میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

چرا از خرید وودمارت متنفرم

قالب وودمارت با افزونه دکان کاملا هماهنگ بوده و می توانید تنها در عرض چند دقیق فروشگاه خود را آماده عضویت فروشندگان مختلف کنید. این ها فقط قسمتی از امکانات قالب وودمارت است پیشنهاد می شود دموی قالب را مشاهده کنید تا با این ویژگی ها بیشتر آشنا شوید. ابزار ها و قابلیت هایی که قالب وردپرس وودمارت در اختیارتون قرار میده به شما کمک خواهد کرد بدون داشتن دانش حتی یک خط کدنویسی به راحتی کلیه قسمت ها سایت خود را سفارشی سازی کنید. برای اینکه بتوانید سایت فروشگاهی خود را با وودمارت طراحی کنید. برای اینکه قالب مذکور دارای عملکرد خوبی باشد، در آن عناصر محتوایی زیادی قرار دارد. خیلی ممنون بابت آموزشتون اما اگر امکانش هست بخش مگامنو رو هم توضیح بدید و اینکه چطور افزونه دیجیتس رو در این قالب هماهنگ کنیم که به صورت ایجکس هم اوکی بشه و کار کنه …
 

همین داشتن دموهای مختلف این قالب میتواند باعث شود که نیاز شما کاملا رفع شود و شما هر وقت بخواهید میتوانید با چند کلیک ظاهر سایت خود را تغییر دهید و از این بابت مشکلی نداشته باشید، البته باید هم دقت داشته باشید که از همین اول کار یک دمو را برای خود انتخاب کنید و بر روی آن کار کنید تا شخصیسازی قالب را هم برای سایت خود انجام دهید که کاملا این موارد را در سری آموزش قالب وودمارت به شما توضیح دادهایم. همهی ما اولین چیزی که در نگاه اول برای وبسایت موردنظرمان اهمیت دارد یک فونت زیبا است. پس حتما در ادامه با ما همراه باشید. قالب وودمارت هم یک قالب فروشگاهی با بیشتر از 50 دمو هست که دست شما را برای طراحی انواع سایت فروشگاهی باز میذاره. تنها مشکلی که تاکنون از این قالب کشف کردهایم همین بخش هدر ساز بوده است؛ البته در نسخههای قدیمی قالب یکسری مشکلات دیگر هم وجود داشت که باعث میشد قالب بسیار محدودتر باشد، برای مثال یکی از مشکلات جدی که داشت، کم شدن سرعت سایت در هاستهای اشتراکی بود که با بهینه سازیهای بیشتر این موارد رفع شده است و دیگر نیاز نیست که نگران این موارد باشید.

 

میهن وردپرس ایرانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی