میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی


در دوره آموزش قالب وودمارت نحوه نصب دموهای آماده آموزش داده شده است اما پیشنهاد میشه خودتون سایتتون رو از صفر طبق دوره آموزش قالب وودمارت طراحی کنید. پیشنهاد می کنم که قالب فروش لوازم تحریر وردپرس | سایت آماده فروش کالای لوازم تحریر و مدرسه را بررسی نمایید. من می خوام یک سیستم ارسال محتوا درست کنم که هرکسی خواست بتونه اشتراکش رو از طریق سایت پرداخت کنه و بعد از پرداخت دسترسیش به یک سری فایل ها تا یک ماه باز باشه .شما چه قالبی رو پیشنهاد می کنید ؟ برای اینکه یک سایت فروشگاهی جذاب و فوقحرفهای طراحی کنید، لازم است که ابتدا الگوهای جذابی برای طراحی سایت مشاهده کنید تا ایدههای مختلفی به ذهن شما برسد. با تمرکز بر تجربه کاربر WoodMart از یک فناوری قدرتمند AJAX استفاده می کند تا رابط کاربری خرید اینترنتی بسیار سریع و یکپارچه را به کاربران ارائه دهد بدون اینکه نیاز به تجدید مداوم صفحات باشد.

نکات ظالمانه دانلود قالب وودمارت

وقتی برای دانلود قالب وودمارت اقدام کنید دو انتخاب دارید. به خاطر داشته باشید که انتخاب قالب فلت سام می تواند به شما کمک کند تا خیلی راحت نسبت به شخصی سازی فایل های مختلف اقدام نمایید. نکته این که میخوام طوری باشه که کاربر بتونه وزن , قد , و سن فرزندش رو با یک تیک زدن انجام بده که راحت تر باشه و نخواد برای ما توضیح بده که این مشخصات فرزند من هست … اگه بخوایم زمان تعویض اسلایدر در قالب وودمارت تغییر بدیم باید از کدام قسمت انجام بدیم؟ یکی برای فهرست اصلی و دیگری برای نمایش شبکههای اجتماعی که در صورت انتخاب هر کدام از این گزینهها فهرست مورد نظر در مکان تعیین شده نمایش داده می شود. قالب های بسیار زیادی در سطح وب وجود دارند که هر کدام از آنها توسط شرکت و شخص متفاوتی طراحی شده است. به همین دلیل قالبی که ما انتخاب می کنیم باید با این نوع نمایشگرها مطابقت داشته باشد که خوشبختانه قالب فروشگاهی وودمارت این ویژگی را دارد. پیشنهاد می کنیم حالا که بحث به خطا کشیده شد، از مقاله “خطاهای رایج وردپرس” برای آشنایی بیشتر دانلود رایگان قالب وودمارت استفاده نمایید.

یعنی قالب وبسایت باید به گونه ای باشد که رتبه شما را در جستجوگر گوگل بالا ببرد. حتی چند قالب مجله ای جدید هم آمده ولی اصلا قابل قیاس نیستند چون نه چنین صفحه ساز خبری دارند و نه امکانات سئو و بهینه سازی جنه را دارند. پس این یک ویژگی مهم در قالب فروشگاهی وودمارت است که خیلی هم خوب رعایت شده است. خبر خوب در مورد قالب وودمارت این مورد می باشد که شما می توانید ویژگی های ناموجود در ووکامرس را، بدون نیاز به نصب هرگونه افزونه مازاد، در این قالب مشاهده نمایید. این فروم دارای اعضای بسیار خوب و حرفهای است و موضوعات بحث شده در آن برای افرادی که از قالب AccessPress Basic استفاده میکنند، میتواند واقعآً مفید باشد. قالب وردپرس وودمارت در نسخه ۵٫۰٫۰ به صورت ۱۰۰% با صفحه ساز المنتور سازگار شد. محتوای مقالات، توسط مدیران ارشد پانی دیزاین بررسی خواهد شد. یکی از مهم ترین فاکتورهای هر سایت ظاهر و دیزاین سایت است.

یکی از ویژگیهای مهم این قالب عدم نیاز و وابستگی به هیچ افزونه جانبی میباشد که این مورد در سرعت بارگذاری قالب تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. به خصوص که وودمارت به طور مرتب به روزرسانیهایی ارائه میکند و ویژگیهای جذابی را اضافه میکند. به طور مثال فروشگاه اینترنتی کمیاب در زمینه فروش دوربین و تجهیزات عکاسی فعالیت میکند و Cam ابتدای کلمه Camera به خوبی ارتباط موضوعی را نشان میدهد. این ویژگی، توانایی شخصیسازی زیادی را در اختیار کاربران کم تجربه قرار میدهد و آنها میتوانند تنها با چند کلیک تغییرات لازم را در دانلود وودمارت وبسایت خود اعمال کنند. بدین ترتیب از پوشه اصلی قالب وودمارت یک پشتیبان تهیه کرده اید و برای دانلود بر روی سیستم، کافی است بر روی فایل فشرده شده راست کلیک کرده و download را انتخاب کنید. اگر با افزونه ویژوال کامپوزر آشنایی داشته باشید، می توانید تنها با درگ و دراپ کردن صفحات حرفه ای وبسایت خود را طراحی کنید. به همین خاطر در این مقاله 3 قالب قوی و استاندارد به شما معرفی میکنم که در هر حوزه ای نیاز شما را برطرف میکنند.
 

میهن وردپرس ایرانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی