میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

آموزش وردپرس ، آموزش کار با قالب و افزونه های وردپرس

میهن وردپرس ایرانیان

شعار میهن وردپرس ایرانیان آموزش وردپرس از ابتدا تا انتها است. در این رسانه آموزش وردپرس رایگان از سطح مبتدی تا پیشرفته با معرفی جدیدترین روش های طراحی سایت ارائه می شوند.

طبقه بندی موضوعی

هدف SEO این است که یک کسب و کار در نتایج جستجوی Google رتبه بالاتری داشته باشد و در نهایت بازدید از موتور جستجو به وب سایت کسب و کار افزایش یابد. برای تحقق این امر ، بازاریابان سئو در مورد کلمات و عباراتی که مصرف کنندگان برای جستجوی اطلاعات آنلاین استفاده می کنند تحقیق می کنند و از این اصطلاحات در محتوای خود استفاده می کنند.

طبق "راهنمای مبتدیان برای جستجوگرها" شرکت پیشرو نرم افزار SEO Moz ، سئو شامل بسیاری از عناصر است ، از کلمات موجود در صفحات وب شما تا نحوه پیوند سایت های دیگر به شما در وب گرفته تا ساختار وب سایت شما. با توجه به Salary.com ، یک متخصص سئو می تواند حدود 59000 دلار درآمد کسب کند.

بنابراین ، برخی از مواردی که می توانند SEO سایت را بهبود ببخشند چیست؟ درک این نکته مهم است که یکی از مواردی که SEO را به چالش می کشد این است که پاسخ این س alwaysال همیشه به Google و الگوریتم فعلی آن بستگی دارد. با توجه به این نکته ، در اینجا چند نکته مهم برای استراتژیست های SEO و به طور کلی بازاریابان برای درک نحوه کار SEO امروز وجود دارد ، از راهنمای مبتدیان Moz تا SEO:

نمایه سازی محتوا - مهم است که به موتورهای جستجو اجازه دهید با انجام کارهایی مانند افزودن متن alt برای تصاویر و متن متن برای محتوای ویدئویی و صوتی ، محتوای سایت شما را "بخوانند".


ساختار پیوند خوب - مهم است که موتورهای جستجو بتوانند ساختار سایت شما را "خزنده" کنند تا به راحتی تمام محتوای سایت شما را پیدا کنند. موارد زیادی وجود دارد که یک متخصص سئو می تواند برای قالب بندی صحیح پیوندها ، URL ها و نقشه سایت انجام دهد تا دسترسی آنها به خزنده های سایت بیشتر باشد.


کلمات کلیدی و هدف قرار دادن کلمات کلیدی - به کارگیری صحیح کلمات کلیدی شما - یعنی عبارات جستجویی که می خواهید سایت شما برای آن پیدا شود - در محتوا و عنوان شما یکی از عناصر اساسی در ایجاد SEO است. دیگر نمی توان محتوای خود را با بیشترین تعداد کلمات کلیدی و تغییرات کلمات کلیدی "پر" کرد. نوشتن محتوای با کیفیت بالا که از کلمات کلیدی در سرصفحه ها و چند بار در محتوای صفحه خزنده استفاده می کند ، اکنون روش بهتری تلقی می شود و باعث می شود صفحات در نتایج جستجو رتبه بهتری داشته باشند.

میهن وردپرس ایرانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی