میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

هزینه فروشگاه آنلاین چقدر است؟


سازنده فروشگاه آنلاین ما به شما امکان می دهد فروشگاه خود را بصورت رایگان راه اندازی کنید و فقط در صورت آماده بودن برای شروع انجام سفارشات ، هزینه را پرداخت کنید. این بدان معناست که شما می توانید از هر یک از الگوهای فروشگاه ما برای طراحی وب سایت تجارت الکترونیک خود ، افزودن همه مطالب و محصولات خود ، تنظیم قیمت و ارسال و انتخاب اطمینان حاصل کنید که همه چیز درست قبل از پرداخت به نظر می رسد. هنگامی که آماده فروش هستید ، به سادگی از طرح رایگان خود به برنامه تجارت الکترونیکی ما (24.99 دلار در ماه) ارتقا دهید تا فروشگاه آنلاین خود را برای تجارت باز کنید.

علاقه ای به فروش آنلاین ندارید؟ مشکلی نیست برای انتخاب یکی از مواردی که برای شما مناسب است ، تمام برنامه های ساخت وب سایت ما را بررسی کنید.
فروشگاه آنلاین GoDaddy چگونه بخشی از GoDaddy Website Builder است؟
فروشگاه آنلاین یکی از بسیاری از برنامه هایی است که هنگام خرید طرح فروشگاه آنلاین از طریق محصول Website Builder دریافت خواهید کرد. همراه با بازاریابی از طریق ایمیل GoDaddy ، سئوی عالی ، حسابداری آنلاین و SSL ، سایت شما به تمام ابزارهایی که برای موفقیت در فروش آنلاین محصولات یا خدمات خود نیاز دارید مجهز خواهد شد. برو سایت خود را با وب سایت ساز ایجاد کنید.

 

چگونه می توانم محصولات یا خدمات خود را در فروشگاه خود بفروشم؟


شما فقط باید یک محصول یا خدمات را قبل از انتشار سایت خود برای اولین بار اضافه کنید ، و به طور کلی بهتر است که سایت خود را در اسرع وقت آنلاین کنید. اگر برای شروع کار زمان سختی دارید و یا برای دریافت آنلاین کالاهای خود به فشار بیشتری احتیاج دارید ، دیگر نگران فناوری وب سایت پیچیده نخواهید بود - استفاده از فروشگاه آنلاین GoDaddy آسان است. پس از انتشار یک بار ، می توانید روش های پرداخت و ارسال خود را به روز کنید. تنظیمات پیش فرض PayPal برای روش های پرداخت شما خواهد بود - نحوه پرداخت مشتریان برای محصولات یا خدمات شما ، و روش حمل و نقل پیش فرض حمل و نقل رایگان خواهد بود که اگر می خواهید چیز دیگری غیر از خدمات بفروشید و نیاز دارید ، این روش را تغییر دهید. مشتریان خود برای جبران هزینه حمل و نقل. ما همچنین Apple Pay را اضافه کرده ایم ، بنابراین مشتریانی که دارای دستگاه های فعال Apple Pay هستند ، می توانند از یک روند پرداخت سریع کلیک بهره مند شوند.


آیا می توانم حساب های شبکه های اجتماعی خود را به فروشگاه آنلاین خود متصل کنم؟


شما کاملا می توانید ، و باید! شما می خواهید حضوری قدرتمند در اینترنت ایجاد کنید تا بتوانید به مشتری های خود در هر کجا که هستید مراجعه کنید و آنها را مجبور کنید به فروشگاه آنلاین خود مراجعه کنند. می توانید به صفحه فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر ، Pinterest ، LinkedIn و حساب YouTube خود پیوند دهید. اتصال همه ابزارهای رسانه اجتماعی شما تجربه منسجمی را به مشتریان شما می بخشد. آنها می توانند شما را هر طور که دوست دارند دنبال کنند ، درباره فروشگاه و محصولات شما نظر دهند و به راحتی دریابند که از کجا می توانند محصولات عالی شما را خریداری کنند. بنابراین مطمئن شوید که وب سایت تجارت الکترونیک جدید خود را به صفحات رسانه های اجتماعی خود نیز پیوند می دهید!


آیا GoDaddy می تواند به امنیت سایت من کمک کند؟


ما شما را تحت پوشش قرار دادیم. شما برای ایجاد وب سایت تجارت الکترونیکی خود مقداری وقت و تلاش صرف خواهید کرد و ما می خواهیم به وب سایت شما کمک کنیم تا ایمن و ایمن بماند. لازم به ذکر است که هیچ وب سایتی برای هک شدن خیلی کوچک نیست. و اگر در حال ایجاد یک فروشگاه آنلاین هستید ، می خواهید نه تنها وب سایت خود را ایمن نگه دارید ، بلکه همچنین هنگام خرید از فروشگاه ، امنیت مشتریان را نیز تأمین کنید. محصول فروشگاه آنلاین GoDaddy شما از قبل با یک لایه Secure Sockets Layer (SSL) محافظت می شود ، بنابراین برای ایمن نگه داشتن وب سایت شما هزینه اضافی برای شما یا شغل شما نخواهد بود.

 

منبع: https://www.godaddy.com/

میهن وردپرس ایرانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی