میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

اینکه وومارت بهترین قالب فروشگاهی وردپرس است و امکانات زیادی دارد اصلا دلیل نمیشود شما حتما این قالب را انتخاب کنید گاهی مواردی بوده اند که برای وبسایت شان صرفا به امکانات اولیه فروشگاهی نیاز داشتند و کارشان با یک قالب ساده تر و سبک تر انجام میشود اما وودمارت را انتخاب کرده اند این اشتباه است چرا که شما در پنل مدیریت وبسایت تان انبوهی از امکانات و قابلیت های مختلف دارید که احتمالا ۸۰% شان به کارتان نمیاید همین موضوع باعث سنگین شدن وبسایت و شلوغی پنل مدیریت شما میشود. موضوع این است که در هدرساز قالب المان های مختلفی برای طراحی هدر تدارک دیده اند اما مشکل اصلی عدم وجود تنظیمات کافی برای بحث استایل دهی و شخصی سازی المان هاست. 
 

قالب وودمارت {نمی‌کند|نمی‌کند|نمی‌خواهد} {باید|باید|نیاز به|باید} {سخت|مشقت‌آمیز|طاقت‌فرسا|پرزحمت‌کننده} باشد. این 9 {ترفند|روش|توصیه} را {بخوانید|بیاموزید} بروید {شروع| شروع کنید}.

قالب وودمارت یکی از بهترین قالب های فروشگاهی است شباهت بسیار زیادی به قالب دیجی کالا دارد.

واکنشگرایی، برخورداری از ویرایشگر داخلی برای تصاویر، تنظیمات بی نهایت برای طراحی صفحه فروش محصولات، امکان دسته بندی محصولات برای مخاطبان و از همه مهمتر طراحی و کد نویسی بهینه شده متناسب با سئو از جمله مزایای خرید این قالب فروشگاهی است.

آیا به همه این موارد نیاز دارید؟ در این مقاله به نحوه آپدیت قالب وودمارت در سی پنل و دایرکت ادمین می پردازیم. تمامی قالبهایی که در این مقاله معرفی کردیم، تمام ویژگیهایی که باید یک قالب خوب وردپرسی داشته باشد را دارا هستند. اما باز هم با این حال انصافا وودمارت یکی بهترین هدرساز ها را در بین همه قالب های وردپرس دارد و قطعا نمیتوان آن را بعنوان نقطه ضعفی بزرگ معرفی کرد که از خرید آن منصرف شوید اما در نهایت باید بپذیریم که با توجه به امکانات فوق العاده ای که در بخش های مختلف دارد انتظار میرفت که این معایب هم پوشش داده شود. معایب قالب وودمارت : حتما میدانید قالب وودمارت یکی از بهترین ها برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی است و بسیاری از کارشناسان وودمارت را پادشاه قالب های فروشگاهی میدانند اما باید بدانید این قالب در کنار همه امکانات و قابلیت های خیره کننده خود معایبی هم دارد در این مقاله به مهم ترین معایب قالب وودمارت میپردازیم با ما همراه باشید…

قالب وودمارت به عنوان یکی از بهترین قالب های فروشگاهی، دائما در حال انتشار نسخه های جدید بوده که با اضافه شدن ویژگی ها و قابلیت های متنوعی همراه است. 2- در بین این 3 قالب Generatepress خیلی ساده است و بهینه. بله همانطور که پیشبینی میکردند این قالب خیلی زود در ایران معروف و محبوب شد تا جایی که الان با اختلاف پرفروش ترین قالب فروشگاهی در سایت ژاکت و راست چین است و اینطور که پیداست حالا حالاها تاج پادشاهی را واگذار نخواهد کرد و همچنان به اعتقاد خیلی ها گزینه اول برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی است. برای این منظور با راست کلیک بر روی آن و انتخاب delete، فرآیند حذف را کامل می کنید.

کلیک کنید

با راست کلیک بر روی فایل zip، بر روی delete کلیک و سپس با انتخاب تیک Skip the trash and permanently delete the files، آن را کلا پاک می کنید. تفاوت بسیار خوبی که وجود دارد این است که با راست کلیک، می توانید بر روی compress and download کلیک کرده و بدین ترتیب پوشه مدنظر ضمن فشرده شدن، مستقیما برای دانلود آماده و فایل zip بر روی هارد ذخیره می گردد.

با یک نگاه به پروفروش ترین قالب فروشگاهی در راست چین و ژاکت متوجه می شوید که قالبهای ایرانی سهم بیشتری را در میان پرفروشها داشته اند. اگر حس کردید نیمی از این قابلیت ها به کارتان نمیاید پیشنهاد میکنم حتما از یک قالب سبک تر و کم حجم تر و ترجیحا ایرانی استفاده کنید که هم سرعت لود صفحاتتان چه در پنل مدیریت چه در صفحات سایت بیشتر باشد و هم شلوغی پنل مدیریت دست و پا گیرتان نباشد. ا

ین افزونه توسط تیم توسعه دهنده ایرانی طراحی شده که ظاهر آن نیز بر اساس سلیقه کاربران ایرانی طراحی شده و همچنین با افزونههایی به مانند المنتور هم سازگاری کامل دارد. اولین نکته مهمی که در این قسمت باید به آن توجه داشت این است که در فرایند فارسی ­سازی کردن قالب­ها ممکن است، بخش­های از این قالبها حذف گردد. برای بروز رسانی نسخه جدید قالب ابتدا فایل فشرده پشتیبان داخل پوشه themes را که بر روی سیستم دانلود کرده اید، حذف می کنید. جدیدترین نسخه از قالب وودمارت را بر روی هارد کپی کرده و اگر بصورت یک بسته فشرده است، آن را extract می کنید.
 

میهن وردپرس ایرانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی