میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

خوب خودتان می توانید حدس بزنید که چه درصد بالایی از بازدید کنندگان سایت خود را از دست خواهید داد، علاوه بر این سرعت بارگذاری سایت تاثیر مستقیم بر روی سئو وردپرس دارد و این یعنی سایت های سریع تر می توانند ورودی بیشتری را از گوگل نسبت به سایت های کندتر دریافت کنند. افزونه Yoast SEO Premium سئوی حرفه ای وردپرس یک افزونه کاربری برای همه جور وبسایت ها می باشد و اگر برای کسی رتبه بندی در گوگل و بهینه شدن محتوا مهم هست حتما از افزونه یوست سئو استفاده کنند تا علاوه بر افزایش رتبه وبسایت خود در گوگل مطالب خود را از نظر سئو و خوانایی بهینه کنند. وردپرس به شما این امکان را می دهد تا پست های سایت خود را بر اساس دسته ها و برچسب ها طبقه بندی کنید . دسته بندی ها برای گروه بندی مطالب سایت به گروه های اصلی حوزه فعالیت سایت است و اگر سایت شما یک کتاب بود ، دسته بندی سایت همانند فهرست کتاب خواهد بود.

برای نصب آن ابتدا به بخش پیشخوان بروید و روی گزینه افزونه ها کلیک کنید، سپس افزودن را بزنید، یواست سئو را سرچ و آن را نصب کنید. بهترین جایی که می تواند بیشترین تاثیر را بر روی بهینه سازی سایت داشته باشد، ابتدای عنوان می باشد. از ویژگی های بارزی که افزونه سئو وردپرس یواست دارد این است که مطالب خود را بهینه سازی و در قسمت گوگل اخبار نمایش می دهد و محصولات خود را مانند یک مطلب نشان نمی دهد و باعث می شود که به عنوان یک محصول در گوگل بشناسند و بازدید زیادی را به خود جذب میکند و فیلم ها و تصاویر را در گوگل ثبت و در نتایج جستجو به نمایش در می آورد و یک نتیجه جستجو عالی برای سایت شما است.

همچنین دسته ها و برچسب ها در وردپرس به موتورهای جستجو کمک می کنند تا ساختار وب سایت شما را درک کنند. معمولا استفاده از دسته ها و برچسب ها در وردپرس برای مبتدیان یک چالش است ، برای همین یک راهنمایی برای استفاده از دسته بندی در وردپرس می تواند کمک بزرگی برای تازه کاران باشد. هرزنامه ها و نظرات اسپم حاوی لینک های خارجی هستند که می توانند به شدت به سئوی سایت تان لطمه بزنند. اگر در یک حوزه کاری پر رقابت فعالیت می کنید و می خواهید با یک عبارت کلیدی سخت رتبه بگیرید باید یک نوشته یا برگه واسش درست کنید و هر کاری می خواهید انجام دهید روی همان انجام دهید و برای اینکه بتوانید در آن کلمه کلیدی قوی تر کار کنید می تونید در نوشته های دیگه سایت تون از کلمات هم خانواده یا طولانی تر آن استفاده کنید. برای اینکه رتبه های خوبی در گوگل بگیرید باید تعداد لینک های خروجی سایت تان از تعداد لینک هایی که از سایت های دیگر دریافت می کنید خیلی کمتر باشد.

برای مثال اگر می خواهید با کلمه طراحی سایت رتبه خوبی در گوگل بگیرید شما تنها حق دارید یکی از صفحات سایت تان را برای کلمه کلیدی طراحی سایت بهینه کنید ولی می توانید در صفحات دیگر از کلمات کلیدی ” طراحی سایت حرفه ای “، ” طراحی سایت شرکتی ” ،” طراحی سایت وردپرس ” و غیره استفاده کنید و از هر کدام از آنها به صفحه طراحی سایت یک لینک بدهید اینگونه می توانید رتبه ی خوبی را کسب کنید. سپس به شما اعلام می شود که کدام یکی از اقدامات شما مثبت بوده و نیاز به چه بهینه سازی هایی وجود دارد.

حالا افزونه سئو وردپرس با شما همراه است تا در صورتی که یک صفحه از سایت شما حذف شد ، در سایت وردپرسی شما جستجو کرده و مطلبی که بیشترین شباهت را با صفحه درخواستی کاربر شما دارد پیدا می کند و کاربر را به آن صفحه انتقال می دهد. این موضوع برای صاحبان وب­سایت­های فروشگاهی اهمیت بیشتری دارد چرا که داشتن سئو بالا به معنای داشتن بازدیدکننده بیشتر و در نتیجه فروش بیشتر او به دنبال خواهد داشت و باعث رونق کسب و کار آن­ها می­شود. این باعث می شود تا بتوانید محتوای سایت خود را بر اساس موضوعات مدیریت کنید ، و همچنین کاربران سایت تان بتوانند محتوای مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنند. افزونه لوکال سئو Yoast Local SEO چگونه باعث افزایش رتبه وب سایت می شود؟ با پلاگین Yoast SEO میتوان تمام عنوانهای درون سایت را مدیریت کرد.

https://www.scoop.it/topic/gentable/p/4125542353/2021/06/27/yoast-seo-premium

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی