میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

ردپرسی وجود دارد که در این مقاله ما به سه افزونه محبوب می پردازیم. بهترین افزونه های کش وردپرس و مقایسه ی آنها با یکدیگر : در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین افزونه های کش وردپرس بپردازیم. در این مقاله “۳ افزونه کش وردپرس که ناشناسند” را معرفی خواهیم کرد. پس از پاک کردن حافظه کش، پیام زیر را مشاهده خواهید کرد. برای پاک کردن سریع حافظه کش، کافی است بر روی نماد افزونه کلیک کرده و گزینه "پاکسازی" را انتخاب کنید. 

W3 Total Cache یکی از معروف ترین و کاربردی ترین افزونه های رایگان کش وردپرس است که در حال حاضر بیش از 1 میلیون نصب فعال و 4.5 نیم ستاره در مخزن وردپرس دارد. افزونه کش لایت اسپید, Litespeed Cache افزونه ای است که میخواهیم در این پست حرف بزینم(افزونه کش لایتاسپید) افزونه Litespeed Cache افزونه LiteSpeed Cache for WordPress یا LSCWP یک افزونه کامل افزایش سرعت سایت می باشد. این افزونه تمام ویژگی های لازم برای افزایش عملکرد و سرعت سایت وردپرس را دارد. افزونه w3 total cache تنظیمات بسیار زیادی دارد و از بهترین و قدرتمند ترین افزونه های بهینه سازی سرعت و عملکرد سایت است.

مهمترین بخشی که با آن سرو کار داریم page cache است. امروز نیز قصد داریم به معرفی ۳ افزونه برتر در زمینه سیستم کش سایت بپردازیم که ممکن است کمتر نام آن ها شنیده باشید . هم چنین افزونه های Cache Enabler و W3 Total Cache را نیز در این زمینه معرفی نمودیم . بر روی delete cache کلیک کنید. قسمت "Clear Browsing Data" را پیدا کنید و بر روی دکمه Choose what to clean کلیک کنید. برای دسترسی به تنظیمات افزونه می توانید بر روی قسمت Gator Cache در منوی مدیریت سایت کلیک کنید . در قسمت pages per minute تعیین می کنید در هر دقیقه چند صفحه از سایت شما کش شود. همان طور که می دانید کش سایت ، یکی از راه های مهم بهینه سازی سایت در وردپرس می باشد .

راه های مختلفی برای ذخیره سازی و کش کردن وب سایت وش بهترین روش برای هاست های اشتراکی وردپرس است.

سادگی استفاده از WP Rocket چیزی است که آن را به یکی از بهترین افزونههای حافظه نهان وردپرس تبدیل میکند؛ به همین دلیل برای استفاده مبتدیان بسیار عالی است. این افزونه بهینه سازی وردپرس بسیار پرقدرت و در عین حال پر تنظیمات است. افزونه wp rocket یا پلاگین راکت یکی دیگر از افزونه های قدرتمند و در عین حال محبوب وردپرس است. آن قدر این کار را در زندگی خود انجام داده اید که دیگر نیازی به آن ندارید. و هنگامیکه بازدیدکنندگان به سایت مراجعه کنند به دلیل کاهش درخواستها به سرور نسخه کش شده به سرعت نمایش داده میشود. در چنین شرایطی، مطمئنا خیلی خوب خواهد بود اگر سرور به نحوی قادر به ذخیره یک باره اطلاعات و نمایش آنها به سایر کاربران باشد.


 

میهن وردپرس ایرانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی