میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

کنند و ثابت هستند ) از سایت در حافظه ی مرورگر کاربر ذخیره می شوند. خب با توجه به افزونه هایی که به شما معرفی کردیم، اگر مرحله به مرحله با ما جلو آمده باشید اکنون صاحب یک وب سایت هستید. چرا که اگر افزونه با قالب شما سازگاری کامل نداشته باشد موجب بهم ریختگی ظاهر وبسایت شما میگردد. حال اینکه در اکثر سایت ها به این فایل ها نیازی نیست و موجب افت سرعت است. این قابلیت موجب افزایش سرعت چشم گیر سرعهت 

بر روی این گزینه کلیک کرده تا تمامی صفحات باز شده پاک شوند. لازم به ذکر است که برای پاک کردن حافظه کش مرورگر حتما باید گزینه cached images and files علامت زده باشد. حال نگاهی بیندازیم به چگونگی پاک کردن حافظه کش در وردپرس! در صورتی مراجعات بعدی ایشان، تصاویر و فایل ها مجددا لود نشده و از فایل های کش مرورگر استفاده می شود و در صورتی که در محتوای سایت تغییری ایجاد شده باشد، بصورت اتوماتیک فایل های کش مرورگر بروز می شوند تا تغییرات مشاهده شود.

حال اگر افزونه کش سایت فعال باشد اطلاعات ثابتی ( مانند : عکس هایی از سایت مانند لوگو و بخش های دیگری مثل فایل های CSS که تغییری نمی لی الخصوص در سایت های فروشگاهی، سایت های نمونه کار، سایت های خبری، سایت های عکاسی و…

یک افزونه کش وردپرس میتواند تفاوت بزرگی را در وب سایت شما ایجاد کند. CDN فایلهای سایت شما را از نزدیکترین مکان سرور به کاربر بارگذاری می کند. به جای اینکه از هر فرآیند تولید تمام صفحه استفاده کنید، افزونه کش وردپرس ذخیره سازی خود یک نسخه از صفحه را پس از بار اول ایجاد می کند و سپس نسخه ذخیره شده را به هر کاربر بعدی منتقل می کند. افزونه WP Super Cache یکی از معروف ترین افزونه های وردپرسه،افزونه ای که کارکردشو با ایجاد فایل های استاتیک html در سایت آغاز می کنه.بعد از آن،مرورگر مجبور نیست که برای بالا آوردن سایت ،اسکریپت های سنگین php رو لود کنه.

روند کارکرد این افزونه از ابتدای انتشار تا کنون روندی افزایشی و رو به رشد داشته است وهمچنان در حال پیشرفت است. این افزونه با توجه به تست های انجام شده قادر است تا حدود ۲۱ درصد سرعت بارگذاری سایت رو افزایش بده که میزان قابل توجهی است. لازم به یادآوری است همانطور که اگاهید سرعت خوب لود سایت یکی از معیارهای افزایش و رشد سئو سایت تان است. WP Super Cache هم یکی دیگر از بهترین افزونه های کش وردپرس است که میتوانید آن را به شکل رایگان روی وب سایت خودتان نصب کنید.

منبع
 

میهن وردپرس ایرانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی