میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

۱۵ مطلب در مهر ۱۴۰۳ ثبت شده است


یکی دیگر از امکانات معروف قالب وودمارت امکان طراحی بی نظیر هدر است که سربرگ سایت شما می شود و با هدر ساز وودمارت می توانید هدر خود را طراحی کنید و جا به جا کنید یکی از موارد مهم آن این است که به تمام المان های صفحه دسترسی دارید و می توانید مثلا جستجو را تغییر دهید و موارد دیگر که دلخواه خودتان است. در نهایت سعی کنید خودتان اصول نگهداری و سئو سایت را یاد بگیرد و یا برای بهینه سازی و سئو سایت خود با متخصصین و مشاورین این زمینه در ارتباط باشید. زیرا دیده شده برخی قالبهای معروف که فارسی شده اند اصلا توجهی به راستچین بودن ابزارهای editor یا صفحه ساز (page builder) سایت نشده و این موضوع مشکلات زیاد در موقع کار ممکن است به وجود آورد، آن هم زمانی که کلی محتوا و صفحه در سایتتان ایجاد شده.. از آنجایی که سئو و بهینه سازی سایت یکی از اصول مهم برای موفقیت یک کسب و کار است، قالب یک سایت باید استاندارد های اولیه سئو را داشته باشد و به طور کلی امکان سئو آسان را داشته باشد.

دوره آموزش قالب وودمارت به شما کمک می کند تا تمامی امکانات و ویژگی های قالب وودمارت را بشناسید و از آن ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. پشتیبانی از ویژگی متغیر محصول به همراه قابلیت تصویر بدون نیاز به پلاگین اضافی. در ادامه از شما دعوت می کنیم برای معرفی ویژگی های اصلی این محصول همراه ما باشین. معرفی پشتیبان وردپرس که بهترین پشتیبانی سایت وردپرس را برای خود پیدا کنید شما را راهنمایی می کند. پس لطفا ی قالب همه منظوره ی عالی بهم معرفی کنید. به عنوان نخستین و بهترین قالب فروشگاهی وردپرس در ایران، باید به قالب وودمارت اشاره کرد که با عنوان Woodmart نیز شناخته می شود. زیرا اگر به خوبی وب سایت خود را سئو و بهینه سازی نکنید، نتیجه مطلوب را دریافت نخواهید کرد. این مورد به سئو سایتتان هم کمک میکند.

میهن وردپرس ایرانیان

من این نکته را در مورد این قالب نمیدانستم. در این بخش آموزش وودمارت تنظیمات تخصصی بخش های مختلف فروشگاه را ببینید. در قالب ودمارت شما میتوانید علاوهبر فهرستی که در بالای صفحه (در بخش هدر) قرار دارد، یک فهرست دیگر هم در کنار صفحه ایجاد کنید. قالب Impreza هم میتوان گزینه مناسبی برای شما باشد و دارای صفحه ساز ویژوال کامپوزر است و یکی از مزایای خوبش، افزونه هدر بیلدر است که بهتون اجازه میدهد هر نوع هدری را طراحی کنید. المنتور را وقتی افراد بسیار کمی با آن آشنا میشدند شروع به کار باهاش کردم و همون موقع دیدم که میتونه جای همه صفحه سازها را بگیرد زیرا وقتی قالب را عوض میکنی یا حتی خود المنتور را پاک میکنی دیگه شورتکدهایی به جا نمیماند و این مزیت بزرگی است. تنها موضوعی که در مورد قالب جنه دیدم این است که خیلی دیر به روز میکنند در مقایسه با قالبهای دیگر. سئو سایت برام خیلی مهمه و تا اینجا قالب کاوا رو بررسی کردم و بخاطر افزونه های رایگان المنتور به نظرم خوبه، خیلی دوست دارم نظر شما رو بدانم چون شما سایتهای مثل آسترا و اوشن ویپی رو زیاد پیشنهاد میکنید، فکر میکنید در این مورد مناسب هستند؟

میهن وردپرس ایرانیان

اینکه وومارت بهترین قالب فروشگاهی وردپرس است و امکانات زیادی دارد اصلا دلیل نمیشود شما حتما این قالب را انتخاب کنید گاهی مواردی بوده اند که برای وبسایت شان صرفا به امکانات اولیه فروشگاهی نیاز داشتند و کارشان با یک قالب ساده تر و سبک تر انجام میشود اما وودمارت را انتخاب کرده اند این اشتباه است چرا که شما در پنل مدیریت وبسایت تان انبوهی از امکانات و قابلیت های مختلف دارید که احتمالا ۸۰% شان به کارتان نمیاید همین موضوع باعث سنگین شدن وبسایت و شلوغی پنل مدیریت شما میشود. موضوع این است که در هدرساز قالب المان های مختلفی برای طراحی هدر تدارک دیده اند اما مشکل اصلی عدم وجود تنظیمات کافی برای بحث استایل دهی و شخصی سازی المان هاست. 
 

میهن وردپرس ایرانیان

در این جلسه در رابطه با افزونه های مورد نیاز قالب وودمارت صحبت میکنیم و نحوه نصب اون ها رو با هم بررسی میکنیم. حجم پایین، سرعت بالا، راحتی کار و آسانی در نصب انواع افزونه ­ها را با با دانلود قالب astra تجربه­ خواهید کرد. قالب وودمارت علاوه بر طراحی بسیار زیبایی که دارد با تمامی افزونه های سئو سازگار است بنابراین شما می توانید استراتژی هایی را که برای سئو و بهینه سازی سایت تان مد نظر دارید را به راحتی پیاده کنید. می توانید کارایی بیشتر و امکانات اضافه تری به وب سایت ها و قالب وردپرس خود اضافه کنید. یکی دیگر از بهترین محصولات قالب فروشگاهی ایرانی است که تقریباً با امکانات ویژه خود تمام نیازهای یک وب سایت حرفه ای کاربرپسند را برطرف می کند. در صورتی که کاربر ویژه مرکز دانلود ایرانیان باشید میتوانید در ادامه قالب حرفه ای و زیبای WoodMart وردپرس را بصورت کاملا رایگان دانلود کنید و با نصب ان در سایت وردپرسی خود لذت ببرید.

میهن وردپرس ایرانیان

امروزه باتوجه به هوشمند تر شدن موتور جستجوی گوگل باید حواسمون را به انتخاب قالب وردپرس بیشتر جمع کنیم چرا که بهینه نبودن کدهای قالب و سنگینی قالب و افزونه های جانبی ممکنه تا آسیب جدی ای به سایت شما وارد کنه. چرا ویدیو های آموزش قالب وودمارت پاک شدن از روی این پست؟ امکان ثبت موقعیت کاربر بر نقشه، طراحی جذاب اسلایدر محصولات، قالب پست وبلاگ، نمایش سوالات پر تکرار، اشتراک گذاری و صفحه تسویه حساب حرفه ای از ویژگی های خاص این قالب فروشگاهی است. ب

میهن وردپرس ایرانیان

به طور کلی طراحی سایت با وردپرس از بهترین گزینهها برای شروع یک سایت جدید به شمار میرود. اما موضوعی که وجود دارد این است که گاهاً ممکن است میان یک قالب و یک افزونه مشخص ناسازگاری وجود داشته باشد. قالب وودمارت با این افزونه سازگار است. تمامی این دموها ارائه شده و می توانید در ابتدا آنها را مشاهده و ویژگی ها و قابلیت های هر یک از آنها را بررسی نمایید سپس در صورت تمایل قالب فوق را خریداری نمایید. اما قبل از تصمیم گیری عجولانه در خرید قالب معیار های مختلفی را بررسی کنید سپس تصمیم گیری کنید. نتیجه این بررسی ها نشان داد سرعت لود کامل تم ودمارت تا کمتر از ۶ ثانیه هم می رسد و این یعنی فوق العاده ، بله سرعت لود کمتر از ۶ ثانیه برای این قالب حرفه ای و بزرگ عالیست.

میهن وردپرس ایرانیان

ولین قالبی که بهترین و فروش زیادی داشته است قالب آوادا است که رتبه اول فروش در کل جهان را دارد و هر کسی که در زمینه وردپرس کار میکند مطمعنا اسم این پوسته را شنیده و هم از نظر محبوبیت و هم از نظر تعداد فروش در رتبه اول قرار دارد. قبل ازینکه بریم سراغ معرفی بهترین قالب فروشگاهی وردپرس و معرفی بهترین ها، بهتر است بدانید که یک قالب فروشگاهی باید چه مزیت هایی داشته باشد تا بتوانید با استفاده از آن سایت خود را به صورت حرفه ای راه اندازی کنید،

میهن وردپرس ایرانیان

ر دوره آموزش قالب وودمارت با هردو افزونه کار خواهیم کرد یعنی هم با افزونه ویژوال کامپوزر و هم المنتور شما یاد می گیرید صفحه اصلی دیجی کالارو طراحی کنید. در دوره آموزش کامل قالب وودمارت به شما آموزش داده می شود چگونه با استفاده از یک قالب قدرتمند یک فروشگاه زیبا و حرفه ای طراحی کنید تمام چیزی که شما برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی نیاز دارید را می توانید در این پکیج آموزشی یاد بگیرید. در نهایت یک مگامنو پیشرفته به عنوان آموزش عملی به شکل زیر از صفر تا صد طراحی میکنیم. در این نسخه از قالب WoodMart علاوه بر افزونه ویژوال کامپوزر، افزونه صفحه ساز المنتور نیز اضافه شده است. به عبارتی به طور مثال شما میتوانید از افزونه دکان استفاده کرده و یک سایت ایجاد نمایید. همچنین به راحتی میتوانید از افزونه yoast وب سایتتون رو به افزونه

میهن وردپرس ایرانیان

ردپرسی وجود دارد که در این مقاله ما به سه افزونه محبوب می پردازیم. بهترین افزونه های کش وردپرس و مقایسه ی آنها با یکدیگر : در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین افزونه های کش وردپرس بپردازیم. در این مقاله “۳ افزونه کش وردپرس که ناشناسند” را معرفی خواهیم کرد. پس از پاک کردن حافظه کش، پیام زیر را مشاهده خواهید کرد. برای پاک کردن سریع حافظه کش، کافی است بر روی نماد افزونه کلیک کرده و گزینه "پاکسازی" را انتخاب کنید. 

میهن وردپرس ایرانیان

کنند و ثابت هستند ) از سایت در حافظه ی مرورگر کاربر ذخیره می شوند. خب با توجه به افزونه هایی که به شما معرفی کردیم، اگر مرحله به مرحله با ما جلو آمده باشید اکنون صاحب یک وب سایت هستید. چرا که اگر افزونه با قالب شما سازگاری کامل نداشته باشد موجب بهم ریختگی ظاهر وبسایت شما میگردد. حال اینکه در اکثر سایت ها به این فایل ها نیازی نیست و موجب افت سرعت است. این قابلیت موجب افزایش سرعت چشم گیر سرعهت 

میهن وردپرس ایرانیان