میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

پرداخت به ازای هر کلیک به تبلیغات پولی و نتایج پیشرفته موتور جستجو اشاره دارد. این یک شکل کوتاه مدت از بازاریابی دیجیتال است ، به این معنی که اگر دیگر هزینه ای پرداخت نکنید ، تبلیغ دیگر وجود ندارد. مانند SEO ، PPC راهی برای افزایش بازدید جستجو به یک تجارت آنلاین است.

 

پرداخت به ازای هر کلیک می تواند به تبلیغاتی که در بالا و طرف صفحه نتایج جستجو مشاهده می کنید ، تبلیغاتی که هنگام مرور وب مشاهده می کنید ، تبلیغات قبل از فیلم های YouTube و تبلیغات در برنامه های تلفن همراه اشاره دارد.

یکی دیگر از مواردی که پرداخت هر کلیک را از SEO متمایز می کند این است که شما فقط هزینه نتایج را پرداخت می کنید. در یک مدل PPC معمولی مانند یک کمپین Google AdWords ، تنها زمانی هزینه پرداخت خواهید کرد که شخصی روی تبلیغ شما کلیک کند و روی وب سایت شما قرار بگیرد. می توانید تقریباً هر مبلغی را برای تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک هزینه کنید. برخی از شرکت ها ممکن است نتیجه سرمایه گذاری فقط چند صد دلاری را ببینند ، اما بسیاری از شرکت های بزرگ ماهانه ده ها هزار هزینه برای هر کلیک هزینه می کنند.

 

هزینه اجرای یک تبلیغ یا تبلیغ نتایج جستجو در درجه اول به میزان رقابت کلمات کلیدی شما بستگی دارد. کلمات کلیدی با رقابت بالا (به عنوان مثال کلمات کلیدی که بسیاری از افراد در جستجوی آن هستند و بسیاری از سایت ها سعی در یافتن آنها دارند) گران تر خواهند بود و احتمالاً شرایط رقابت کمتری هزینه کمتری خواهد داشت.

 

هنگامی که یک کمپین پرداخت به ازای هر کلیک راه اندازی می کنید ، همچنین می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید تبلیغ یا نتایج تبلیغاتی شما به کاربران در سراسر جهان نشان داده شود یا فقط در یک منطقه خاص جغرافیایی. به گفته گوگل ، اگر در حال تجارت مشاغل آجر و ملات هستید ، این توانایی متناسب سازی با موقعیت مکانی به شما کمک می کند دلار تبلیغ را برای تبلیغ تبلیغات به کاربرانی که در هیچ کجای تجارت شما زندگی نمی کنند ، هدر ندهید.

میهن وردپرس ایرانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی