میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

در ادامه برخی از اصلی ترین مزایا و معایبی که افراد بعد از خرید قالب woodmart به آنها اشاره کرده اند را بیان خواهیم نمود تا به شناخت بهتری درباره این وب سایت و عملکرد آن دست پیدا کنید. قالب هایی که شبیه دیجی کالا هستند وجود دارد اما ایران تمز به تازگی یک پکیج کامل طراحی سایت دیجی کالا ارائه داده است که کار را برای شما راحت کرده است چرا که به راحتی می توانید هم سایت شبیه دیجی کالا را داشته باشید و هم اپلیکیشن اندروید سایت خود را داشته باشید. قالب WoodMart یک قالب فروشگاهی بهینه سازی شده برای ایجاد هر نوع فروشگاهی است که رابطه فوق العاده سریع را برای کاربران به ارمغان می آورد. در قالب ووکامرس Woodmart برای ایجاد یک اسلایدر زیبا، یک فوتر جذاب و هر کار دیگری که نیاز به انجام آنرا داشته باشید تنها با کشیدن و رها کردن و بدون نیاز به حتی یک خط کدنویسی انجام پذیر است.

سه ثانیه برای لود کامل قالب فروشگاهی با این حجم از تنظیمات واقعا عالی و بی نظیر است. نتیجه این بررسی ها نشان داد سرعت لود کامل تم ودمارت تا کمتر از 6 ثانیه هم می رسد. قالب فروشگاهی XStore به عنوان پر طرفدار ترین قالب فروشگاهی سایت تم فارست مشهور است. با پنل تنظیمات قدرتمند و فارسی قالب WoodMart شما می توانید طرح بندی تم و ظاهر را با توجه به نیازهای خود سفارشی شازید. برای تمامی بخش های مختلف قالب تنظیمات وجود دارد که هر کدام به شاخه های مختلف دسته بندی شده اند، بنابراین شما میتوانید بخش به بخش قالب را که مشاهده می کنید را تغییر دهید. در قالب وردپرس woodmart این قابلیت وجود دارد که به راحتی هدر سایت خود را در محیط دراگ و دراپ مانند صفحه ساز ویژوال کامپوزر بسازید. ایران تمز برای راحتی مشتریان یک نسخه از افزونه ثبت نام با کد تایید پیامکی دیجیتس که با قالب وودمارت هماهنگ می باشد را همراه با آموزش فعال سازی قرار داده است تا ثبت نام پیامکی را به راحتی راه اندازی کنید.

https://woodmart.xtemos.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی