میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

ک وب سایت سریعتر به شما کمک می کند تا از طریق جستجوی آلی به وب سایت خود ترافیک بیشتری بدهید. این افزونه با شبکه تحویل محتوا (CDN) نیز قابلیت یکپارچگی دارد و می تواند فایل های استاتیک شما مانند اسکریپت ها و تصاویر را از طریق CDN ارائه دهد که باعث کاهش زمان بازگذاری سایت می شود. WP Super Cache سومین پلاگین محبوب وردپرس است و در آزمایشات زمان بارگیری را به طور متوسط 0.94 ثانیه کاهش میدهد و سرعت را به طور متوسط 28.34 درصد بهبود میبخشد. این به این معنی است که اگر شما تصمیم به نصب پلاگین رایگان داشت

برای نمونه تعدادی از این افزونه ها قابلیت lazy load رو روی سایت اعمال میکنند، درحالی که یک افزونه دیگه ممکنه قابلیت خوبی برای فشرده سازی و کوچک سازی کدهای سایت داشته باشه. Logged-in Users: با تیک زدن این گزینه، افزونه نسخه کش شده را به کاربرانی که وارد سایت شما شدهاند را نشان نخواهد داد. افزونههای کش این ویژگی را دارند تا یک نسخه ایستا از سایت ایجاد کنند و سرعت لود سایت را بسیار سریعتر کنند. برای استفاده از این ماژول باید وب سرور لایت اسپید را روی سرور نصب کرد و پس از آن ماژول LSCache را هم روی آن نصب کنیم. این افزونه یک نسخه ی پریمیوم هم دارد که ویژگی های بیشتری را در اختیار شما می گذارد، اما برای کشینگ صفحه، تمام چیزی که نیاز دارید نسخه ی رایگان آن است.

همانطور که می بینید، TTFB بدون کش، برابر با بیش از 200 میلی ثانیه است. فعال کردن Hyper Cache آسان است زیرا این افزونه با مجموعه ای از مقادیر پیش فرض کار می کند. ZenCache یک توضیح دقیق برای هر تنظیمات ارائه می دهد تا کاربران تازه کار بتوانند به راحتی پلاگین خود را برای وب سایت خود پیکربندی کنند. خوشبختانه اگر پس از تهیه افزونه به هر دلیلی از آن راضی نبودید، تا ۳۰ روز فرصت دارید که موضوع را به پشتیبانی WP Rocket اطلاع دهید و هزینه پرداختی خود را دریافت کنید. چهارمین پیشنهاد به عنوان بهترین افزونه کش وردپرس برای وبمسترانی است که می خواهند به راحتی با نصب یک افزونه رایگان و با تنظیمات ساده سایت خود را بهینه کنند.

یه باشید، فقط ویژگی های اساسی موجود را در دسترس خواهید داشت.

منبع

میهن وردپرس ایرانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی