم به استفاده از نسخه قبلی را داریم برای مثال شما از یک قالب وردپرس و افزونه وردپرس کابردی استفاده میکنید نسخه جدید این قالب و افزونه ارائه نشده و با بروز رسانی وردپرس به نسخه آخر سایت شما از دسترس خارج و یا افزونه کارکرد خود را از دست می دهد و شما برای رفع این مشکل نیاز به نسخه های قبلی وردپرس دارید تا بتوانید موقتا مشکل سایت خود را رفع کنید. افزونه WooCommerce Ultimate Points and Rewards یک افزونه ووکامرس پاداش وفاداری مشتری است که میزان نگهداری مشتری شما را افزایش می دهد و نرخ تبدیل شما را بهبود میبخشد. اگر از افزونه فونت فارسی راضی هستید با کمک مالی دلخواه خود به ما کمک کنید تا همیشه این افزونه را به روز نگه داریم. دانلود وردپرس در جهان به صورت رایگان است که این به شما کمک میکند تنها با پرداخت هزینه هاستینگ یا میزبان وبسایت شما در اینترنت سایت خود را داشته باشید.

امیدوارم که توانسته باشیم در این مقاله به خوبی به شما کمک کرده باشیم که وردپرس را به هاست دانلود متصل کنید. به مرورگر فرستاده میشوند، یعنی PHP شما به خوبی کار نمیکند. برای مشاهده و تهیه افزونه حفاظت از لینکهای دانلود وردپرس به مارکت وردپرس یعنی ژاکت مراجعه کنید. ضرورت طراحی افزونه حفاظت از لینک دانلود بیشتر سایتهایی که در زمینه فروش یا دانلود فایل فعالیت میکنند آموزش کار با وردپرس فارسی دارای هاست مجزایی برای فایلهای قابل دانلود خود میباشند که حفاظت از این فایلها امری ضروری است؛ در غیر این صورت هر کسی با در دست داشتن آدرس فایلهای شما میتواند آنها را هزاران بار دانلود کند و با این کار حتی میتوانند هاست دانلود موردنظر را از دسترس خارج نمایند. میبینید که فایلهای شما از حالت فشرده خارج شدهاند. با توجه به ضرورت حفاظت از فایلهای قابل دانلود که بر روی هاست یا هاستهای دیگری نگهداری میشوند وجود یک افزونه برای حفاظت از لینکهای دانلود خارجی وردپرس ضروری است چراکه بهوسیله آن میتوان جلوی دانلود غیرمجاز فایلهای موجود در هاست دانلود را گرفت و محدودیتهای خاصی بر روی آن اعمال نمود.

مرجع: https://neilpatel.com/blog/the-11-best-ways-to-learn-wordpress-before-and-after-launching-your-blog/

میهن وردپرس ایرانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی