میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

بازاریابی دیجیتال استفاده از اینترنت ، دستگاه های تلفن همراه ، رسانه های اجتماعی ، موتورهای جستجو و کانال های دیگر برای دسترسی به مصرف کنندگان است. برخی از کارشناسان بازاریابی ، بازاریابی دیجیتال را اقدامی کاملاً جدید می دانند که نیاز به روشی جدید برای نزدیک شدن به مشتریان و روشهای جدید درک رفتار مشتریان در مقایسه با بازاریابی سنتی دارد.


روشهای کلیدی
بازاریابی دیجیتال استفاده از اینترنت برای دستیابی به مصرف کنندگان است.
بازاریابی دیجیتال یک زمینه گسترده است ، از جمله جذب مشتری از طریق ایمیل ، بازاریابی محتوا ، سیستم عامل های جستجو ، رسانه های اجتماعی و غیره.


درک بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال بخش خاصی از مشتری را هدف قرار می دهد و تعاملی است. بازاریابی دیجیتال در حال افزایش است و شامل تبلیغات نتیجه جستجو ، تبلیغات ایمیل و توییت های تبلیغاتی است - هر چیزی که شامل بازاریابی با بازخورد مشتری یا تعامل دو طرفه بین شرکت و مشتری باشد.


بازاریابی اینترنتی با بازاریابی دیجیتال تفاوت دارد. بازاریابی اینترنتی تبلیغاتی است که فقط در اینترنت وجود دارد ، در حالی که بازاریابی دیجیتال می تواند از طریق دستگاه های تلفن همراه ، روی سکوی مترو ، یک بازی ویدیویی یا از طریق یک برنامه تلفن هوشمند انجام شود.


در اصطلاح بازاریابی دیجیتال ، تبلیغ کنندگان معمولاً به عنوان منابع شناخته می شوند ، در حالی که اعضای تبلیغات هدفمند را معمولاً گیرنده می نامند. منابع اغلب گیرنده های کاملاً مشخص و کاملاً مشخص را هدف قرار می دهند. به عنوان مثال ، پس از تمدید ساعات آخر شب بسیاری از مکانهای خود ، مک دونالد نیاز داشت تا این کلمه را به گوش دیگران برساند. کارگران شیفت و مسافران را با تبلیغات دیجیتال هدف قرار داد زیرا این شرکت می دانست که این افراد بخش عمده ای از تجارت شبانه آن را تشکیل می دهند. مک دونالد آنها را تشویق به بارگیری یک برنامه رستوران یاب جدید کرد ، آنها را با تبلیغاتی که در دستگاه های خودپرداز و پمپ بنزین ها قرار دارد و همچنین در وب سایت هایی که می دانست مشتریانشان شبانه از آنها بازدید می کنند ، هدف قرار دهد.

منبع: investopedia

میهن وردپرس ایرانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی