میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

به طور کلی طراحی سایت با وردپرس از بهترین گزینهها برای شروع یک سایت جدید به شمار میرود. اما موضوعی که وجود دارد این است که گاهاً ممکن است میان یک قالب و یک افزونه مشخص ناسازگاری وجود داشته باشد. قالب وودمارت با این افزونه سازگار است. تمامی این دموها ارائه شده و می توانید در ابتدا آنها را مشاهده و ویژگی ها و قابلیت های هر یک از آنها را بررسی نمایید سپس در صورت تمایل قالب فوق را خریداری نمایید. اما قبل از تصمیم گیری عجولانه در خرید قالب معیار های مختلفی را بررسی کنید سپس تصمیم گیری کنید. نتیجه این بررسی ها نشان داد سرعت لود کامل تم ودمارت تا کمتر از ۶ ثانیه هم می رسد و این یعنی فوق العاده ، بله سرعت لود کمتر از ۶ ثانیه برای این قالب حرفه ای و بزرگ عالیست.


دیتابیس و فایل های CSS بهینه و بدون کدهای اضافی یکی از ترفندهای تکنیکالی است که باعث می شود حجم سایت شما کمتر شده و با سرعت بیشتری لود شود. انواع قالب های فروشگاهی که معروف ترین و بهترین آن ها را برای فروش قرار داده است که به صورت اورجینال خریداری شده اند. امکانات و انعطاف پذیری قالب woodmart, به شما کمک خواهد کرد تا سایت فروشگاهی خود را به حرفه ای ترین شکل ایجاد کنید. ایران تمز قدیمی ترین سایت های وردپرس می باشد که قالب های همچون فلت سام و وودمارت ارائه داده است. و با افزونه های صفحه ساز ویژوال کامپوزر و المنتور و همینطور با افزونه چند فروشندگی دکان سازگار است. اما اگر قصد دارید از elementor برای وب سایت خود استفاده کنید نیز نگران نباشید چون قالب woodmart با این صفحه ساز کاملا سازگار است. در این نسخه از قالب WoodMart علاوه بر افزونه ویژوال کامپوزر، افزونه صفحه ساز المنتور نیز اضافه شده است. صفحه ساز ویژوال کامپوزر و افزونه المنتور وردپرس دو صفحه ساز بسیار محبوب در میان کاربران هستند که همواره از آنها برای بهبود ظاهر وب سایت خود استفاده می کنند.

فاکتوئیدهای جالب شرط می بندم هرگز درباره قالب فروشگاهی وودمارت نمی دانستی

از جذابیتهای دیگر وودمارت باید بگوییم که این قالب بر اساس الگوریتم های قدرتمند AJAX است که هدف آن ایجاد یک اتصال ثابت به سرور بدون نیاز به بارگذاری مجدد صفحه است. هدف قالب WoodMart چیست؟ قالب WoodMart با داشتن بهترین تجربه کاربری ، یکی از قدرتمندترین و قابل تنظیم ترین تم های موجود برای ساختن یک فروشگاه عالی می باشد. بنابراین انتخاب قالب اشتباه، هرچند رایگان می تواند زمان ارزشمند شما را هدر دهد. سرعت یک سایت در تجربه کاربری و رضایت آنها بسیار اهمیت دارد؛ بنابراین قالبی را انتخاب کنید که ذاتا سبک و سریع باشد. این موقعیت ها به شما امکان میدهد تا بتوانید ماژول های خود را در آنها قرار دهید و در صفحه ای که تمایل دارید ماژول نمایش داده شود . ممکن است در یک روز از قالب ۲۰۰ هزارتومانی خود ۱۰۰ نسخه فروش داشته باشید(معدل ۲۰ میلیون تومان) بدون اینکه آن روز کار خاصی انجام داده باشد. AJAX مجموعهای از تکنیکهای قدرتمند توسعهی وب میباشد که به صفحات وب این امکان را میدهد که بدون بارگذاری مجدد صفحات با سرور ارتباط برقرار کند.


بارگیری تنبل تصاویر: با بارگذاری تنبل تصاویر میتوانید شاهد افزایش چشمگیر سرعت سایت به خصوص بارگذاری اولیه صفحات باشید. البته با مطالعه محتوا " افزایش سرعت سایت وردپرس " می توانید تا حد زیادی سرعت سایت را بهبود بخشید. از آنجایی که سئو و بهینه سازی سایت یکی از اصول مهم برای موفقیت یک کسب و کار است، قالب یک سایت باید استاندارد های اولیه سئو را داشته باشد و به طور کلی امکان سئو آسان را داشته باشد. همان طور که از نام تگ شرطی مشخص است، این تگها برای ایجاد تابعهایی استفاده میشوند که تنها وقتی اجرا خواهند شد که شرط خاصی برقرار باشد. یکی از مهمترین عناصری که در طراحی سایت از اهمیت بالایی برخوردار است، قالب وب سایت است. یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب قالب سایت وردپرس رایگان، بروزرسانی پیوسته آن قالب است. بعد از انتخاب اسم سایت، باید دامنه و هاست (لینوکسی) خود را از یک شرکت برتر هاستینگ خریداری و ثبت کنید. قالب انتخاب شده باید به شما این امکان را بدهد که سایت را طبق سلیقه و کار خود تغییر دهید.
 

میهن وردپرس ایرانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی