میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

اگر به هر دلیلی شما نیاز داشتین به نسخه ی قبلی افزونه ی راکت برگردید میتونید از همین تب tools و بخش Rollback به نسخه ی قبل برگردین ، اون هم فقط با یک کلیک! ما خودمون قبلا این مورد رو تست کردیم البته نه با کلودفلیر با یک سرویس CDN ایرانی تست کردیم و تداخل هایی رو ایجاد کرد که اگر شما میتونید از کلودفلیر به درستی استفاده کنید که دیگه نیازی به افزونه راکت ندارید ولی اگرنه که همین راکت رو استفاده کنید و اون سرویس رو بذارید کنار.هرچند میشه این دو سرویس رو بهم متصل کرد ولی به نظرم خیلی سازگاری خوبی ندارند و الان توی نسخه جدید راکت هم خودشون یک CDN راه اندازی کردند و این شاید باعث بشه کمتر روی اتصال راکت به دیگر CDN ها تمرکز کنند. برخی از درخواست های پرتکرار در حافظه سرور ذخیره میشه و بعد از هر درخواست همون دیتای ذخیره شده به کاربر ارائه میشه .

در این مقاله در مورد اینکه افزونه WP Rocket چیست صحبت کردید. من هم خواستم نظرم را بگویم و البته برای این مقاله کاربردی به شما تبریک بگوی. به نظر من وردپرس یعنی افزونه راکت. افزونه موشک یعنی وردپرس. بدون این پلاگین داشتن یک سایت وردپرسی معنی ندارد. همین که این افزونه را در وردپرس نصب کنید افزایش سرعت سایت را به چشم خواهید دید. حال اگر از ابزارهای سنجش سرعت سایت مثل جی تی متریکس هم استفاده کنید اختلاف زمان بارگذاری صفحات سایت را مستند می توانید بررسی کنید. با آموزش 10 جلسه ای که معرفی کردید فکر می کنم حتی کاربران مبتدی هم به سادگی می توانند سرعت بی نظیری در سایت خود داشته باشند. درود بر وردپرس. درود بر افزونه Rocket که پرچم وردپرس را در سرعت سایت بالا نگه داشته است. و در پایان درود بر شما


من دو سال هست که از افزونه wp super cache استفاده می کنم و سرعت سایتم بد نیست ولی گاهی اوقات کاهش سرعت دارم که نمی دونم از سرعت اینترنتم هست یا مشکل از افزونه کش میشه. چون خیلی تخصصی در مورد وردپرس ندارم ولی فکر کنم باید افزونه ای که معرفی کردید را تست کنم. مرسی که معرفی کردید

 

افزونه WP Rocket با Cache کردن صفحات در مرورگر و سرور ، بهینه سازی فایل های CSS, JS و HTML و فشرده سازی آن ها ، بارگذاری تنبل تصاویر و کاهش حجم کلیه تصاویر ، بهینه سازی دیتابیس و کلی امکانات دیگر باعث بالارفتن سرعت لود سایت شما خواهد شد و این یک امر مهم و واجب برای تمام سایت ها جهت پیشرفت و بازدید بیشتر کاربران است . این بخش هم درست مانند بخش قبل است. Jean-Baptiste: ده نفر برای بخش پشتیبانی افزونه فعالیت میکنند و البته در آینده این تعداد باید بیشتر شود زیرا بر تعداد کاربران و مشتریان افزوده شده و رو به رشد هستیم.

میهن وردپرس ایرانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی