میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

آموزش طراحی سایت در تامبلر آن به اعتبار صفحات خود در کلیدواژه هدف بیفزایید. این کار به صورت کاملا هوشمند صورت گرفته و بنابراین شما می توانید بهترین محتوا را تولید نمایید. برای دانلود نسخه حرفه ای تر می توانید از افزونه All in one seo استفاده نمایید. افزونه Yoast Seo Premium وردپرس در تاریخ ۱۶/آبان/۹۷ به نسخه ۹/۰/۳ بروزرسانی شد. All in One SEO Pack دارای ویژگی های مشابه عملکرد Yoast SEO است. همچنین امکان وارد کردن تنظیمات دیگر.

WPML چند زبانه CMS (افزونه اصلی)
ترجمه رشته ای
مدیریت ترجمه
ترجمه رسانه
آنها از صفحه بارگیری حساب شما در دسترس هستند. لطفاً توجه داشته باشید که نوع حساب WPML چند زبانه وبلاگ دسترسی به مringلفه های ترجمه رشته ای و مدیریت ترجمه را فراهم نمی کند.

ه WPML
اگر تنها شخصی هستید که محتوای سایت را ترجمه می کنید ، می توانید پست ها و صفحات را با کلیک روی نمادهای مثبت و مداد ، در کنار محتوایی که می توانید ترجمه کنید ، ترجمه کنید. هنگام ویرایش مطالب ، این نمادها را در لیست صفحات و در کادر “زبان” مشاهده خواهید کرد.

باز هم می توانید این نوع مطالب را برای ترجمه به دیگران ارسال کنید یا مستقیماً توسط خودتان ترجمه کنید.

طبقه بندی ها »
ترجمه طبقه بندی ها برای ترجمه برچسب ها ، دسته ها و طبقه بندی های سفارشی به WPML → Taxonomy Translation بروید.
فیلدهای سفارشی “
ترجمه زمینه های سفارشی شما می توانید به صورت دستی ترجمه زمینه های سفارشی را مستقیماً در صفحه Post Edit از پست ترجمه شده اضافه کنید. برای انتخاب قسمتهایی که در WPML’s Editor Editor ظاهر می شوند ، به WPML → Settings → Custom Fields Translation بروید.
تصاویر و سایر رسانه ها »
ترجمه متون تصویری WPML Media Translation به شما امکان می دهد هنگام استفاده از مدیریت ترجمه WPML ، تصاویر و سایر رسانه ها را ترجمه کنید.

آموزش طراحی سایت در تامبلر

سازگار
هر موضوع یا افزونه ای که از API وردپرس استفاده می کند با WPML به صورت چند زبانه اجرا می شود.

قابل اعتماد
ما با ارائه پشتیبانی کامل از WPML ، به شما کمک می کنیم وب سایت های مناسب را به موقع ارائه دهید.

که با پرداخت هزینه می­تونید آن را دانلود کنید به نسبت نسخه رایگان خود امکانات بیشتری را به شما می­دهد، به­عنوان مثال در نسخه رایگان این افزونه شما می­تونید فقط یک کلمه کلیدی انتخاب کنید اما در نسخه دیگر کلمات کلیدی کانونی بیشتری را تا 5 کلمه می­تونید اضافه کنید، همچنین در نسخه premium این افزونه شما در وب­سایت خود می­تونید تبلیغات سایت را حذف کنید. با ابزار تحلیل سئو در افزونه SmartCrawl Pro همچنین تحلیل خوانایی محتوا نیز صورت می گیرد. در نسخه رایگان یواست سئو نمی توانید از کلمات کلیدی هم معنا یا مترادف استفاده کنید؛ اما در نسخه پریمیوم قابلیت گذاشتن کلمات هم معنا وجود دارد، که باعث می شود وب سایت شما با کلمات هم معنا نیز آنالیز شود.

بدون اینکه نمره منفی برای سایت ایجاد شود ترافیک یک لینک را به دیگری منتقل نمایید. تنظیمات شخصی خود را در افزونه اعمال نمایید و خروجی بگیرید و به سایت دیگر خود منتقل نمایید. سئو با کمک افزونه سئو اتوماتیک وردپرس دیگر سخت نیست. البته در نسخه فارسی این قابلیت چندان پیشرفته نیست. اگر دانش فنی یا تکنیکال سئو (Technical SEO) شما خوب نیست و میخواهید یک نفر را برای اینکار استخدام کنید، لطفاً چند دقیقه صبر کرده و این است.

آموزش طراحی سایت در تامبلر:

https://zoomit-blog.tumblr.com

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی