میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

اگر چه یواست سئو سادگی را در اولویت قرار داده، اما اگر بار اول است که با این پلاگین روبرو می شوید، آموزش افزونه yoast seo راهنمای مناسبی برای راحت تر کار کردن شماست. با نصب این افزونه یک گزینه سئو به قسمت پنل وردپرس شما اضافه میشود که یک سری امکانات در این بخش به شما داده میشود، یکی از مهم­ترین بخش­های این افزونه نمایش یا عدم نمایش سایت شما و مشخص کردن ظاهر سایت شما در موتورهای جست و جو گر می­باشد افزونه Yoast SEO Premium که شما می­تونید تغییراتی را با سلیقه خود اعمال کنید همچنین شما می­تونید تنظیمات دلخواه خود را برای نمایش نوشته­ها و تاریخ آنها را مشخص کنید ودرضمن می­تونید در این قسمت سئو نوشته­های سایت خود را مدیریت کنید این موارد را می­تونید در مورد برگه­ها نیز اعمال کنید. این افزونه دارای دو نسخهی رایگان و پرمیوم میباشد و در هر دو نسخه، ویژگیها و امکانات کاربردی زیادی را در اختیار شما قرار میدهد.

اگر شما هم در زمره این 60% هستید، باید بدانید افزونه های بی نظیری را برای ارتقا سئو سایت خود در اختیار دارید که بهتر است از آنها غافل نشوید. برای اینکه عنوان صفحه اصلی خود را تغییر دهید، باید به برگه مربوط به آن مراجعه کنید و از آنجا عنوان یا سئو تایتل صفحه را تغییر دهید. شما باید یک صفحه پروفایل ایجاد کنید و تمامی اطلاعاتی که از شما خواسته شده را در آن پاسخ دهید. در صورتی که سئوی یک مطلب ضعیف باشد به شما نقاط ضعف این مطلب را بیان می کند. جهت دانلود افزونه yoast seo به مطلب دانلود رایگان افزونه سئو وردپرس حرفه ای Yoast SEO 6.1.1 مراجعه کنید.

افزونه سئو به شما کمک می کند تا بهترین و موثرترین اقدامات را برای ارتقا خدمات سئو سایت خود انجام دهید و مثل یک ناظر و همکار همواره در کنار شماست. افزونه سئو به شما کمک می کند تا بهترین و موثرترین اقدامات را برای ارتقا سئو سایت خود انجام دهید و مثل یک ناظر و همکار همواره در کنار شماست. افزونه-های-سئو-وردپرس/CachedTranslate this pageDec 24, 2016 - ما در اینجا لینک دانلود رایگان نسخه پرمیوم افزونه سئو وردپرس یواست را در چند ورژن گذاشته ایم . از دیگر تفاوت های مهم نسخه پرمیوم و رایگان این است که نسخه پرمیوم به روز رسانی مستمری دارد و با به روز رسانی، امکانات متعددی به این افزونه اضافه می شود.

در ادامه دو افزونه سئو که به نسبت رواج بیشتری داشته و امکانات مناسبی دارند را معرفی می کنیم. این افزونه در ایران نمایندگی ندارد. این افزونه از ووکامرس پشتیبانی می کند و می تواند برای فروشگاه های اینترنتی نیز قابل استفاده باشد. به شما تبریک میگویم، در حال حاضر با اطلاعاتی که مرور کردیم، میتوانیم از ابزارهای افزونه یواست سئو به اندازه نیازمان استفاده کنیم. بهترین افزونه های وردپرس شما را از مشاوران سئو بی نیاز نمی کنند! مهمه که به یاد داشته باشین این افزونه در رتبه بندی سایت شما بهتون کمک خوبی میکنه، اما اونها همچنان اعتمادشون به محتوای شماست این یعنی شما باید محتوای خوبی برای کلمات کلیدی مناسب ایجاد کنین.

بیش از 60% سایت های جهان در سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده اند. این کلمه کلیدی به افزونه Yoast Seo کمک میکند تا محتوای شما را دقیقتر بررسی کند تا محتوا منتشر شده توسط شما از ساختار بهتری برخوردار باشد. افزونه یواست برای تمامی افراد از مبتدی تا حرفه ای قابل استفاده است. را مدیریت می کند.در این آموزش ما در دو بخش سئوی مقدماتی و سئوی حرفه ای علاوه بر آشنایی کامل با افزونه yoast seo ، با مباحث عملی سئو هم برای بالابردن رنک وبسایت خود در موتور های جستجو آشنا خواهیم شد. افزونه Yoast SEO Premium حرفه ای ترین و مهم ترین افزونه وردپرس برای سئو و بهینه سازی وب سایت شما که نقش به سزایی در index مطالب سایت شما خواهد داشت .

کافی است از این افزونه استفاده کنید تا بدانید چرا اغلب سایت ها و متخصصان آن را از بهترین افزونه های سئو وردپرس می دانند. در خصوص امکانات و قابلیت های افزونه یواست می توان گفت این افزونه تمامی نیازهای شما را برای ارتقا سئو شناسایی نموده و آنها را پوشش داده است. تا اینجا توضیحاتی در رابطه با امکانات افزونه یواست سئو حرفهای را به شما ارائه دادیم؛ که اولین بخش شامل بخش تغییر مسیر یا ریدایرکتها است که شما میتوانید توسط افزونه Redirection این کار را انجام دهید. همچنین این افزونه امکانات متعددی برای افزایش امنیت وردپرس دارد. افزونه آل این وان سئو پک، به تنظیمات زیادی نیاز ندارد و سهولت کاربری بی نظیری دارد. با قابلیت ایمپورت تنظیمات می توانید تمامی تنظیمات انجام شده روی سئو پک را به وردپرس سئو انتقال دهید. موتور های جست و جو جایگاه کلمات کلیدی را بررسی میکنند، هرچقدر کلمه در ابتدای جمله باشد به نظر تاثیر بیشتری روی سئوی عنوان خواهد داشت افراد نتایج جست و جو را بررسی میکنند ، کلمات ابتدایی را زودتر می بینند.

این روش تنها با هدف گذاری روی کلمات کلیدی نامناسب یا کم جستجو بازدهی خواهد داشت. بعد از نصب Yoast SEO، شما یک گزینه بنام سئو در داشبورد خواهید داشت. سپس هرعبارت را در گوگل جستجو کرده و رقبای خود را بررسی کنید، شما باید پربازدیدترین و کم رقابت ترین عبارت را برای هدف گذاری اولیه خود برگزینید، اگر در این رقابت ساده پیروز شدید آمادگی برداشتن قدم های بزرگتر را نیز خواهید داشت. سئوی وردپرس با افزونه Yoast SEO Premium بهترین و ساده ترین شیوه در جذب چندین برابر کاربران برای وب سایتتان خواهد بود ، افزونه سئوی yoast از آن دسته افزونه هایی هست که بلافاصله بعد از نصب وردپرس بایستی آنرا نصب کنید تا سئوی سایت شما ارتقا یابد. افزونه سئو وردپرس یواست یک انتخاب هوشمندانه است که باعث افزایش بازدید شما در گوگل است و یکی از ویژگی های خوب این افزونه یواست بهینه سازی و رشد بهتری در مقابله با افزونه های دیگری دارد .

بعد از تهیه افزونه yoast seo آموزش این افزونه به صورت خلاصه و ویدویی نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید از تمام قابلیت های این افزونه استفاده کنید و سایت خود را به بهترین نحو سئو کنید تا در نتایج گوگل سریع تر رشد کنید. با استفاده از این افزونه سئو می توانید رشد بسیاری در گوگل داشته باشید این افزونه به شما کمک خواهد کرد که در گوگل آمار جستجو شما زیاد شود و محصولات خود و مطالب خود که داخل سایت قرار داده اید رشد و بازدید زیادی داشته باشد. آیا تابه حال درباره پیشنهاداتی که تضمین می دهند رتبه سایت شما را بالا ببرند و در غیر اینصورت پول شما را پس می دهند چیزی شنیده اید؟ شما می توانید مطالب و محصولات فروشگاه اینترنتی یا شرکت خود را به آسانی بهینه سازی کرده و نتیجه بهتر و رتبه خوبی در موتورهای جستجوگر نظیر گوگل ، یاهو ، بینگ و…

http://26dey.deyblog.ir/post/19

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی