میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

ر دوره آموزش قالب وودمارت با هردو افزونه کار خواهیم کرد یعنی هم با افزونه ویژوال کامپوزر و هم المنتور شما یاد می گیرید صفحه اصلی دیجی کالارو طراحی کنید. در دوره آموزش کامل قالب وودمارت به شما آموزش داده می شود چگونه با استفاده از یک قالب قدرتمند یک فروشگاه زیبا و حرفه ای طراحی کنید تمام چیزی که شما برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی نیاز دارید را می توانید در این پکیج آموزشی یاد بگیرید. در نهایت یک مگامنو پیشرفته به عنوان آموزش عملی به شکل زیر از صفر تا صد طراحی میکنیم. در این نسخه از قالب WoodMart علاوه بر افزونه ویژوال کامپوزر، افزونه صفحه ساز المنتور نیز اضافه شده است. به عبارتی به طور مثال شما میتوانید از افزونه دکان استفاده کرده و یک سایت ایجاد نمایید. همچنین به راحتی میتوانید از افزونه yoast وب سایتتون رو به افزونه

آه خدای من! بهترین قالب وودمارت تا کنون!

دانلود رایگان قالب وودمارت همانطور که گفته شد با مشکلات زیادی مواجه است و ممکن است کسبوکار شما را دچار چالش کند. در غیر این صورت، احتمال اینکه شما با مشکلات جدی مواجه شوید افزایش پیدا می کند. همه این موارد باعث شده اند تا استفاده از قالب وودمارت در ایران رایج شود. برای اینکه کاربران بتوانند از سایت وردپرسی شما در دستگاههای مختلف استفاده کنند، باید از ریسپانسیو بودن قالب خود مطمئن شوید. قالب Storefront ، قالب Hello elementor و قالب Storevilla از پوستههای رایگان محبوب هستند که میتوانید در استورهای ارائه دهندهها بیشتر با آنها آشنا شوید. مسلما قالب های غیر رایگان وردپرس امکانات بسیار پیشرفته تری نسبت به فالب های رایگان داشته و علاوه بر آن شما می توانید از پشتیبانی حرفه ای، برای آن ها نیز برخوردار شوید. جدا از این مسئله، وودمارت از یک هدر ساز پیشرفته و قوی هم استفاده می کند. جدا از این مسئله، با نصب قالب وودمارت بر روی سیستم وردپرس و راه اندازی یک سایت فروشگاهی، شما می توانید امکانات موجود درون سایت خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهید.

جدا از این مسئله، این پوسته فونت های زیادی داشته و همواره در حال بروز رسانی می باشد. جدا از این مسئله، فلت سام از یک کتابخانه بزرگ پوسته های آماده استفاده کرده و شما با خیال راحت می توانید نسبت به نصب کردن آنها بر روی وب سایت خود اقدام نمایید. اگر قالب وودمارت را خریداری کرده اید پیشنهاد میکنیم حتما این ویدیوها را به طور کامل ببینید. بدین ترتیب از پوشه اصلی قالب وودمارت یک پشتیبان تهیه کرده اید و برای دانلود بر روی سیستم، کافی است بر روی فایل فشرده شده راست کلیک کرده و download را انتخاب کنید. پوسته ها در قسمت مدیریت وردپرس بروید و روی دکمه افزودن جدید در بالا کلیک کنید. جهت مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید. اکثر سایت ها محدودیت نصب قالب روی یک سایت و دامنه را دارن.

پشتیبانی از تکنولوژی Ajax باعث میشود صفحه برای بارگذازی و نمایش اطلاعات به کاربر لود نشود و درجا به درخواست کاربر پاسخ دهد که این امر به شدت روی سرعت و عمکرد سایت تاثیر مثبت دارد و نیز بسیار هم خوشایند کاربران است این قابلیت برای زمانی که کاربر محصولی را در سایت جستجو میکند یا از طریق فیلتر ها محصولات را بررسی میکند یا نمایش سریع جزئیات محصول را میخواهد یا محصولی را به سبد خرید اضافه میکند و… هدرساز این قالب به شدت پیشرفته بوده و امکانات ویرایشی زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد. در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که وودمارت یک قالب پیشرفته و با امکانات به حساب می آید که ویژگی های مطلوب زیادی را در خود جای داده است. در این مقاله با بهترین قالب های وردپرس، قالب های وردپرس فارسی رایگان برای انواع سایتها آشنا شدید.

در کل، استفاده از این قالب نتایج مطلوبی را برایتان به همراه خواهد داشت. توانسته است خود را در این زمینه اثبات کند. شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که به صورت دقیق قالب فلت سام چه ویژگی هایی را در خود جای داده است؟ در این قالب وردپرس امکان تغییر هدر و فوتر تمامی صفحات ، نوشته ها ، محصولات ، دسته بندی ها ، برچسب ها ، برند ها فراهم شده است. این هم از آخرین گزینه در لیست بهترین قالب های وردپرس ! وودمارت یکی از شناخته شده ترین قالب های بین المللی وردپرس به حساب می آید که ویژگی های مثبت زیادی را در خود جای داده است. در بین قالب های فروشگاهی، وودمارت با بیش از 9000 فروش، جزو پرفروش ترین و محبوب ترین پوسته وردپرسی است که با دموهای متنوع می تواند تمامی کاربران را راضی کند. 

در حال حاضر رقابت بهترین قالب رایگان وردپرس در بین چندین گزینه داخلی و خارجی برقرار است. فلت سام تم فارست در حال حاضر توسط فروشگاه های بسیار زیادی مورد استفاده قرار گرفته و شما با خیال راحت می توانید آن را در جهت زیبا تر کردن قسمت های مختلف سایت خود به کار گیرید. در قالب وودمارت امکان آن وجود دارد که شما یک نمای 360 درجه ای از محصول خود به نمایش بگذارید. جستجوی ایجکس فوق العاده سریع و زیبا، انواع سربرگ، چندین نحوه نمایش محصولات، نمای 360 درجه محصول، ایجکس بودن تمام فیلترها و دسته بندی ها، پیشخوان حساب کاربری اختصاصی، مگامنوی قابل ویرایش با ویژوال کامپوزر، فوتر بسیار منعطف، نمایش منوی موبایل فوق حرفه ای و کاربر پسند و هماهنگی با افزونه چند فروشندگی دکان و… افزونه المنتور به شما اجازه خواهد داد سایت را در سریع ترین زمان و بدون کد نویسی طراحی کنید که این قابلیت برای هر قالبی نیاز است که برخی از قالب ها آن را ندارند.

منبع
 

میهن وردپرس ایرانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی