میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

امروزه باتوجه به هوشمند تر شدن موتور جستجوی گوگل باید حواسمون را به انتخاب قالب وردپرس بیشتر جمع کنیم چرا که بهینه نبودن کدهای قالب و سنگینی قالب و افزونه های جانبی ممکنه تا آسیب جدی ای به سایت شما وارد کنه. چرا ویدیو های آموزش قالب وودمارت پاک شدن از روی این پست؟ امکان ثبت موقعیت کاربر بر نقشه، طراحی جذاب اسلایدر محصولات، قالب پست وبلاگ، نمایش سوالات پر تکرار، اشتراک گذاری و صفحه تسویه حساب حرفه ای از ویژگی های خاص این قالب فروشگاهی است. ب

راه حل نهایی برای قالب وودمارت که امروز می توانید درباره آن بیاموزید

از آنجایی که قبلا یک نسخه پشتیبان را دانلود کرده اید، پوشه وودمارت سابق را با راست کلیک بر روی آن و انتخاب گزینه remove، حذف می کنید.

کنسالتیو با افزونه WPML سازگاری داشته و شما می توانید سایت خودتان را در صورت تمایل چند زبانه نمایید. طراحی سایت فروشگاهی برای دیگران (فعالیت به عنوان طراح سایت): اگر هم تمایل ندارید که برای خودتان یک سایت فروشگاهی ایجاد کنید، با کمک دوره آموزش جامع قالب وودمارت میتوانید هر سایت فروشگاهی را طراحی کنید و به عنوان یک طراح سایت فعالیت نمایید. یکی از ویژگی های فوق العاده آموزش قالب وودمارت کیت وردپرس نسبت به دیگر سایت ها پروژه محور بودن آن است در واقع تمام سعی ما بر این بوده تا در دوره آموزش قالب Woodmart، طراحی فروشگاه اینترنتی را به صورت پروژه محور آموزش دهیم تا دوستان حرفه ای تر نیز بهتر بتوانند از آموزش ها استفاده کنند و صرفا توضیح یک المان ساده یا توضیح تنظیمات قالب به تنهایی در این دوره جایی ندارد. قالب وودمارت ، به نوعی طراحی شده که برای انواع فروشگاه های اینترنتی مناسب است.

در حالی که سایر قالب های وردپرسی به شما امکان می دهند تا طرح های سفارشی را از طریق نوعی افزونه ایجاد کنید، اکسپوننت این قابلیت را با صفحه ساز قدرتمند و کاملا بصری تاتسو ارائه می دهد. از طریق پنل تنظیمات می­توانید فونتهای دلخواه و سفارشی­ سازی شده را اضافه کنید.

اکو دارای صفحه ساز WPBakery و دارای پلاگین Slider Revolution بوده و با افزونه های گرویتی فرمز، Contact Form 7، Ninja Forms و افزونه چند زبانه سازی سایت wpml سازگاری کامل دارد. این قالب به علت سازگار بودن با افزونه های WPML و Polylang قالبیت پیشتیبانی از سایت های چند زبانه را داشته و یک نوار اعلان کوکی زیبا (GDPR) برای گرفتن اجازه برای نمایش محتواها را نشان می دهد. قالب پوفو به صورت کاملا ریسپانسیو طراحی شده و با هر اندازه صفحه نمایشی سازگار است. صفحات سبد خرید و پرداخت در این قالب به شکلی تخصصی طراحی شده و شما با استفاده از آن برای نمایش محصولات خود می توانید سبک های مختلفی را انتخاب کنید. شما با استفاده از این قالب امکان مدیریت رنگ ها را به آسانی و با استفاده از پالت ها و نمونه ها خواهید داشت. Th᠎is was gen​er​ated  by G​SA​ C onte nt  Gen er​ator​ D​emover᠎sion!

شما با این قالب امکان طرح بندی منحصر به فرد و زیبا برای نمایش نمونه کارها در حالت های مختلف همانند چینش جدولی، نامنظم، مترو، عمودی و اسلایدر افقی را داید. بسیاری از افراد امروزه به دنبال لایسنس هستند.
رای آشنایی بیشتر با این صفحه ساز می توانید این پست را در سایت مطالعه کنید. در پکیج آموزش قالب وودمارت بیش از 16 ساعت آموزش کاربردی و مفید قرار دارد که به صورت حرفه ای از صفر شروع و به یک سایت فروشگاهی حرفه ای ختم می شود با استفاده از این آموزش نیازی نیست میلیون ها تومان برای طراحی سایت هزینه کنید. 
 

میهن وردپرس ایرانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی