میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

در این جلسه در رابطه با افزونه های مورد نیاز قالب وودمارت صحبت میکنیم و نحوه نصب اون ها رو با هم بررسی میکنیم. حجم پایین، سرعت بالا، راحتی کار و آسانی در نصب انواع افزونه ­ها را با با دانلود قالب astra تجربه­ خواهید کرد. قالب وودمارت علاوه بر طراحی بسیار زیبایی که دارد با تمامی افزونه های سئو سازگار است بنابراین شما می توانید استراتژی هایی را که برای سئو و بهینه سازی سایت تان مد نظر دارید را به راحتی پیاده کنید. می توانید کارایی بیشتر و امکانات اضافه تری به وب سایت ها و قالب وردپرس خود اضافه کنید. یکی دیگر از بهترین محصولات قالب فروشگاهی ایرانی است که تقریباً با امکانات ویژه خود تمام نیازهای یک وب سایت حرفه ای کاربرپسند را برطرف می کند. در صورتی که کاربر ویژه مرکز دانلود ایرانیان باشید میتوانید در ادامه قالب حرفه ای و زیبای WoodMart وردپرس را بصورت کاملا رایگان دانلود کنید و با نصب ان در سایت وردپرسی خود لذت ببرید.

چرا از قالب فروشگاهی وودمارت متنفرمدر مرحله بعد از خرید و نصب قالب های فروشگاهی برای داشتن امکانات مختلف روی سایت نیازمند به افزونه های وردپرس هستید. از اسلایدر تا امکانات سایدبار و فیلترینگ به خوبی در این پوسته فروشگاهی پیاده سازی شده است. امنیت کم، دموهای محدود و عدم بهینه سازی،فارسی سازی و راستچین بودن بعضی از این مشکلات هستند. این قالب به خوبی برای دستگاه های مختلف بهینه شده است. ویژگی های یک قالب خوب شامل واکنش گرایی در موبایل و تبلت، سرعت عالی، امنیت و ظاهر زیبا و راست چین بودن است. قالب وودمارت با توجه به در نظر گرفتن نیاز کاربران و مطابق اصول تجربه کاربری و واسط کاربری طراحی شده است. و این یعنی فوق العاده ، بله سرعت لود کمتر از 6 ثانیه برای این قالب حرفه ای و بزرگ عالیست. برای بررسی سرعت قالب می توانید با استفاده از ابزارهای آنلاین مانند جی تی متریکس و لایت هاوس سرعت دموی قالب را مشاهده کنید. اگر شما هم میخواهید که برای سایت خود از فرم های تماس باما، استخدام و ارتباط با ما ایجاد کنید می توانید از افزونه های فرم ساز استفاده کنید.

یکی دیگر از معروف ترین قالب ها فروشگاهی با سبک فلت است که با داشتن صفحه ساز اختصاصی و دمو های مختلف و سئو فرندلی بودن بسیار پرطرفدار است. قالب woodmart را به جرأت می توان یکی از برترین قالب های فروشگاهی که به طور اختصاصی برای افزونه فروشگاه ساز ووکامرس ساخته شده است , معرفی کرد. از آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی برای طراحی سایت های مختلفی می توان استفاده کرد اما تمرکز اصلی این دوره روی سایت های فروشگاهی است از آنجایی که طراحی سایت فروشگاهی پیچیده تر از سایت های دیگر است بعد از گذراندن این دوره قادر خواهید بود سایت های مختلفی در حوزه های مختلفی طراحی کنید. در مخزن اصلی وردپرس هزاران پلاگین رایگان وجود دارد. پلاگین های فرم ساز: شاید وقتی برای اولین بار وارد سایتی بشوید، برای استفاده از خدمات آن ها با فرم هایی مثل عضویت مواجه شده باشید که اطلاعات کاربران را می گیرند. قالب ودمارت بدون لایسنس در سایت ماراوا ارائه میشود و شما میتوانید چندین بار از این قالب برای طراحی سایت های مختلف استفاده کنید .

تیم وردپرس من علاوه بر فارسی سازی دموهای پیشفرض قالب وودمارت، دموهای سفارشی دیگری با امکانات قالب تولید کرده که تنها با یک بار خرید قالب میتوانید به کلیه این دموها دسترسی همیشگی داشته باشید. باید مطابق استاندارد های سئو طراحی و تولید شده باشد. یکی از بهترین قالب های فروشگاهی حال حاضر می باشد که از سرعت بالای لودینگ برخوردار است همچنین سازگار با صفحه سازهای المنتورو ویژوال کامپوزر است و کاملاً سئو فرندلی طراحی شده است. قالب های فروشگاهی رایگان و غیر رایگانی در دسترس هستند و شما می توانید از هر کدام از آنها استفاده کنید. مقدار این گرد کردن گوشه ها کاملا به شما و نیاز سایتتان وابسته است و شما می توانید آن را کم و زیاد کنید. یکی از مزیتهای قالب وودمارت که آن را از سایر قالب های متمایز می کند و باعث شده که پر فروش ترین قالب در سال های اخیر باشد، شباهت زیاد به دیجی کالا و داشتن یک ویرایشگر اختصاصی برای هدر و فوتر سایت مد نظر شماست که در زیبایی و کاربرپسند بودن سایت شما تاثیر زیادی خواهد داشت.

و در موضوعات مختلف فروشگاهی می توانید قالب وودمارت را استفاده کنید چرا که با توجه به گستردگی دموها در موضوعات مختلف شما می توانید دمویی که بیشتر به کسب و کارتون نزدیک است را انتخاب کنید. همچنین شما می توانید تمام دمو های قالب وودمارت را از تنظیمات به راحتی ایمپورت کنید و سایت های از پیش ساخته شده را داشته باشید. قالب وودمارت همراه اپلیکیشن اندروید بی شک یکی از بهترین قالب وردپرس فروشگاهی می باشد. همچنین یکی دیگر از مزیت های این قالب، داشتن چندین طرح زیبا و بی نقص است. در ابتدا باید ویژگی های یک قالب خوب را بدانید. قالب وودمارت پلاس با تمامی افزونه های مهم مانند دکان، یواست سئو، راکت و اسلایدر روولوشن سازگاری دارد. همچنین پلاگین های WordPress پریمیوم و یا پولی نیز عرضه می شوند. برای این مورد شما نیاز به هیچ تجربه و دانش از برنامه نویسی ندارید همچنین به پلاگین های متعدد و مختلف هم نیازی ندارید. وبسایت ساخته شده با قالب فروشگاهی وودمارت بدون هیچ عیب و ایرادی و بدون هیچ تغییر و تنظیم خاصی ، بارگزاری می شود.  

قالب بسیار جذاب و شیک برای طراحی سایت فروشگاهی است که با داشتن امکانات مثلا سربرگ و فوتر اختصاصی و سرعت بالا و دموهای بسیار حرفه ای و اختصاصی یک قالب مناسب سایت فروشگاهی شماست. این قالب امکانات و دمویی بسیار مشابه نیکی کالا دارد. وردپرس واقعا زمان زیادی را برایمان خریده است بعد از انتخاب قالب مناسب فروشگاهی در چندگام ساده می توانید وب سایت خود را راه اندازی کنید. هم اکنون برای خرید این قالب می توانید با ما در ارتباط باشید. مهمترین و اولین گام در داشتن یک وب سایت پر سرعت انتخاب قالب سریع و سبک است. این قالب وردپرس چندمنظووره رکورد دار 6200 فروش است که در بین سایر قالبها عدد قابل توجهی است. این قالب جزو قالب هایی است که به کاربران خود این امکان را می دهد تا بتوانند وب سایت آماده ای که تهیه می کنند را به بیشترین میزان ممکن سفارشی سازی کنند. کاملترین دوره آموزش قالب وودمارت در 25 جلسه رایگان آماده شده است. نمایش می دهد و مطابق هر دستگاه خود را تغییر می دهید تا کاربر به آسودگی به مشاهده قالب ودمارت بپردازد.
 

میهن وردپرس ایرانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی